Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Solar PVA wartels.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Solar PVA wartels. Empty
BerichtOnderwerp: Solar PVA wartels.   Solar PVA wartels. Icon_minitimedi 19 jan 2010 - 13:11

Enige tijd terug kwam ik onderstaande rig tegen:

Solar PVA wartels. 1zb49yr

Een helicopter rig (of een variant daarop) met aan het einde een inlinelood met een wartel, waaraan een pva zakje bevestigd kan worden. Nou heb ik het geprobeerd, maar dat bevestigen van dat zakje wou bij mij niet zo lukken. Nou blijkt dat Solar een oplossing heeft hiervoor:

Solar PVA wartels. 24bvy4j

Een Solar PVA wartel. Het werkt als volgt:

Je bevestigd de wartel aan het einde van de rig in het inline lood.

Solar PVA wartels. Mt44zo

Vervolgens trek je de knoop van de PVA zak door het ronde gedeelte van de wartel

Solar PVA wartels. Iglok5

Dan schuif je de knoop van de PVA zak de ‘bottle neck’ in

Solar PVA wartels. 16j4s4g

En vervolgens blijft hij heel simpel op de goede manier vast zitten.

Solar PVA wartels. 2s97xv4

Zooooooo simpel Laughing Laughing Cool

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Solar PVA wartels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solar PVA wartels.   Solar PVA wartels. Icon_minitimedi 19 jan 2010 - 13:14

Ik heb nu die speciale wartels binnengekregen, en ik ga ze als inline gebruiken, die speciale wartel ertussen voor de PVA zak, en daaraan weer de onderlijn.

Solar PVA wartels. Xbiquh

Moet kunnen volgens mij. Ik heb voor de winter erg veel vertrouwen in deze presentatie, dus .....

Voor de volledigheid nog een plaatje:

Solar PVA wartels. 3590qjr

Probeer je maar voor te stellen hoe het erbij ligt als de PVA opgelost is cheers cheers .

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Solar PVA wartels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solar PVA wartels.   Solar PVA wartels. Icon_minitimedi 19 jan 2010 - 13:16

Overigens denk ik dat het met onderstaande speld ook wel moet lukken, dan moet je alleen de speld even omdraaien:

Solar PVA wartels. 33c8578

Maar ik vind die Solar wartels toch wel apart.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Solar PVA wartels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solar PVA wartels.   Solar PVA wartels. Icon_minitimewo 20 jan 2010 - 17:03

vandaag voor ht eerst die wartels geprobeerd...beviel me wel...werpen ging goed en niets in de knoop........behalve dan de knoop die in de wartel zat....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Solar PVA wartels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solar PVA wartels.   Solar PVA wartels. Icon_minitimewo 20 jan 2010 - 17:07

Ik knoop als ik de zak dichtgemaakt heb altijd gelijk een tweede knoop, de beginknoop van de volgende zak zeg maar. Ik leg deze tweeede knoop nu een centimetertje verder, zodat ik een mooi houvast heb om de knoop van de bag in de wartel te trekken. Anders is het nog pielen ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Solar PVA wartels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solar PVA wartels.   Solar PVA wartels. Icon_minitimewo 20 jan 2010 - 20:15

Jos Holla schreef:
Ik knoop als ik de zak dichtgemaakt heb altijd gelijk een tweede knoop, de beginknoop van de volgende zak zeg maar. Ik leg deze tweeede knoop nu een centimetertje verder, zodat ik een mooi houvast heb om de knoop van de bag in de wartel te trekken. Anders is het nog pielen ....

yup....same here.....bij de eerste stond ik eventjes te pielen maar daarna ging het soepel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Solar PVA wartels. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Solar PVA wartels.   Solar PVA wartels. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Solar PVA wartels.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: