Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??

Ga naar beneden 
+6
Wilco
Henk Seyerlin
Johan
Marco
Gaby
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Deelnemen ook buiten Flevoland??
Doen!!
Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? I_vote_lcap43%Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? I_vote_rcap
 43% [ 16 ]
Niet doen!!
Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? I_vote_lcap57%Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? I_vote_rcap
 57% [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 37
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 14:04

Ik zat me iets te bedenken: zou het raar zijn als we het beschikbare parcours (alles binnen Flevoland) uitbreiden, zodat je bij wijze van spreken in héél Nederland mee kan doen? Tegen welke problemen zouden we kunnen oplopen, en kunnen we daar wat mee?

Eén voorwaarde zou zijn dat men verplicht is zich te melden bij de prijsuitreiking, doet men dat niet is men gedisqualificeerd, inschrijfgeld kwijt en komt men niet in de einduitslag voor.

Dit zou betekenen dat ook liefhebbers die elders wonen middels een voercampagne een kans maken. Controle wordt wat lastiger, maar daar vinden we wel wat op denk ik. Ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 14:22

Doen, maar er zitten wel een aantal haken en ogen aan....

idd de controle word wat lastig (dan is nederland opeens toch wel groot)
Animo Het word nartuurlijk een overweldigend succes (zoals bij alles wat de KCA organiseert geek ) Lees JOS
Waar moet je de grens trekken qua aantal deelnemers
Misschien beginnen met de omliggende provincies of de Federatie

Zomaar ff wat gedachten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 16:17

Dat van die animo moeten we nog maar afwachten natuurlijk ................. Ik weet dat bv Johan graag mee wil doen en ik zou dat ook leuk vinden, maar een voerplek in Flevoland bijhouden vanuit Soest is natuurlijk wat lastig, en als je voor resultaat meedoet is een voerplek toch echt wel nodig.

Anderzijds weet ik waar zijn winterstek ligt lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 17:06

ik zeg niet doen!

Uiteraard niet om johan of wie dan ook zeker van de bekende bij de KCA dwars te zitten maar heb je de ambitie om als KCA zo groot te moeten/willen worden?

het is bij alle wedstrijden toch ook wel weer leuk om een hoop dezelfde gezichten te zien en misschien wordt het toch wel te massaal

ik heb zelf wat wedstrijden mee gevist(dutch open,carptrophy) die misschien wel heel veel groter zijn als die van de kca om te vergelijken maar de sfeer en alles eromheen is toch beduidend anders en niet altijd positief

of je moet met een maximum inschrijvingen beginnen maar ja wanneer houdt dat op als er steeds meer aanmeldingen uit het land komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 17:44

hier zeg ik natuurlijk geen nee tegen hahah . het zijn meestal toch allemaal de zelfde die mee vissen . dus denk niet dat het erg veel uit maakt wie waar vist . en daarbij zou je kunne zeggen om 5 uur bij de mac. dus hoe verder je vanaf de mac vist des te minder vistijd er over blijft . en verder is inderdaad vertrouwen een groot ding natuurlijk . en omadat het het zelfde principe is als de vrije slag liggen de stekken toch al niet bij elkaar .vanaf dronten ben je langer onderweg als van mijn stekie af. ik wacht met spanning af ahaha .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 18:45

Ik zoek eigenlijk naar een handvat om trouwe deelnemers aan de wedstrijden én mensen die een bijdrage leveren aan de KCA in het algemeen én die buiten Flevoland wonen ook een mogelijkheid op een voerplek te bieden zonder dat ze kilometers moeten maken. Maar ik wil zeker niet té groot worden, en op een stormloop van 'buitenstaanders' zit ik ook niet op te wachten. Misschien moet ik ieder geval apart bekijken? Maar dan moet er wel een criterium zijn vind ik ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 18:46

Johan schreef:
.vanaf dronten ben je langer onderweg als van mijn stekie af. .

Niet als ik achter het stuur zit lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 18:53

Je zou kunnen beginnen met alle KCA leden en geregistreerde forum leden, die niet in de provincie Flevoland wonen.
B.v. Leo, Johan
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 20:15

Ik heb "niet doen" gestemd. Is puur mening. Ik gun iedereen zijn stek.
Zitten ook veel nadelen aan. Enkele al genoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 20:21

ik snap niet wat de nadelen zouden kunne zijn . het gaat om een wissel beker ( dus niet om geld ) of wat andere grote prijzen . denk je nu echt dat er bergen mensen komen vissen voor een wissel beker . en dan ook nog is in januarie . maar goed das mijn mening .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 0:28

Wilco schreef:
Ik heb "niet doen" gestemd. Is puur mening. Ik gun iedereen zijn stek.

Ik stem niet. (Vind nl. ook niet dat doormiddel van een stemmingsuitslag dit besloten moet worden, als dit al gebeurd)
Maar wil wel mijn mening kwijt.
Heb hier al met Jos over gesproken, maar toch nog even hier gezet...

Ik ben het met bovenstaande eens. Ik zou het niet doen, maar gun iedereen z'n stek en iedereen z'n vis.
Maar ik denk niet dat er een presedent geschept moet worden.
Dit forum is groot en gezellig door de saamhorigheid en de duidelijkheid.
De regels van de wedstrijd zijn heel flevoland omdat er nou eenmaal duidelijke regels moeten zijn om de stekkeuze duidelijk te maken.
In die saamhorigheid is aangeboden om te voeren voor diegene die buiten deze plek wonen.
Door de regels eenzijdig te versoepelen willen andere mensen ook andere stekken buiten de flevopolder, en die kan je dan ook niet weigeren en waar trek je dan de grens???
Het gaat mij in dit geval niet om de perso(o)n (en), maar om de presedent die geschept wordt hiermee.

De redenatie van niet kunnen voeren vind ik niet op dit forum thuis horen.
Een voor allen, allen voor een! (the three musketeers)
Mocht er wel besloten worden voor buiten de flevopolder, dan is dat natuurlijk o.k., maar dan voor iedereen waar die ook wil zitten.
Dan ook geen regels dat je je moet melden bij de prijsuitreiking of iets dergelijks.
Johan zou dat zonder tijd verlies van het vissen wel redden, maar bv een Leo weer niet in Friesland, dat is dan ook scheef.
Dus: of het 1 met de consequenties van die keuze, of het ander met de consequenties van die keuze.

Dit is mijn uitspraak en hier zullen jullie het mee moeten doen. Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 5:14

Ik heb ook gestemd "niet doen" en hoe martin het omschrijft zo denk ik ook .

verder ben ik wel bereid om , hier over in discussie te gaan , echter niet op een forum.

gr.

rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 6:36

deze mauro is diep geschokt over de weerstand zeg. had ik niet verwacht. voor mij is het al duidelijk van mij hebben jullie geen last
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 6:51

Johan schreef:
voor mij is het al duidelijk van mij hebben jullie geen last

volgens mij is het niet persoonlijk Johan !
maar ergens moet je een grens trekken vindt ik.

het feit dat we de gelegenheid hebben om voor te voeren bij sommige evenementen is al heel bijzonder Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 11:38

Johan schreef:
deze mauro is diep geschokt over de weerstand zeg. had ik niet verwacht. voor mij is het al duidelijk van mij hebben jullie geen last

gaan wij als verschoppelingen lekker samen vissen toch Smile

zonder gekheid!! ik zou er zelf ook niet voor kiezen denk ik. verder heb ik er niets mee want ik ga echt niet in januari vissen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimewo 2 nov 2011 - 17:12

Het is (en blijft) een "ouwe jongens krentebrood" wedstrijd, ik had er graag een paar 'ouwe jongens' bijgehaald Laughing Laughing Laughing . De uitslag verbaasd me eerlijk gezegd wel een beetje, had ik niet verwacht. Maar zo zie je maar weer, zelfs ik zie de dingen wel eens anders Basketball . Ik zal er nog eens over nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 13:45

Ik zeg ook doen!

Maar denk dat het al een verloren zaak is als ik de reacties zo bekijk! Toch staat het 8 voor, 11 tegen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 14:14

.... en ik denk dat vooral belangrijk is wat 'deelnemers' er van vinden. Ik denk dat de mening van mensen die niet meedoen niet zo heel belangrijk is in dit geval. Zo'n poll is ook niet bindend, maar geeft mij een mooie indicatie. Een verrassende zelfs deze keer Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 18:13

Wilco schreef:
Ik heb "niet doen" gestemd. Is puur mening. Ik gun iedereen zijn stek.
Zitten ook veel nadelen aan. Enkele al genoemd.

ik ook
iedereen mag van mij wel meedoen maar het lijkt mij nogal lastig wat betreft organisatie
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 18:18

kan wat mij betreft slotje op hihi tis nu wel duidelijk volgens mij ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimema 7 nov 2011 - 16:32

Marc Dronten schreef:
maar het lijkt mij nogal lastig wat betreft organisatie
De organisatie zal het probleem echt niet zijn, dat los ik wel op, en ik wil inderdaad zeker niet deelnemers overal in het land hebben, dat werkt niet. Maar zoals ik al zei maak ik graag een utzondering voor mensen die hier op het forum maar ook voor de KCA in het algemeen positief aktief zijn, vandaar dat het me zo bezig houdt.

Maar 23 personen stemmen, als die zich ook allemaal daadwerkelijk inschrijven wordt het al een mooie opkomst Laughing Laughing What a Face .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimema 7 nov 2011 - 16:46

Jos Holla schreef:
[=Maar 23 personen stemmen, als die zich ook allemaal daadwerkelijk inschrijven wordt het al een mooie opkomst Laughing Laughing What a Face .

dat ligt misschien wel aan de beslissing die gemaakt gaat worden Very Happy

als ik kan zitten waar ik wil zitten doe ik mee ongeacht de beslissing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimema 7 nov 2011 - 16:51

Ik heb je de vorige keer al gezegd dat je gewoon even je stek had moeten melden, dan had ik ernaar gekeken en was het vast wel goed gekomen Wink Laughing Laughing

Maar ik zou zeggen: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Laat maar horen, komt vast wel goed .................... denk ik Embarassed Laughing


Mijn belang is een leuk aantal deelnemers en hopelijk veel vis!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimema 7 nov 2011 - 16:55

Evil or Very Mad dat heeft niks met vorige keer temaken daar wil ik nu niet zitten cheers

ik bedoel er meer mee het kan zijn dat je misschien wel mee wilt doen maar als je stek bezet is dat je dan afhaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitimema 7 nov 2011 - 17:13

Johan schreef:
kan wat mij betreft slotje op hihi tis nu wel duidelijk volgens mij ..
nou het gaat bijna gelijk op Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» Winterwedstrijd 2010.
» Winterwedstrijd 2014.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: