Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Empty
BerichtOnderwerp: Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.   Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Icon_minitimedo 17 dec 2009 - 10:16

Ik heb zojuist de voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning op de website van de KCA gezet, ben erg benieuwd of er op of aanmerkingen zijn. Dus: geneer je niet, en zet ze maar neer.

Voorlopig is dit een proef voor 1 jaar, en ik hoop in dit jaar alle kinderziektes eruit te kunnen halen zodat er straks zeker geen ruimte meer is voor misverstanden.

Tevens heb ik een exemplaar van de nachtvisvergunning naar de politie gestuurd, zodat ook zij op de hoogte (zouden moeten) zijn van alle regeltjes mbt het nachtvissen en de derde hengel.


Klik hier voor een directe link.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.   Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Icon_minitimedo 17 dec 2009 - 10:29

is puntje 4 niet een beetje dubbelop?

Misschien iets van: de gevangen vis dient ten alle tijde direct levend terug gezet te worden in het zelfde water
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.   Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Icon_minitimedo 17 dec 2009 - 11:04

Ik vergeet nog 1 ding: ik heb aan de leraar Duits van mijn dochter gevraagd of hij deze voorwaarden in het Duits kon vertalen, en dat gaat hij doen.


Manfred: je hebt een PB.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.   Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Icon_minitimezo 20 dec 2009 - 22:44

Ik heb de Duitse vertaling binnen,morgen even kijken of het klopt study .




Grapje lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.   Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Icon_minitimema 21 dec 2009 - 7:24

Pools was beter geweest study
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.   Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Icon_minitimema 21 dec 2009 - 18:38

punt 3) Mogen we wel overmatig drugs gaan gebruiken aan de waterkant? afro afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.   Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Icon_minitimema 21 dec 2009 - 18:44

Eehhhh tja, Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Ztujrm


Laughing

Alle andere shit.......nah geeft problemenVoorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. 24v5nb8


What a Face What a Face What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.   Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Icon_minitimema 21 dec 2009 - 22:43

mark van der ham schreef:
punt 3) Mogen we wel overmatig drugs gaan gebruiken aan de waterkant? afro afro
Drugs is bij wet verboden, dus mag niet. Wordt wel gedoogd, maar gedogen is een vaag iets. Je kan zo maar een agent trefen die niet gedoogd ....... Toch??

Persoonlijk vind ik softdrugs altijd samen gaan met vage types. Ik maak dat zeer regelmatig op de trein mee, ik heb het er niet zo op. En ik vind het vreselijk stinken monkey No Suspect . Maar verder moet iedereen het voor zich weten, ik stoor me er verder niet aan Wink .

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.   Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorwaarden voor het gebruik van de nachtvisvergunning.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: