Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimewo 31 maa 2010 - 13:07

Recent zijn er bij mij wat klachten binnengekomen mbt het (roof)vissen vanuit bootjes tussen de woningen aan de Noorderplassen. Vanmorgen bleek tijdens een vergadering met de gemeente dat het water tussen deze woningen wel degelijk eigendom is van de bewoners, en wij hebben voor die gedeeltes dus niet het visrecht.

Bewoners kunnen dan ook gaan mopperen, en ze staan daarbij klaarblijkelijk dus in hun recht. Binnenkort plaats ik wat meer info op de website van de BCWA, maar dit alvast ter kennisname.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimewo 31 maa 2010 - 16:28

Eigenaar Shocked hoop maar dat ze geen fuiken gaan zetten dan lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimedo 1 apr 2010 - 11:37

Keihard privé water al staat dit vanaf de plas gezien niet overal even duidelijk aangegeven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimedi 20 apr 2010 - 16:57

Er staat wat info op de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimedi 20 apr 2010 - 19:24

Toch vind ik het wel een beetje apart, zou zo'n pipo nou zijn stukje water maar mogen gebruiken naar eigen goeddunken?
Wel de ideale manier om je eigen voerstek te creeren cheers

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimewo 21 apr 2010 - 5:19

Ik denk niet dat je een Pipo bent als je daar woond...........zal zat kosten! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimewo 21 apr 2010 - 9:08

Marc Heerema schreef:
Toch vind ik het wel een beetje apart, zou zo'n pipo nou zijn stukje water maar mogen gebruiken naar eigen goeddunken?
Wel de ideale manier om je eigen voerstek te creeren cheers

Marc

Ja! Privéwater dus de bewoners, incluis Pipo kan voeren wat ie wilt... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimewo 21 apr 2010 - 11:28

Grappige is wel dat je volgens mij ten alle tijden een VISpas nodig hebt om te mogen vissen, maar aangezien het visrecht daar niet uitgegeven is vraag ik me af of de bewoners daar wettelijk gezien zelf wel mogen vissen. Niemand staat namelijk boven de wet.

Maar waar het mij om gaat is dat men het weet, en wat men er verder mee doet moet men zelf weten, daar hou ik me niet mee bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimewo 21 apr 2010 - 12:12

Jos Holla schreef:
Grappige is wel dat je volgens mij ten alle tijden een VISpas nodig hebt om te mogen vissen, maar aangezien het visrecht daar niet uitgegeven is vraag ik me af of de bewoners daar wettelijk gezien zelf wel mogen vissen. Niemand staat namelijk boven de wet.

Maar waar het mij om gaat is dat men het weet, en wat men er verder mee doet moet men zelf weten, daar hou ik me niet mee bezig.

ik vis thuis niet meer, teveel van die verdwaalde snoekvissers in bootjes.... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimewo 21 apr 2010 - 12:42

Ik snap het, gek word je ervan Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitimedo 10 jun 2010 - 10:26

Het is in het wijzigingsblad opgenomen:

http://www.sportvisserijnederland.nl/vispas/lijsten_van_wateren/?page=aanvullingslijsten

Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. 2csi1bs

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.   Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vissen tussen de bebouwing op de Noorderplassen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vissen noorderplassen
» Nachtviszone Noorderplassen.
» Visstandonderzoek Weerwater en Noorderplassen.
» Slibstort Noorderplassen.
» nacht vissen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: