Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl

Ga naar beneden 
+11
Jan Sturkenboom
Don Seur
Wilco
Gaby
Hans de Jong
Michel
Marc Dronten
Dennis van Wel
Marco
Henk Seyerlin
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 19:41

[quote="Michel"]
Mitchell Belgraver schreef:
Is dit de wedstrijd waar ik de beker moet meenemen die vorig jaar heb gewonnen voor de zwaarste vis?

Wrijf je het nu een beetje in? of .... Smile

Ik zou niet durven:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 20:28

Deze wedstrijd zit vol...

De volgende inschrijvingen komen op de reservelijst... Het kan nog steeds omdat niet alles betaald is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 16:49

Nou mannen, leeft het al een beetje???

Ik heb er inmidels al vreselijk veel zin in, en natuurlijk barstensvol vertrouwen dat de eerste punten voor de Heerema schaal bijgeschreven gaan worden. Weet niet of ik zelf wat vang, maar heb alle vertrouwen in mijn gelegenheids-koppelmaat Sven Laughing Laughing Laughing .

Weersverwachtingen zijn redelijk:

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Ou74nk

Sowieso vind ik het al heerlijk om mee te doen met een wedstrijd als deelnemer, daarom vind ik het ook zo fijn dat Michel en zijn vrienden deze dagen organisatorisch voor hun rekening nemen. Gaan we na afloop nog naar de Mac??? geek Laughing

Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 17:51

Druk druk druk...

Ik ga er vanuit dat iedereen veel vissen vangt en dat ik flink op en neer moet rijden Smile

Ziet er uit als perfect visweer toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 17:55

Michel schreef:
Druk druk druk...

Ik ga er vanuit dat iedereen veel vissen vangt en dat ik flink op en neer moet rijden SmileZiet er uit als perfect visweer toch?

Ik hoop het ook dat er flink gevangen word... Very Happy Very Happy Very Happy op onze stek Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 18:03

Wordt alleen momenteel geen kut gevangen volgens mij ..............
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 18:12

Gaby schreef:
Very Happy Very Happy Very Happy op onze stek Very Happy Very Happy Very Happy

Hoef ik niet zo veel te rijden... Smile


Wordt geen kut gevangen Jos? Je zit toch te vissen, niet te kutten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 18:24

Ik zit vooral te kutten aan de waterkant ................ maar heb er wel zin in!! Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 18:57

Jos Holla schreef:
Ik zit vooral te kutten aan de waterkant ................ maar heb er wel zin in!! Laughing Laughing

Te kutten! Jij bent toch altijd aan het schoonmaken? lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 19:43

Yep, ná het kutten Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 20:18

Ik ben er ook bij! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 21:40

Frank Haak schreef:
Ik ben er ook bij! Very Happy

hoezo??????????

Jos kan zijn eigen k*t zelf wel schoonmaken hoor!!!!!!lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 22:16

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 22:49

Ik hou mijn lippen op elkaar.silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 23:58

Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 apr 2012 - 10:11

Helaas heeft er een koppel moeten afmelden. Er is dus nog een plek beschikbaar. Als je interesse hebt, laat het me even weten.

Alle voorbereidingen zijn getroffen. We zijn er klaar voor. Rest mij alleen nog een partij koek te halen.
Is er voorkeur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 apr 2012 - 10:12

Volkoren bisquit?? Ik ben aan de lijn .................. Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 apr 2012 - 10:17

Jos Holla schreef:
Volkoren bisquit?? Ik ben aan de lijn .................. Embarassed Embarassed Embarassed

Een roze koek dus voor Jos
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 apr 2012 - 11:05

Echt niet! En als we na afloop nog naar de Mac gaan wordt het een salade voor mij. T'is wat ...................... Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 apr 2012 - 15:10

Michel schreef:
Jos Holla schreef:
Volkoren bisquit?? Ik ben aan de lijn .................. Embarassed Embarassed Embarassed

Een roze koek dus voor Jos

Met slagroom... Razz Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 apr 2012 - 15:38

Jos Holla schreef:
Echt niet! En als we na afloop nog naar de Mac gaan wordt het een salade voor mij. T'is wat ...................... Laughing Laughing Laughing

Er zit ook sla tussen de Big Mac... Dan neem ik ook sla Smile met een Big Mac


De vrije plek was bijna vergeven... Toch niet door gegaan. Meedoen kan dus nog steeds!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 apr 2012 - 17:35

Nou zo'n roze koek gaat er wel in hoor lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 20:18

probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

henk kan niet meedoen,moet werken,dus zoek ik iemand die mee wil doen

lijkt ook zo met de marathon, dus dan weer maatje nodig ,liefst iemand die wel kan vissen lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 16:57

Alles ligt klaar, ik heb er bijzonder veel zin in!!

Ben benieuwd wat de 1e prijs is, want ik heb bijna alles al .......... Laughing Laughing Laughing



Succes allemaal morgen, maak er vooral een leuke dag van!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 17:25

ik heb er ook veel zin ik verwacht er persoonlijk niet teveel van want heb een *** seizoen tot nu toe cheers qua vangsten dan he Razz


als het maar gezellig is maar dat zal wel lukken

veel succes iedereen die meedoet en tot morgen !!


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen
» Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: