Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".

Ga naar beneden 
+8
Rene Zwaap
Harry
Marco
Wilco
Don Seur
Gaby
Gert
Jeffrey Haak
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 18:12

Da's leuk om te horen Gert. Achteraf heb ik vaak dat ik bedenk dat sommige dingen misschien anders hadden gekund, maar achteraf praat altijd wel heel erg makkelijk Laughing Laughing . Ik heb het ook prima naar mijn zin gehad, ik vond het leuk om nieuwe gezichten te zien en heb het idee dat de meesten toch met 'stof tot nadenken' naar huis zijn gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 18:31

ja dat is altijd zo.
maar zo als ik al zij was een geslaagde avond en interessant om de verschillende gedachte achter de rigs te hooren en te zien.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 18:39

Hieronder nog een kleine foto impressie van de Rig Experience:

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 245a6mb

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Kd5q1f

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 2wn2p87

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 2004uhl


"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 723szc "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 2hol6ow


Het vervaardigen van een PVA zakje was nog het lastigste onderdeel .........

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 2iikifq "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 23kdvh0

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 2pockrr "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 2h2e4y8

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 15hhd2u "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 2nuj7zo

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 29f3rls "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 2clfnc


Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 20:18

er ging ind een boel tijd verloren in de leaders en dergelijke systemen . voor we goed en wel aan de rigs begonne wa shet al 2200 of zo . ( tijd gaat snel als je het naar je zin hebt ) ik had om half elf ook geen zin meer om mijn eigen rigje te voor schijn te toveren en denk dat ik daarin niet de enige was . maar zeer geslaagde avond en leuk dat er weer een paar nieuwe gezichten bij waren ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 21:14

Was weer gezelig paar nieuwe gezichten gezien
En genoeg stof om na te denken
Maar doe toch mijn eigen ding waar ik vertrouwen in heb
Maar kan het altijd een keer proberen kan geen kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 21:50

Ik vond de discussie over rechte of kromme haakpunt leuk, en dat filmpje vond ik wel apart. Ik zal hem tzt nog wel even online zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 1:26

samengevat: een leerzame gezellige avond Very Happy

en als je daar staat om de boel aan elkaar te praten , tsja dan zou ik spontaan het gevoel krijgen dat ik nodig moe plassen of zo.... lol!
dus ook al loopt het niet altijd even vloeiend , het blijft een knappe prestatie!!


gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 9:53

Ik heb een gesensureerde versie ( Embarassed Embarassed ) van de presentatie online gezet voor wie het nog eens terug wil zien:


http://www.hsvog.nl/kca/Rig%20experience.ppsx
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 10:13

Jos Holla schreef:
Ik heb een gesensureerde versie ( Embarassed Embarassed ) van de presentatie online gezet voor wie het nog eens terug wil zien:


http://www.hsvog.nl/kca/Rig%20experience.ppsx

Bedankt! Die ga ik nog even terug kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 10:38

Overigens ook nog even een pluim naar de HSV: zaaltje weer gehuurd en 2 gratis consumpties per persoon (+ patat ed voor de organisatie Laughing Laughing geek ), het kan in Almere!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 18:00

Vond het ook zeer zeker een leuke avond, voor velen was ik ook een nieuw gezicht. Of laat ik het anders zeggen, velen waren voor mij een nieuw gezicht. Of is dat de leeftijd die nu gaat tellen Cool
De avond was erg snel om idd, ...... wat in het vat zit verzuurd niet

En idd, welke rig, wat voor systeem je ook voor je ogen krijgt, het gaat om het gevoel wat je er bij hebt. Zonder vertrouwen hoef je niet eens te gaan vissen, of je moet het als een vlucht gebruiken What a Face

Het gesprek over het model haak en kromme punt of rechte punt, was een leuk onderwerp. Er kon nog veel dieper op in gegaan worden.... helaas was de tijd ons baas....


Till Next time.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 10:49

Zeker een interessante avond.

Goede ideeën opgedaan over het vissen met:

- chod rig
- long shank rigjes (qua perfectioneren dan)
- het gebruik van toplood met de quick links

Gaat me zeker van pas komen het komende jaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
alex bos





"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Leerzaam?   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 9:22

Dit vind ik nou een leuk initiatief!

Komt hier een vervolg op?
Zou ik me zeker voor inschrijven.
Kan wel wat inspiratie gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 10:51

Misschien een leuk idee voor de toekomst. Probleem is echter dat de karper-scene zich hier zo verschrikkelijk verdeeld, het grote gezellige collectief is er niet meer. Das ook 1 van de redenen waarom ik van het idee ben afgestapt om altijd maar weer te proberen om het iedereen naar de zin te maken. Mission Impossible.

Maar leuk was het zeker, de goeie ouwe tijd Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 23:17

iedereen naar de zin maken is inderdaad onmogelijk.maar daarom is het niet verkeerd om weer een info avond te doen
naar elkaar luisteren is toch niet moeilijjk?

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 11:07

Misschien moeten we dat doen. Eerst binnenkort maar de Pimprez avond, da's eigenlijk net zoiets Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» carp safety sleeves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: