Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 'Pen' wedstrijd bij de KCA.

Ga naar beneden 
+2
Eddy Pieters
Jos Holla
6 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 15:59

'Pen' wedstrijd bij de KCA. Sbsb35

Omdat we altijd op zoek zijn naar iets nieuws en daarbij natuurlijk graag het aangename (penvissen) met het nuttige (terugmeldingen) willen combineren heeft onze karpercommissie weer wat nieuws verzonnen: “Pennen voor Spiegels”. De titel zegt het al een beetje, wie vangt de meeste projectspiegels met de pen? Voor de exacte details en inschrijfinfo kan je hier kijken:

http://kca-almere.nl/?page_id=1568

Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 10:03

Leuk, ga kijken of ik dan mee kan doen. (is mijn verjaardag namelijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 11:59

Gebak  cheers cheers cheers cheers cheers 



Ook weer geregeld  Laughing Laughing Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco Wal

Marco Wal



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 10:54

Ik ga even kijken of het een beetje begaanbaar is. Mocht dit zo zijn dan doe ik ook mee Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 16:35

Je kan op 23 augustus nog aanmelden hoor, geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 20:44

Ik heb de wedstrijd een week uit moeten stellen, 24 augustus is de laatste jeugddag. Nieuwe datum is een week later, zondag 31 augustus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco Wal

Marco Wal



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 22:08

Helaas de 31ste zit ik op Texel kan helaas weer niet van de partij zijn !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 11:19

Tja, jij moet zo nodig naar Texel!  lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco Wal

Marco Wal



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 11:51

Nou ik niet maar de vrouw! Kan het nu makkelijk schrijven die leest dit toch niet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 15:55

Daarom ben ik ook zo blij dat mijn vrouw geen Facebook heeft .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 13:02

Hoewel het inschrijfgeld laag is en de doelstelling vooral “gezelligheid en spiegels melden” is hebben we bij 'Raven Fishing & Outdoor' toch een hele mooie penhengel op de kop kunnen tikken voor de winnaar van “Pennen voor Spiegels”. Meer info op de website: http://www.hsvog.nl/kca/pennen-voor-spiegels en binnenkort hier en op Facebook uiteraard ................
Terug naar boven Ga naar beneden
Paul Maasen

Paul Maasen



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Penwedstrijd   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 10:34


De voorbereiding voor de penwedstrijd van zondag is begonnen.
Locatie(s), tactiek zijn zorgvuldig uitgedokterd en voer wordt met zorg samengesteld.
Moet goedkomen.
Smile Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: pennen voor spiegels   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 17:07

Hier ook alles uitgewerkt .... Nu nog in praktijd brengen ! Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 12:31

Handel staat in de week. Vanavond stekken bekijken, morgen koken en prepareren, zondag knallen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 12:47

Veel succes allen die meedoen! Het weer is ieder geval perfect voor het pennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





'Pen' wedstrijd bij de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Pen' wedstrijd bij de KCA.   'Pen' wedstrijd bij de KCA. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'Pen' wedstrijd bij de KCA.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De marathon van 2013.
» De Nacht van Almere 2009.
» Nieuwe opzet van een wedstrijd (voor teams??).
» Winterwedstrijd 2010.
» Internationale terugmeld wedstrijd spiegelkarper projecten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: