Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 KCA rig experience.

Ga naar beneden 
+5
Gert
Marc Dronten
Wilco
Gaby
Jos Holla
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimevr 30 dec 2011 - 1:29

Afgelopen dagen ben ik via de "What's app" behoorlijk in overleg geweest met Mark en Sven om er achter te komen welke rigs zij inzetten tijdens de winterwedstrijd, altijd een leuk onderwerp om over bezig te zijn. Ik zit erover te denken om in 2012 een "KCA rig experience" te organiseren, een avond waarbij discussieren over rigs centraal moet staan.

Er zijn vissers onder ons die hier ontzettend mee bezig zijn, er zijn hier vissers die er een beetje mee bezig zijn, en er zijn vissers die er helemaal niet mee bezig zijn. Het lijkt mij leuk om al deze verschillende vissers bij elkaar te brengen en op deze manier een goede discussieavond te organiseren. Waarom zo, en waarom niet zo. Of toch wel, zeg het maar! Handpalmtest, ja of nee? En de haakpunt, recht of gebogen?

Qua datum moet ik nog even kijken, ik heb nogal wat in de planning, maar gebeuren gaat het zeker wat mij betreft.

Ook over de inhoud van de avond heb ik al een idee, maar ik hoor natuurlijk graag of er ook nog andere ideeen zijn, dus vind je het wat en heb je een suggestie, dan hoor ik dat graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimevr 30 dec 2011 - 6:57

Klinkt heel interessant.... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimevr 30 dec 2011 - 23:51

Op verzoek focussen we ons op de laatste meter geek

Het moet niet zo'n avond worden als de vorige keer dat er aan diverse tafels geknoopt wordt, ik denk meer aan een insteek zoals bij 'Rondom 10'. Een gastheer/presentator die de onderwerpen aanstipt, en dan reacties van een ieder die er wat over kwijt wil. Wie wil kan zijn visie uitleggen, daarover dan een beetje discussieren, lijkt met super.

Natuurlijk een klein aquarium, maar misschien ook een bodemprofiel nabootsen?

Iedereen wordt er actief bij betrokken, ik weet zeker dat iedereen er op die manier wat van opsteekt. En daar gaat het natuurlijk om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 10:16

Aquariums is geregeld.... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 11:17

Mooi. Binnenkort praten we even over een bodemprofiel Wink Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 13:07

Harde bodem voor de pauze en zachte bodem na de pauze....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 13:22

Nemen we allemaal mee Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 11:37

Vol ideeen, maar zo weinig tijd. Ik schuif hem even door naar het najaar, ik zit met een hoop ideeen die een hoop energie kosten. Maar wat mij betreft komt hij er zeker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 12:40

Jos Holla schreef:
Vol ideeen, maar zo weinig tijd. Ik schuif hem even door naar het najaar, ik zit met een hoop ideeen die een hoop energie kosten. Maar wat mij betreft komt hij er zeker!
Druk,druk,druk,druk......weinig tijd..........energie kosten.... je hebt toch zittend werk? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimema 30 jan 2012 - 12:52

Kan je nagaan, ondanks dat ..................

Mijn drukte heeft doorgaans alleen met hengelsport (en dan vooral alles er omheen) te maken, mijn huwelijk staat er af en toe door op scherp affraid affraid Laughing Laughing

Ik ben al zo weinig 's avonds thuis en in februari al 4 avonden gereserveert: allen voor de HSV Rolling Eyes . Maar wel leuk Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimedi 28 feb 2012 - 23:17

Lijkt me een leuk iets Jos.
Erg interessant. Zijn nooit te oud om iets te leren of eens te proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimedi 28 feb 2012 - 23:29

Jos Holla schreef:
Kan je nagaan, ondanks dat ..................

Mijn drukte heeft doorgaans alleen met hengelsport (en dan vooral alles er omheen) te maken, mijn huwelijk staat er af en toe door op scherp affraid affraid Laughing Laughing

Ik ben al zo weinig 's avonds thuis en in februari al 4 avonden gereserveert: allen voor de HSV Rolling Eyes . Maar wel leuk Laughing Laughing

ik hoorde zaterdag dat Henk voor je vrouw zorgt: confused confused confused confused confused

wel een leuk idee overigens een avond over de aatste meter
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimevr 2 maa 2012 - 0:22

Tja, die Henk ............. gisteren macaroni gegeten met een laag kaas eroverheen, hoef niet te vragen van wie dat komt Laughing Laughing

Op zich wel lekker, maar ik eet macaroni met een lepel en die kaas maakte dat er niet makkelijker op Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 11:34

Ik heb een hekel aan terugkrabbelen, maar dit gaat me dit jaar echt niet meer lukken. Jammer, maar terugkrabbelen betekend niet dat het van de baan is. Ik heb er bijzonder leuke ideeen over en die wil ik zeker nog wel ten uitvoer brengen, alleen nu even niet.

Sorry Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 11:56

Jammer het had zo mooi kunnen zijn.... geek lol! maar wat in het vat zit .... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 17:38

wat in het vat zit verzuurd niet denk ik maar.
is wel een leuk onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 9:01

Jammer dat het dit jaar niet gaat worden dan.. hopelijk volgend jaar.. Ga er in ieder geval zeker proberen bij te zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimema 12 nov 2012 - 11:06

Jos Holla schreef:
Afgelopen dagen ben ik via de "What's app" behoorlijk in overleg geweest met Mark en Sven om er achter te komen welke rigs zij inzetten tijdens de winterwedstrijd, altijd een leuk onderwerp om over bezig te zijn. Ik zit erover te denken om in 2012 een "KCA rig experience" te organiseren, een avond waarbij discussieren over rigs centraal moet staan.

Er zijn vissers onder ons die hier ontzettend mee bezig zijn, er zijn hier vissers die er een beetje mee bezig zijn, en er zijn vissers die er helemaal niet mee bezig zijn. Het lijkt mij leuk om al deze verschillende vissers bij elkaar te brengen en op deze manier een goede discussieavond te organiseren. Waarom zo, en waarom niet zo. Of toch wel, zeg het maar! Handpalmtest, ja of nee? En de haakpunt, recht of gebogen?

Qua datum moet ik nog even kijken, ik heb nogal wat in de planning, maar gebeuren gaat het zeker wat mij betreft.

Ook over de inhoud van de avond heb ik al een idee, maar ik hoor natuurlijk graag of er ook nog andere ideeen zijn, dus vind je het wat en heb je een suggestie, dan hoor ik dat graag.

We gaan dit idee weer nieuw leven inblazen, dit jaar nog gaan we het bespreken en medio maart moet het dan gebeuren. Tips en ideeen blijven welkom natuurlijk!!


Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:23

Het lijkt me leuk en leerzaam, er is ook sprake geweest dat Arie Oudshoorn een lezing zou houden over zijn visserij.
Ik vroeg me af of dit nog door gaat nu hij geen sponsor meer is?
En is iedereen welkom of moet je lid zijn van ons genoegen.

gr wim
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 0:04

Arie is inderdaad geen sponsor meer, maar als hij daadwerkelijk die lezing wil gaan doen regel ik een ruimte voor hem, geen probleem. Lijkt me wel leuk zelfs.

Voor al onze activiteiten maakt het overigens niks uit van welke vereniging je lid bent, iedereen is bij ons overal welkom Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 20:35

Jos Holla schreef:
Arie is inderdaad geen sponsor meer, maar als hij daadwerkelijk die lezing wil gaan doen regel ik een ruimte voor hem, geen probleem. Lijkt me wel leuk zelfs.

Voor al onze activiteiten maakt het overigens niks uit van welke vereniging je lid bent, iedereen is bij ons overal welkom Laughing Laughing


zelfs feyenoord fans mogen in het hol van de leeuw neuzen komen,niet dat ik dat vaak doe, maar toch,het mag wel lol! lol! lol! lol! lol! lol!

het lijkt mij ook erg leuk als Arie die lezing houdt, altijd leerzaam cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 22:14

Marc Dronten schreef:
zelfs feyenoord fans mogen in het hol van de leeuw neuzen
Ehhhhh .............. nou vooruit dan maar! Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 6:53

Er zijn uitzonderingen... lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 8:36

apart tafeltje graag.... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 15:13

Vanavond een eerste verkennend gesprek over "De KCA rig experience". Het moet avondvullend worden, maar belangrijker nog: anders dan anders, dus geen knoopavond zoals we die eerder gehad hebben. Ik ben bijzonder benieuwd wat deze eerste gesprekken op gaan leveren ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





KCA rig experience. Empty
BerichtOnderwerp: Re: KCA rig experience.   KCA rig experience. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KCA rig experience.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: