Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Boustalks met... Joris Weitjens

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Boustalks met... Joris Weitjens  Empty
BerichtOnderwerp: Boustalks met... Joris Weitjens    Boustalks met... Joris Weitjens  Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 12:26

Ga er vooral even rustig voor zitten .............. Ik heb zelf nog maar een klein stukje gezien, maar dat vond ik eigenlijk al bijzonder leuk.

Link naar de website: http://boustails.blogspot.com/2012/02/boustalks-met-joris-weitjens.html





Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Boustalks met... Joris Weitjens  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boustalks met... Joris Weitjens    Boustalks met... Joris Weitjens  Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 16:03

Ik heb de hele film bekeken, en ik vind het echt een ontzettend leuk filmpje. Waarschijnlijk ook omdat ik een groot fan van SKP'en ben, maar los van dat helder en goed in elkaar gezet met mooie beelden.

En we zijn in beeld!! Marlon, Wouter, Ruud, Arie en ikzelf: 14e en 26e minuut. Foto van Sven in de 36e minuut, foto van Tom in de 40e minuut. De inbreng vanuit Flevoland, leuk!!

Al met al een aanrader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boustalks met... Joris Weitjens  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boustalks met... Joris Weitjens    Boustalks met... Joris Weitjens  Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 20:32

Zeker een leuke film.

Leuk ook dat ik zeker 3 gevangen spiegels uit deze film op de plaat hebt vast gelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Boustalks met... Joris Weitjens  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boustalks met... Joris Weitjens    Boustalks met... Joris Weitjens  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boustalks met... Joris Weitjens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: