Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....

Ga naar beneden 
+3
Jan Sturkenboom
Gaby
Jos Holla
7 plaatsers

Een dixie bij de marathon is een verrijking!
Zeker weten!
De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... I_vote_lcap32%De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... I_vote_rcap
 32% [ 8 ]
Ik vind van niet.
De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... I_vote_lcap24%De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... I_vote_rcap
 24% [ 6 ]
Maakt me niks uit.
De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... I_vote_lcap40%De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... I_vote_rcap
 40% [ 10 ]
Anders, namelijk .................
De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... I_vote_lcap4%De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... I_vote_rcap
 4% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 25
 

AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 14:57

Vorige week had ik het met Marco nog even over de marathon die eraan zit te komen, en hij kwam met het idee om een dixie te huren voor de deelnemers. Het is betaalbaar, en nou vraag ik me af of dat een toegevoegde waarde heeft en dus of jullie dat pretttig vinden. Uitwijkmogelijkheden zijn de manege, de bosjes, en voor degenen uit de buurt het thuisfront. Of de emmer van Johan natuurlijk Razz Razz Laughing Laughing Laughing .

Maar goed, een poll, en ik ben natuurlijk vooral nieuwsgierig naar meningen van deelnemers .................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 15:53

Maakt me in dit geval niets uit want ik woon in de buurt... Very Happy Very Happy Very Happy
Ik kan me voorstellen dat voor de deelnemers die niet in de buurt wonen een Dixie beter is dan de struiken in duiken... affraid Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 17:29

Een dixie is wel prettig, maar als ik een nachtje ga neem ik altijd mijn SHIT emmer mee, tent dicht en gaan met die banaan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 17:34

het wordt voor mij de eerste marathon. Bij Abbey had ik mijn eerste weekend ervaring. Ik vond het daar toch wel prettig om een dixie in de buurt te hebben. ik dacht er zelf al over om misschien een soort van chemisch toilet te gaan kopen. Want ik vind het toch wel leuk om deze wedstrijdjes te doen. Vrije slag komt er ook weer aan..... En de hele tijd ophouden is ook niet goed.

Dus ik vind een Dixie zeker weten een goed idee.. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 17:49

Ik heb gestemd "niet".

Kom op, waar zijn die echte kerels?
Schepje, boompje, toiletpapier, hygienisch doekje en gaan.........
Hoort er toch bij.

Als het zo ver gaat, laat die chinees dan ook maar komen (waar ik ook "nee" gestemd heb).

En nog mooier, een paar zzp'rs inhuren om de tenten op te laten zetten en af te breken....... is ook
handig, zeker als regent!
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 18:15

En ik vervloek die honden altijd al met hun achtergelaten behoefte langs de waterkant... Surprised
Uiteraard is het een idee om het in de bosjes te doen. Maar ik zat laatst op het gewilde stuk van de vaart en daar waren dan weer geen bossies..
Doet wel weer allerlei herinnneringen aan diensttijd herleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 18:26

Razz Razz Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 19:08

Bij de vorige wedstrijd moest ik ook ff met de billen bloot, helaas geen bosjes in der buurt op de stek waar wij zaten, gelukkig maar 1 auto die toeterde lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 19:10

Op zich is er natuurlijk niks mis mee als je met een kleine investering een (voor sommigen) groot probleem oplost monkey monkey .............. Ook wel goed te verkopen naar Staatsbosbeheer bijvoorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 19:17

Jos Holla schreef:
.............. Ook wel goed te verkopen naar Staatsbosbeheer bijvoorbeeld.

wat is er mis met bemesten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 20:07

Kan me niet voorstellen dat er uberhaupt nog een teken van leven is onder mijn mest Laughing Laughing Laughing Laughing

Maar met name WC papier is vaak het probleem ...........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 20:16

Jan Sturkenboom schreef:
Bij de vorige wedstrijd moest ik ook ff met de billen bloot, helaas geen bosjes in der buurt op de stek waar wij zaten, gelukkig maar 1 auto die toeterde lol! lol!

Ja dat was ik HAHAHHAHHAHA lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 20:43

Laughing alle overige passanten waren verstijfd van schrik! volle maan en dan overdag Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 20:50

Jos Holla schreef:
Maar met name WC papier is vaak het probleem ...........

Dat kun je makkelijk verbranden, doe ik ook altijd Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 21:26

Jan Sturkenboom schreef:
Jos Holla schreef:
Maar met name WC papier is vaak het probleem ...........

Dat kun je makkelijk verbranden, doe ik ook altijd Laughing

Of van dat toiletpapier welke ook geschikt voor chemisch toilet, verteerd snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 21:53

Of gewoon in de kuil. Probleem is echter dat je ook lieden hebt die het gewoon lekker laten wapperen of langs de oever in het riet ......... niet echt een fris gezicht als je dat tegenkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 10:41

Maakt me niet uit.. ik zal het toch in de bosjes blijven doen.. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 11:32

Wilco schreef:
En nog mooier, een paar zzp'rs inhuren om de tenten op te laten zetten en af te breken....... is ook
handig, zeker als regent!

heel goed plan wilco!!!! die dixie vind ik ook wel goed, maar als die manege er geen probleem mee heeft rij ik net zo lief daar ff naar toe. de bosjes is ook prima, maar als ik de keuze heb Smile dan toch maar een wctje hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 10:49

Misschien zijn pampers xxl een idee? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 10:50

Ik heb mijn emmer ontvangen cheers cheers cheers cheers

Voor mij geen kramp meer Laughing Laughing Laughing Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 17:19

Het werd tijd Jos dat je een keer op de emmer ging hoor lol! Je kan niet altijd ff naar huis rijden
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimema 25 feb 2013 - 6:07

..........nu nog een mobiele douche.............
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitimema 25 feb 2013 - 7:04

Gieter + Wilco = mobiele douche Laughing Laughing Laughing Wel vullen met warm water uiteraard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....   De grote boodschap tijdens de wedstrijden ..... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De grote boodschap tijdens de wedstrijden .....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.
» De Vrije Slag 2010.
» De Vrije Slag 2011.
» Winterwedstrijd 2009
» Het gebruik van voerboten bij wedstrijden van de KCA.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: