Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Jan Boes overleden.

Ga naar beneden 
+2
Wilco
Jos Holla
6 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Jan Boes overleden. Empty
BerichtOnderwerp: Jan Boes overleden.   Jan Boes overleden. Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 11:25

Vanmorgen hoorde ik dat Jan Boes is overleden. Hij was jarenlang voorzitter van de Federatie Gooi en Eemland. Via hem regelde ik altijd alle wedstrijden, en met hem ben ik jaren in de weer geweest over de derde hengelvergunning en het nachtvissen. 'Ongeduldige karpervissers' zei hij dan Laughing Laughing

Het laatste jaar was hij door ziekte al teruggetreden, en hoewel hij zeker niet de makkelijkste was (hoe herkenbaar Laughing Laughing ) vind ik het toch een groot gemis!

http://www.sportvisserijmidwestnederland.nl/actueel/default.asp?page=detail&id=1129&utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Jan Boes overleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jan Boes overleden.   Jan Boes overleden. Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 12:54

Triest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



Jan Boes overleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jan Boes overleden.   Jan Boes overleden. Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 17:12

zonde voor onze hobby als je wat wilde weten had je gelijk antwoord enz.
was echt een top vent heb hem nooit ontmoet waar wel vaak aan de telefoon gehad triest dat hij is overleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Jan Boes overleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jan Boes overleden.   Jan Boes overleden. Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 18:02

Marc Dronten schreef:
waar is meneer Boes????

dan was het allang geregeld

zodra het geld op zijn rekening stond,had je binnen een paar dagen de vergunning

en net lees ik dit

http://www.sportvisserijmidwestnederland.nl/actueel/default.asp?page=detail&id=1129


ik wens zijn familie veel sterkte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Jan Boes overleden. Empty
BerichtOnderwerp: even   Jan Boes overleden. Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 18:11

Dat is triest...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Jan Boes overleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jan Boes overleden.   Jan Boes overleden. Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 17:23

Wat minder hier geweest, en lees bovenstaande nu net pas....

Ik heb de goede man paar maal telefonisch gesproken, idd misschien niet de makkelijkste, maar er is zeker wat weggevallen nu....Een groot verlies.

Zeer Triest, en ik wens alle direct en indirecte Familie / vrienden enz. Alsnog gecondoleerd en veel sterkte.





Hans
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jan Boes overleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jan Boes overleden.   Jan Boes overleden. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jan Boes overleden.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: