Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 21:46

Hallo allemaal;

ik ben met wat modificaties voor het forum bezig en heb daarvoor de leden in een groep ondergebracht. Daar merk je verder niks van, maar ik wist niet dat er dan automatisch ook een mailtje werd verstuurd. Stelt verder niks voor dus, hieronder het bewuste mailtje:


Beste gebruiker,

Gefeliciteerd, je bent toegevoegd aan de groep "volledig" op "" (https://kc-almere.actieforum.com).
Dit is gedaan door de groepsmoderator of de beheerder van het forum. Neem contact op met één van hen voor meer informatie.

Details van je groep kun via de volgende link bekijken:
https://kc-almere.actieforum.com

--
Met vriendelijke groeten;

de Beheerders van het KCA café.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martin Kersbergen





Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 22:06

Geen probleem....dit jaar weinig kunnen vissen omdat de crisis cateringland flink raakt en ik alle zeilen bij moet zetten om de boel op de rit te houden....maar...dat is gelukt en dat geeft zeker net zo'n kick als een kolk nadat je pen is weggezakt...

2013 nieuwe ronde, nieuwe kansen dus ik hoop snel weer mijn kleine bijdrages te plaatsen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 22:13

Mooi dat je de boel weer op de rails hebt, zijn zware tijden voor veel mensen in mijn omgeving en da's gewoon kut!

Probleem wat ik dan met vissen heb is dat ik juist meer ga piekeren ipv genieten ..................
Terug naar boven Ga naar beneden
Martin Kersbergen





Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 22:25

Klopt helemaal....als je kop echt bomvol zit dan kun je niet zomaar even lekker gaan zitten...dan ontplof je gewoon...daarom ook afgelopen jaar gekozen voor familie en zaak....vissen even niet...

Maar je hebt wel iets nodig om afleiding te hebben...voor de één is dat dit, voor de ander dat...

Wat bij mij werkt is dat ik het vissen simpeler heb gemaakt. Gewoon drie opgetuigde hengels, losse steunen, voertas, bootje en gaan...dat is mijn truc om weer aan de waterkant te komen...niet te ingewikkeld maken...door alle tijdschriften, boeken, dvd's etc lijkt het vangen van een karper steeds moeilijker....heb je al die nieuwe smaken voor 2013 gezien...kom op zeg....

Als je Frankrijk gek bent, of targetvisser of voor records gaat dan zal dat het verschil zijn...maar hier in de polder, met relatief weinig hengeldruk...zeker van okt tot april...dan is lekker knoeien, beetje zoeken, logisch denken en vooral genieten voldoende om geregeld een schub te vangen...

Dat is mijn voornemen voor 2013...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 22:29

Helemaal mee eens, behalve dan dat ik nog steeds veel teveel rommel meezeul Laughing Laughing Maar ja, lekker eten en een beetje comfort .......... Embarassed geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 9:50

Martin Kersbergen schreef:

Maar je hebt wel iets nodig om afleiding te hebben...voor de één is dat dit, voor de ander dat...

Wat bij mij werkt is dat ik het vissen simpeler heb gemaakt. Gewoon drie opgetuigde hengels, losse steunen, voertas, bootje en gaan...dat is mijn truc om weer aan de waterkant te komen...niet te ingewikkeld .....

Martin,
Helemaal mee eens!
Hou het lekker simpel.
Ik doe met je mee.
Als ik ga vissen voor 2 dagen, neem ik meer mee dan voor een week kamperen met mijn gezin.
Ik stop daar mee.

Groet,
Wilco





Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 11:02

Het klinkt allemaal heel simpel, en eigenlijk is dat ook zo....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 12:01

Wilco schreef:
Als ik ga vissen voor 2 dagen, neem ik meer mee dan voor een week kamperen met mijn gezin.
Ik stop daar mee.
Oh? En wat gaan we eten dan????
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 12:48

waarschijnlijk wat jij meeneemt Jos! Als ik kan helpen met opmaken dan moet je maar roepen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 13:00

Don Seur schreef:
waarschijnlijk wat jij meeneemt Jos!
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Hij een zakje droogvoer, ik een lekkere pan shoarma, en dan met van die smekende kraaloogjes het eten uit mijn mond kijken Shocked

En wat moet je dan??? Razz Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 13:08

Als ik nu een bakje knoflooksaus meeneem, een pak melk en vooral een groot bord? En mijn kraaloogjes opzet?
Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 13:26

Bordje hoeft niet, ik heb nog wel ergens een mooie glimmende schaal liggen Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......   Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ...... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gefeliciteerd , je bent toegevoegd aan de groep ......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Marathon van 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: