Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een voorslagknoop.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Een voorslagknoop. Empty
BerichtOnderwerp: Een voorslagknoop.   Een voorslagknoop. Icon_minitimeza 6 feb 2010 - 21:52

Ik heb even een web afgestruind op zoek naar enkele voorslagknopen, en met succes. Hieronder vind je er 3:

Een voorslagknoop. 2j192ch

Een voorslagknoop. Rs55ip

Een voorslagknoop. 3307fip

Op de website van de KCA vind je nog een artikel over een voorslag, doe er je voordeel mee. Heb je voorkeur voor een bepaalde knoop, of heb je een afbeelding van een andere knoop? Zet maar neer!

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Een voorslagknoop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorslagknoop.   Een voorslagknoop. Icon_minitimeza 6 feb 2010 - 21:53

Zelf gebruik ik overigens altijd de tweede, die bevalt mij prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Een voorslagknoop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorslagknoop.   Een voorslagknoop. Icon_minitimewo 10 feb 2010 - 21:00

dat heb ik met de 1e.. wereld knoop en toch weer een knoop minder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Een voorslagknoop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorslagknoop.   Een voorslagknoop. Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 7:26

Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede voorslag , maar liever helemaal geen voorslag .......(dwz de plekken waar ik vis binnen flevoland zie ik daar geen meerwaarde in. ) Nu kan je denken aan fluorcarbon voorslag 10-15 meter , maar je kan ook je hele spoel opspoelen met fluor carbon dat kost ook niet gek veel meer als gewoon nylon lijn Idea .

gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Een voorslagknoop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorslagknoop.   Een voorslagknoop. Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 7:35

ahum verkeerd gekeken.. Ik heb blijkbaar de 2e.. dacht dat dat de eerste was.. sorry..hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Een voorslagknoop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorslagknoop.   Een voorslagknoop. Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 9:22

Ik ook de 2e, is in mijn ogen de dunste en een stevige knoop, en Rene, ik heb die fluorcarbonlijn indd op mijn molens gespoeld.
Moet er nog mee vissen dus of het verschil gaat maken moet ik nog zien.
Geen voorslag intiedergeval nodig!
Als je naar een obstakel vist wel, maar dat zijn alleen de bruggen hier in mijn ogen.

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Een voorslagknoop. Empty
BerichtOnderwerp: voorslagknoop   Een voorslagknoop. Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 10:38

ik gebruik eigenlijk altijd de 3de Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een voorslagknoop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een voorslagknoop.   Een voorslagknoop. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een voorslagknoop.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: