Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Iemand een tas kwijt??

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Iemand een tas kwijt?? Empty
BerichtOnderwerp: Iemand een tas kwijt??   Iemand een tas kwijt?? Icon_minitimema 22 aug 2011 - 16:42

Onderstaande kreeg ik vorige week in de mailbox, dus mocht je weten waar die tas thuishoort dan hoor ik dat graag:

Hoi Jos,

Vorige week reed ik over de trekweg en reed een tas voorbij die in de berm lag. Ik ben ff gestopt om te kijken en was verbaasd. Het is een nieuwe karpertas van een bekend merk. Ik heb zitten denken wat die tas daar nou deed. Het enige wat ik me kan bedenken is dat iemand die tas gestolen en de inhoud heeft meegenomen en de tas heeft weggegooid want hij is nieuw met enkele moddervlekken en is helemaal leeg. Niet iets wat je zomaar weg gooit of van de auto afvalt.... Hij ruikt wel naar voer of aas aan de binnenkant.

Heb jij iets vernomen van een verloren of gestolen tas?
Misschien kan je een oproep plaatsen en als de eigenaar kan beschrijven wat voor tas het is dan kan ie 'm komen ophalen. Ik hoop niet voor diegene dat er geen inhoud in zat....maar dan heeft ie in ieder geval z'n tas terug. Volgens mij is de tas nog wel prijzig ook.

Ik hoor van je.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Iemand een tas kwijt?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand een tas kwijt??   Iemand een tas kwijt?? Icon_minitimema 22 aug 2011 - 19:03

als i roze is met kraaltjes weet ik van wie hij is..............!!!!!!!!!!! Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Iemand een tas kwijt?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand een tas kwijt??   Iemand een tas kwijt?? Icon_minitimema 22 aug 2011 - 19:20

Van Jeroen Versteeg?? Laughing

Gr. Babbel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Iemand een tas kwijt?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand een tas kwijt??   Iemand een tas kwijt?? Icon_minitimema 22 aug 2011 - 19:23

Martin schreef:
Van Jeroen Versteeg?? Laughing

Gr. Babbel!

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Iemand een tas kwijt?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand een tas kwijt??   Iemand een tas kwijt?? Icon_minitimema 22 aug 2011 - 19:48

Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Iemand een tas kwijt?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand een tas kwijt??   Iemand een tas kwijt?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iemand een tas kwijt??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: