Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimewo 25 jan 2012 - 19:30

Don't shoot the messenger ....................

Je leest het goed!!

Volgens mij was 1 maart in kannen en kruiken, dat stond in 'Het Visblad' en dat was het uitgangspunt bij de uitgifte van de nachtvispas. Nu blijkt 1 maart niet haalbaar te zijn en wordt het hopelijk 1 mei. Hopelijk dus, want ik geloof het nu pas als het zeker is!!!


Oorzaak? Iets met een zieke ambtenaar, maar of dat echt zo is weet ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimewo 25 jan 2012 - 23:20

als het donker is kan ik toch gewoon gaan vissen ,niemand ziet me:lol!: lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 10:48

wat zijn de gevolgen voor de nachtviszones? ook per 1 mei?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 12:43

JOS,,

Had ik toch gezegd ergens in oktober dat deze datum nog steeds niet vast stond,, kwam van marco kraal af, die weet dat echt wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 14:17

Mbt de nachtviszones verandert er verder niks. En Sportvisserij Nederland (inclusief Marco Kraal) heeft vanaf begin december openlijk de datum van 1 maart als zijnde definitief naar buiten gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 17:36

en hoe kunnen we zien wanneer het rond is want op de site van sportvisserij nl is het nog steeds 1 maart Shocked

http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/?page=detail&id=3540
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 18:52

Echt ongelovelijk dat het daar nog staat. Anderzijds een vrijbrief: voor laten komen, printje meenemen en klaar Laughing Laughing Laughing

Deze kwam ik echter ook tegen: http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/4134/visserijwetswijziging_vertraagd.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimevr 2 maa 2012 - 10:22

Ik meldde me aan via Twitter bij Raven en dan krijg je dit te zien:

Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Vyks55

Niet te geloven zoiets, als je toch midden in de materie zit moet je toch weten dat dit uitgesteld is lijkt mij. Maar goed, bewaren die Tweet, lekker gaan nachtvissen, mocht je een bon krijgen weet je waar je zijn moet Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimevr 2 maa 2012 - 10:36

Denk ik niet! Is geen officiele instantie...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimevr 2 maa 2012 - 10:50

Klopt. Maar als je een beetje sportief naar je klanten bent neem je de verantwoording voor zo'n bericht gewoon op je Twisted Evil . Dat ze net als ik 1 maand terug op het verkeerde been stonden dat kan, maar nu alsnog dit de wereld ingooien is wel heeeeeeeel erg jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimevr 2 maa 2012 - 11:40

Ook op Facebook ............... we zijn het er inmiddels over eens dat dit bericht niet klopte, dus vooruit maar weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 7:59

Is er al iets bekend of ze Mei wel gaan halen? Zou mooi zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 12:37

Nope, nog niks definitief!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...   Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Landelijke ontheffing nachtvissen voorlopig uitgesteld tot 1 mei ...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: