Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Slag om september 2013.

Ga naar beneden 
+13
Hans de Jong
Eddy Pieters
Yusuf Ozer
Don Seur
Dennis van Wel
Jeroen Rosier
Marc Dronten
Leo ten Hoeve
Wesley Lamme
Kees Degenhart
Gaby
Wilco
Jos Holla
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 17:54

Wilco schreef:
Leuk verhaal!

Rectificatie:
Jos heeft pret pakket gehad, niet ik.

En iedereen moet dat weten???

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 17:56

Jos, zeer leuk verslag weer, thx......Altijd super te lezen of je wel of niet zelf meegedaan hebt.

Alle prijswinnaars van harte nogmaals met de gewonnen zaken.

@Don en marc: Altijd leuk die extra sfeer foto's ( zoals AJANOORD ) geweldig!! ( zouden meer mensen eens aan moeten denken dat ""xtra sfeer gebeuren denk ik Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed  )


cheers cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 18:11

Ik zoek voor de komende lange wedstrijd van de KCA nog een Heerenveen supporter om samen mee te vissen. Hopende dat die samenwerking net zo gewaardeerd word als die van de slag om september, ussen Ajax en Feijenoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 18:28

Kees Degenhart schreef:
Ik zoek voor de komende lange wedstrijd van de KCA nog een Heerenveen supporter om samen mee te vissen. Hopende dat die samenwerking  net zo gewaardeerd word als die van de slag om september, ussen Ajax en Feijenoord
Tja Kees... Heerenveen supporters... zijn die er nog? Cool 

Mooi verslagje weer Jos, beleef het weer opnieuw. Ik heb een geweldig weekend gehad met veel lol, lekker eten en plezier met een geweldige vismaat. Zolang je maar niet over voetbal met hem praat... dan komt er al snel onzin uit Mad 
En weer klasse georganiseerd. Wedstrijden lekker bij de KCA houden!
MARC!!! Nog bedankt en samen zingen we : "Geef mij maar Amsterdam!"

(Mijn vrouw appt me regelmatig en dan komt dit deuntje hard uit mijn mobiel!) Cool 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 18:39

Don, ik moet wat proberen en acht de kans dat er een Heerenveensupporter bij ons meedoet, groter dan van een Twente supporter
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 18:43

Jos Holla schreef:
Wilco schreef:
Leuk verhaal!

Rectificatie:
Jos heeft pret pakket gehad, niet ik.
 
En iedereen moet dat weten???

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed 

Waarom niet, we hebben toch ook schik gehad.....lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 18:51

Kees Degenhart schreef:
Ik zoek voor de komende lange wedstrijd van de KCA nog een Heerenveen supporter om samen mee te vissen. Hopende dat die samenwerking  net zo gewaardeerd word als die van de slag om september, ussen Ajax en Feijenoord

Abe Lenstra ( met alle respect ).......?????????????????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:22

Don Seur schreef:
Kees Degenhart schreef:
Ik zoek voor de komende lange wedstrijd van de KCA nog een Heerenveen supporter om samen mee te vissen. Hopende dat die samenwerking  net zo gewaardeerd word als die van de slag om september, ussen Ajax en Feijenoord
Tja Kees... Heerenveen supporters... zijn die er nog? Cool 

Mooi verslagje weer Jos, beleef het weer opnieuw. Ik heb een geweldig weekend gehad met veel lol, lekker eten en plezier met een geweldige vismaat. Zolang je maar niet over voetbal met hem praat... dan komt er al snel onzin uit Mad 
En weer klasse georganiseerd. Wedstrijden lekker bij de KCA houden!
MARC!!! Nog bedankt en samen zingen we : "Geef mij maar Amsterdam!"

(Mijn vrouw appt me regelmatig en dan komt dit deuntje hard uit mijn mobiel!) Cool 
is wederzijds
deze winter krijg je de cursus :HAND IN HAND"
cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 20:54

Hans de Jong schreef:
Kees Degenhart schreef:
Ik zoek voor de komende lange wedstrijd van de KCA nog een Heerenveen supporter om samen mee te vissen. Hopende dat die samenwerking  net zo gewaardeerd word als die van de slag om september, ussen Ajax en Feijenoord
Abe Lenstra ( met alle respect ).......?????????????????????

Dan was dit je laatste wedstrijd kees,een heerenveen supporter is er niet:D Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 10:17

ron tamerus schreef:
Hans de Jong schreef:
Kees Degenhart schreef:
Ik zoek voor de komende lange wedstrijd van de KCA nog een Heerenveen supporter om samen mee te vissen. Hopende dat die samenwerking  net zo gewaardeerd word als die van de slag om september, ussen Ajax en Feijenoord
Abe Lenstra ( met alle respect ).......?????????????????????
Dan was dit  je laatste wedstrijd kees,een heerenveen supporter is er niet:D Very Happy 

Precies....... lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 14:53

Gelukkig, want het was dan een eenmalig project geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 16:42

Kan ook wel weer leuk zijn... vissen met een pannenkoek! Cool 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 16:45

Don Seur schreef:
Kan ook wel weer leuk zijn... vissen met een pannenkoek! Cool 


lol! lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 17:15

Don
Wil jij nu het ware verhaal achter het succes van het afgelopen weekend met ons delen
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 17:53

Kees Degenhart schreef:
Don
Wil jij nu het ware verhaal achter het succes van het afgelopen weekend met ons delen
dat was ik lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 18:13

Marc Dronten schreef:
Kees Degenhart schreef:
Don
Wil jij nu het ware verhaal achter het succes van het afgelopen weekend met ons delen
dat was ik lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! 
Yeah right...No No No Nogeek 
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 21:28

Nou....natuurlijk aas doet het wel goed maar de kakkerlak moesten ze niet Twisted Evil 
Ik weet niet of het echt hieraan heeft gelegen maar wij hebben niet veel gevoerd. Best wel heel matig eigenlijk. Bij het uitvaren van de lijnen slechts een klein handje bollen bijvoegen in de bakjes.
Wij lagen ook niet strak tegen de overkant. Drie, vier meter uit de kant...
En toch ook gewoon mazzel hebben natuurlijk...Twisted Evil en vooral samen blijven vissen. Wereldmaat die Marc!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 17:39

Don Seur schreef:
Nou....natuurlijk aas doet het wel goed maar de kakkerlak moesten ze niet Twisted Evil 
Ik weet niet of het echt hieraan heeft gelegen maar wij hebben niet veel gevoerd. Best wel heel matig eigenlijk. Bij het uitvaren van de lijnen slechts een klein handje bollen bijvoegen in de bakjes.
Wij lagen ook niet strak tegen de overkant. Drie, vier meter uit de kant...
En toch ook gewoon mazzel hebben natuurlijk...Twisted Evil en vooral samen  blijven vissen. Wereldmaat die Marc!!!
wereldmaat Don!!

waarschijnlijk gaan we mei of juni onze prijs verzilveren
maar verslagje komt daar wel van
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Slag om september 2013. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om september 2013.   De Slag om september 2013. - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Slag om september 2013.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De slag om september 2014.
» De Vrije Slag van 2013.
» De Vrije Slag 2010.
» De Vrije Slag 2014.
» De Vrije Slag 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: