Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Vrije Slag 2012.

Ga naar beneden 
+21
Eddy Pieters
Hans de Jong
Jan Sturkenboom
Leo ten Hoeve
Marco Wal
Marco
Brian Tamerus
Jeroen
Don Seur
Mike Tamerus
Gert
Harry
Rene Zwaap
Gaby
Wilco
Marc Dronten
Henk Seyerlin
Johan
Jeffrey Haak
Dennis van Wel
Jos Holla
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 10:24

Wanneer krijgen we die 'button'?

En hoe worden de tijden gecontroleerd? Moet je de camera instellen zodat de tijd op de foto staat?

Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 12:02

Jeffrey Haak schreef:
Wanneer krijgen we die 'button'?

En hoe worden de tijden gecontroleerd? Moet je de camera instellen zodat de tijd op de foto staat?

Grtz

De button krijg je een dezer dagen via de post binnen.
Als je een vis op de kant hebt bel je de organisatie en meld je de vis en maak je een foto waarop ook de button zichtbaar is. Wink

ik was nog niet helemaal wakker Suspect Very Happy


Laatst aangepast door Gaby op ma 6 aug 2012 - 12:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 12:09

de organiatie bellen ???? bij de vrije slag ..??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 12:49

Jeffrey Haak schreef:
Wanneer krijgen we die 'button'?

En hoe worden de tijden gecontroleerd? Moet je de camera instellen zodat de tijd op de foto staat?Grtz

Als het goed is krijg ik de buttons vanavond en gaan ze gelijk op de post. Verdere instructies zitten bijgesloten en maak je maar geen zorgen, overal is aan gedacht Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 15:58

Ik ga toch maar lopen met de kar ipv de auto de zachte berm inrijden en gokken dat ik er ook weer uitkom zodra de spullen op de stek liggen, zeker nu ik de kar weer een 'update' gegeven heb Laughing Laughing

Zowieso wel handig met stapsgewijs dingetjes inladen op zondagochtend ..............

De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 2n83fvc

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 18:03

Jos Holla schreef:
Martin schreef:
Na een 4e plek op Abbey en een tweede plek bij de winterwedstrijd zal nu de eerste plaats het doel zijn.
Dat zijn prijzen gewonnen bij geheel andere omstandigheden, ik had (op een kutstek) de derde plek in maart en de tweede plek op de marathon, die kutkinderen Jannic en Andy doen niet mee, dus ik zie het wel zitten Laughing Laughing

Heb het niet zo met wedstrijden paar keer kan wel haha

succes Jos,! jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 18:14

Pffff, patser!! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 18:48

Jos Holla schreef:
Martin schreef:
Na een 4e plek op Abbey en een tweede plek bij de winterwedstrijd zal nu de eerste plaats het doel zijn.
Dat zijn prijzen gewonnen bij geheel andere omstandigheden.

Dat klopt..., geheel verschillende omstandigheden.
En daarom zal het nu ook goed gaan... (en anders word ik lekker bruin van de zon! Laughing )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 21:19

Ik heb er zinin.

zo te lezen jullie ook allemaal.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 13:26

De Buttons en een begeleidend schrijven is onderweg naar alle deelnemers, ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het wel. Maar vergeet vooral niet om je vóór aanvang even telefonisch te melden .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 15:40

Gelukkig dat het een keer droog is tijdens een van de evenementen , das toch wel voor het laatst geweest de marathon van 2011 dat we mooi weekend hadden !!

Het voeren gaat hier zoals gepland , over het weekend zelf tsja ... beinvloeden kunnen we tegenwoordig veel
maar ondanks het voorvoeren met super kwaliteit boilies , zijn er velen factoren die roet in het eten kunnen gooien.
(watervlooien bijvoorbeeld )
We gaan het weer beleven ,en we hebben er veel zin in !!

succes allemaal met jullie voorbereidingen.

gr.

Rene Zwaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 18:42

heb er echt zin in en zo als je al zegt Rene wordt het erg mooi weer het weekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 19:21

Rene Zwaap schreef:
Gelukkig dat het een keer droog is tijdens een van de evenementen , das toch wel voor het laatst geweest de marathon van 2011 dat we mooi weekend hadden !!

succes allemaal met jullie voorbereidingen.

gr.

Rene Zwaap

Volgens mij was de winterwedstrijd ook mooi!!!
Super mooi winterweer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 19:24

Martin schreef:
Rene Zwaap schreef:
Gelukkig dat het een keer droog is tijdens een van de evenementen , das toch wel voor het laatst geweest de marathon van 2011 dat we mooi weekend hadden !!

succes allemaal met jullie voorbereidingen.

gr.

Rene Zwaap

Volgens mij was de winterwedstrijd ook mooi!!!
Super mooi winterweer...


mooi winterweer hagelstenen zo groot als tennisballen sneeuwstormen en onweer Very Happy santa santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 15:41

Net de knoop doorgehakt: de rubberboot gaat ook mee!!

Niet dat ik hem echt nodig heb, maar meer omdat ik het leuk vind om een beetje rond te dobberen. En ik kan mooi de dieptemeters een beetje vergelijken, da's ook leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 11:21

ik heb nog steeds geen button binnen iemand wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 12:20

Oh jee ............ hij moet vandaag komen, laat het nog even weten, anders mail ik de uitleg naar je toe en verzinnen we voor de button wel wat anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 12:22

Jos Holla schreef:
Oh jee ............ hij moet vandaag komen, laat het nog even weten, anders mail ik de uitleg naar je toe en verzinnen we voor de button wel wat anders.


ja is goed zal ik doen jos

gr mike
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 12:24

Almere heeft ze gisteren ontvangen begrijp ik, dan zal de rest vandaag wel volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 13:39

heb ze net binnen gekregen jos kan het kloppen dat ik er maar 2 heb ontvangen?

omdat we 3 peersonen hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 13:55

Mike Tamerus schreef:
heb ze net binnen gekregen jos kan het kloppen dat ik er maar 2 heb ontvangen?

omdat we 3 peersonen hebben
maak je geen zorgen mike, je hoeft je button toch niet te gebruiken. je vangt niks Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 14:12

Normaal was het er 1, tegenwoordig stuur ik er 2 voor grotere teams die iets verder uit elkaar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 14:53

Vanaf de camping Surprised. Wens ik iedereen die meedoet veel succes ik hoop dat er veel gevangen word zodat het spannend word Very Happy nogmaals veel succes en vangse Sad Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 6:03

Jos Holla schreef:
Net de knoop doorgehakt: de rubberboot gaat ook mee!!

Niet dat ik hem echt nodig heb, maar meer omdat ik het leuk vind om een beetje rond te dobberen. En ik kan mooi de dieptemeters een beetje vergelijken, da's ook leuk!


als het goed is heb je daar geen tijd voor tijdens de vrije slag , of vergis ik me?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco Wal

Marco Wal



De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 7:50

Heel veel suc6 allemaal komend weekend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Vrije Slag 2012.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vrije Slag 2010.
» De Vrije Slag 2011.
» De Vrije Slag van 2013.
» De Vrije Slag 2014.
» Controleurs voor de vrije Slag.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: