Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Karper beurs zwolle 2012

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Karper beurs zwolle 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Karper beurs zwolle 2012   Karper beurs zwolle 2012 Icon_minitimema 6 feb 2012 - 19:45

Zoals ook voorgaande jaren ben ik een trouwe bezoeker van de karper beurs in zwolle, 2 dagen daar klanten c.q. bekenden tegen komen en praatje maken o.a. ook met stand houders.
De allereerste karper beurs was als ik het goed heb in hoogeveen, binnen 10 minuten was ik weer in de auto op de terug weg naar huis,, stond nog geen 3 meter binnen of zag alleen maar big foto,s van big karpers met daar gelijk onder bakken met boilie,s .
Nu 2011 en 2012 gaan we weer de zelfde kant op, nu echter nemen de voer boten de overhand net zoals de boilies.
Eenigste wat mij aansprak afgelopen weekend was een nieuwe onder water camera die zelfs door middel van afstands bediening 360 graden rond kan draaien, heb samen met rolff deze camera uit voerig bekeken, wij gaan kijken of wij hier iets aan hebben zodat wij onder water beelden kunnen gaan maken in het aankomende jaar.
Het is de bedoeling dat de camera constant in werking zal zijn terwijl d,r gevoerd, en gevist zal worden.
Het is onze bedoeling dat wij jullie zaken willen laten zien waar anderen nog nooid bij stil hebben gestaan, dus geen standaart beelden zoals je overal ziet.
De beelden zullen betreking hebben op groot open water waar de vissen de klappen van de zweep nog niet kennen.
Arie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Karper beurs zwolle 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karper beurs zwolle 2012   Karper beurs zwolle 2012 Icon_minitimema 6 feb 2012 - 20:20

De beurs was voor mij de eerste keer en vond het wel leuk, volgend jaar ook een lezing meepakken!

Maar Dat klinkt interessant! Ik ben wel benieuwd wat je ons wilt en kunt laten zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karper beurs zwolle 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karper beurs zwolle 2012   Karper beurs zwolle 2012 Icon_minitimema 6 feb 2012 - 20:52

Ik ben ook naar de beurs geweest en vond het wel een gezellige beurs, heb wel gelachen!!
Ook ik heb kritische kanttekeningen.
Ik zie helemaal geen beursprijzen meer, alles is net zo duur/goedkoop als in de winkel.

Toch een stretcher gehaald, maar dat kwam meer door brutaal een bedrag te noemen dan dat de prijs er al stond.
En charme uiteraard Laughing Laughing Laughing

Al met al gezellige dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Karper beurs zwolle 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karper beurs zwolle 2012   Karper beurs zwolle 2012 Icon_minitimema 6 feb 2012 - 21:19

Het is er dan toch van gekomen.
Marc en ik hebben samen een baitliner gekocht en vandaag heb ik een Horizon fish finder besteld.
Nieuwe shimano molen en wat klein spul. O ja en een bos bloemen.

Al het knutselwerk staat perfect omschreven bij Jos, dus ik hoef niet meer zelf het wiel uit te vinden. Very Happy
ABBEY HERE WE COME
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karper beurs zwolle 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karper beurs zwolle 2012   Karper beurs zwolle 2012 Icon_minitimema 6 feb 2012 - 22:21

Dacht ook nog even dat ik in de verkeerde hal liep,, kwam namelijk een paar circus mensen tegen in spec. kleding Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Karper beurs zwolle 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karper beurs zwolle 2012   Karper beurs zwolle 2012 Icon_minitimema 6 feb 2012 - 23:12

ach, was gewoon een saltootje van blijdschap
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karper beurs zwolle 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karper beurs zwolle 2012   Karper beurs zwolle 2012 Icon_minitimema 6 feb 2012 - 23:17

Henk Seyerlin schreef:
Het is er dan toch van gekomen.
Marc en ik hebben samen een baitliner gekocht en vandaag heb ik een Horizon fish finder besteld.
Nieuwe shimano molen en wat klein spul. O ja en een bos bloemen.

Al het knutselwerk staat perfect omschreven bij Jos, dus ik hoef niet meer zelf het wiel uit te vinden. Very Happy
ABBEY HERE WE COME

en waarom heb ik die bloemen niet gehad?????????????

je slaapt de rest van het jaar maar mooi in je eigen tent Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karper beurs zwolle 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karper beurs zwolle 2012   Karper beurs zwolle 2012 Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 10:09

Arie Oudshoorn schreef:
Zoals ook voorgaande jaren ben ik een trouwe bezoeker van de karper beurs in zwolle, 2 dagen daar klanten c.q. bekenden tegen komen en praatje maken o.a. ook met stand houders.
De allereerste karper beurs was als ik het goed heb in hoogeveen, binnen 10 minuten was ik weer in de auto op de terug weg naar huis,, stond nog geen 3 meter binnen of zag alleen maar big foto,s van big karpers met daar gelijk onder bakken met boilie,s .
Nu 2011 en 2012 gaan we weer de zelfde kant op, nu echter nemen de voer boten de overhand net zoals de boilies.
Eenigste wat mij aansprak afgelopen weekend was een nieuwe onder water camera die zelfs door middel van afstands bediening 360 graden rond kan draaien, heb samen met rolff deze camera uit voerig bekeken, wij gaan kijken of wij hier iets aan hebben zodat wij onder water beelden kunnen gaan maken in het aankomende jaar.
Het is de bedoeling dat de camera constant in werking zal zijn terwijl d,r gevoerd, en gevist zal worden.
Het is onze bedoeling dat wij jullie zaken willen laten zien waar anderen nog nooid bij stil hebben gestaan, dus geen standaart beelden zoals je overal ziet.
De beelden zullen betreking hebben op groot open water waar de vissen de klappen van de zweep nog niet kennen.
Arie


kom maar op met de filmpjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Karper beurs zwolle 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karper beurs zwolle 2012   Karper beurs zwolle 2012 Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 11:15

Ik ben zelf ook naar de beurs geweest en het begint aardig op een boillie beurs te lijk zoals al eerder vermeld werd.
Beursprijzen waren er genoeg.. je moest er alleen wel om vragen cq afdingen ;-)
Maar goed een hoop bekende gezien en weer veel te veel staan lullen en lachen natuurlijk. Kortom was weer gezellig.

En ik ben ook zeer benieuwd arie wat je van plan bent ons t elaten zien ;-)

Grtn Dennis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Karper beurs zwolle 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karper beurs zwolle 2012   Karper beurs zwolle 2012 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Karper beurs zwolle 2012
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: