Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Terugmelding projectspiegeltje.

Ga naar beneden 
+6
Hans de Jong
Gaby
Marc Dronten
Rene Zwaap
Johan
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmelding projectspiegeltje.   Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 9:52

We hebben een primeur, Jannic is de eerste die zijn eigen adoptievis van ons spiegelkarperproject heeft teruggevangen. Het leuke is natuurlijk dat alle adoptieouders zelf ook de foto's van hun eigen kindjes in hun bezit hebben, zodoende dat Jannic na de vangst thuis even een kijkje nam. Snel kreeg ik al bericht dat hij het vermoeden had dat hij zijn eigen vis had teruggevangen, maar hij moest nog even wachten op de officiële bevestiging, en wachten duurt dan lang ................... Laughing Laughing

Maar ik zag het meteen, en ik denk Jannic ook, en gisteravond kreeg ik de bevestiging dat het inderdaad zo is:

Jannic is de eerste die het geflikt heeft. Hartstikke leuk man!!!

Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 140j0ht

Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 2l9pbsx

De vis ziet er prima uit, vangstgegevens vind je op de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca via de link "SKP Almere".


Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmelding projectspiegeltje.   Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 10:38

dat is wel heel bijzonder zeg, mooi man!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmelding projectspiegeltje.   Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 13:08

YESYESYES!!! Ik wist het wel ! cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmelding projectspiegeltje.   Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 13:29

Leuk Jannic,
Je eigen kindje vangen en ook nog bijna op zijn 1ste verjaardag( uitgezet 30-10-10)

ik ben al blij als ik überhaupt een spiegel zou vangen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmelding projectspiegeltje.   Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 13:35

Jannic gefeliciteerd.. goed gedaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmelding projectspiegeltje.   Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 21:13

Jannic gefeliciteerd man...leuk hoor je eigen spiegeltje terug te vangen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmelding projectspiegeltje.   Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Icon_minitimema 14 nov 2011 - 14:46

Ik denk dat wij deze keer een leerzame terugmelding hebben. Onderstaande spiegel was gevangen door Tom, en er ontbrak een stukje van de staart. Op de plankforto is het ontbreken van dit stuk staart goed te zien, maar ik vind het bijzonder om te zien dat zo'n staart blijkbaar dus weer gewoon aangroeid! Ik heb me er nooit in verdiept of dat kan of niet, maar blijkbaar dus wel. Grappig!!

Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 3498e15

Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Bhgndh

Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 El8k69

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmelding projectspiegeltje.   Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 nov 2011 - 13:02

Vanaf heden is alle info over ons SKP terug te vinden op de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmelding projectspiegeltje.   Terugmelding projectspiegeltje. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terugmelding projectspiegeltje.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: