Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sponsor perikelen bij de KCA.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Sponsor perikelen bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Sponsor perikelen bij de KCA.   Sponsor perikelen bij de KCA. Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 13:14

Sinds vorig jaar werden de dagwedstrijden van de KCA gesponsord door Raven, en recent werd ik geconfronteerd met het vertrek van mijn contactpersoon aldaar. Deze contactpersoon heeft mbt de sponsoring echter niks overgedragen, dus ben ik even langs geweest om te vragen of er überhaupt iets bekend is mbt de sponsoring van onze dagwedstrijd van 9 oktober. Daar was niks over bekend, maar men zou bij dezelfde contactpersoon even informeren hoe het zat en ik zou teruggebeld worden.

Inmiddels zijn er 5 weken verstreken en heb ik nog steeds niks gehoord, en dan is het voor mij klaar. Chris heeft aangeboden om óók deze wedstrijd voor ons te sponsoren, en daar ben ik op in gegaan.

Vanaf heden worden alle wedstrijden dus gesponsord door Hengelsport paradijs De Snoekbaars en Flevobaits

Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Sponsor perikelen bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sponsor perikelen bij de KCA.   Sponsor perikelen bij de KCA. Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 15:19

Jammer om te horen, maar verbaasd me niks. Zo ongeïnteresseerd gaan ze soms ook met de klanten om in de winkel.
Ik denk dat het voor de SNOEKBAARS ook beter is, meer duidelijk wie er de karperwinkel is in de polder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Sponsor perikelen bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sponsor perikelen bij de KCA.   Sponsor perikelen bij de KCA. Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 17:10

Spijtig om te horen over Raven, echter blijkt het niets meer dan waar te zijn.
Mij zelf lijkt het dan ook beter dat Chris de wedstrijd sponsord.

Helaas draait het bij Raven alleen om omzet maken en niet meer om de inhoudelijk van klant contact, klanten relaties onderhouden e.d.
Spijtig om dit te zien maar zo blijkt wel dat er toch nog goede winkels zijn Wink.


Laatst aangepast door Dennis Zuidhof op za 25 jun 2011 - 17:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Sponsor perikelen bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sponsor perikelen bij de KCA.   Sponsor perikelen bij de KCA. Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 17:13

Henk Seyerlin schreef:
Jammer om te horen, maar verbaasd me niks. Zo ongeïnteresseerd gaan ze soms ook met de klanten om in de winkel.
Ik denk dat het voor de SNOEKBAARS ook beter is, meer duidelijk wie er de karperwinkel is in de polder.


Helemaal mee eens....100% waar wat je zegt.

TOPPIE opgelost zo denk ik Jos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Sponsor perikelen bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sponsor perikelen bij de KCA.   Sponsor perikelen bij de KCA. Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 0:03

beetje jammer dat we nog verder weg moeten om onze spullen te halen
ben nog niet bij chris geweest,maar dat gaat zeker gebeuren gezien de hulp in lelystad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sponsor perikelen bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sponsor perikelen bij de KCA.   Sponsor perikelen bij de KCA. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sponsor perikelen bij de KCA.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe sponsor voor de KCA.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: