Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Spiegelkarpers herkennen.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimezo 2 mei 2010 - 13:56

Bij een spiegelkarperproject worden alle uitgezette vissen gefotografeerd zodat ze later weer herkend kunnen worden. Doorgaans is het gebruikelijk om dan de linkerflank te fotograferen. Voor ons eigen SKP hebben we besproken om 2 kanten te fotograferen, maar ik ben daar geen voorstander van. Ten eerste meer werk, maar ik vind het belangrijker om mensen zo ver te krijgen dat ze gewoon automatisch de goede kant fotograferen. Voor ons, maar ook voor andere projecten ……

Nou moet ik zelf ook altijd even goed nadenken hoe het ook alweer zat, en ik ben eigenlijk op zoek naar een ezelsbruggetje.

Wie heeft er een goed idee hiervoor???? Op onderstaande foto zie je de goede flank:

Spiegelkarpers herkennen. W02e0l

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimezo 2 mei 2010 - 14:40

spiegel in de hand ! , de kop op de rechte hand , of zoiets

best wel moeilijk om zoiets te verzinnen Shocked .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimezo 2 mei 2010 - 14:42

Een mooie slogan kan inderdaad ook, we komen er wel. Who's next Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimezo 2 mei 2010 - 16:36

Karpertje karpertje uit het water, met de kop naar links op de foto voor de herkenning later cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimezo 2 mei 2010 - 16:38

Marc Heerema schreef:
Karpertje karpertje uit het water, met de kop naar links op de foto voor de herkenning later cheers
De kop moet naar rechts ........ althans, voor de vanger Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimezo 2 mei 2010 - 16:54

spiege ls?
links staart?


Laatst aangepast door marc dronten op zo 2 mei 2010 - 17:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimezo 2 mei 2010 - 16:59

Jos Holla schreef:
Marc Heerema schreef:
Karpertje karpertje uit het water, met de kop naar links op de foto voor de herkenning later cheers
De kop moet naar rechts ........ althans, voor de vanger Laughing Laughing

Jij doet nooit iets zoals een ander jou verteld dus ik denk, goeie zet met die links lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimezo 2 mei 2010 - 17:04

Blijft mooi die bolle projectspiegel (tjes) lol!

Spiegelkarpers herkennen. Xeoodi

Spiegelkarpers herkennen. 2po8l1d

Een wilde volschub spiegel deze was echt mooi en zeker herkenbaar volgens joris weitjens een ijsselmeer spiegel (een oude)

Spiegelkarpers herkennen. Jjmv5u
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimezo 2 mei 2010 - 17:05

Bovenste vis van jos heb ik ook gevangen apart he Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 2:11

Jaja, mooie foto's, maar daar ging het even niet om. Ik zoek een ezelsbruggetje, "who's next??" farao study
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 7:15

Dit is een spiegel right? ( op de foto)

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 11:14

Spiegel op de kant? Dan de kop in de rechterhand!!


Er staat weer een nieuwe spiegel op de KCA site, liefhebbers mogen zoeken of hij al eerder is gevangen. Het zou de vis van Martin kunnen zijn qua afmetingen ...................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 12:42

Jos Holla schreef:
Spiegel op de kant? Dan de kop in de rechterhand!!


Er staat weer een nieuwe spiegel op de KCA site, liefhebbers mogen zoeken of hij al eerder is gevangen. Het zou de vis van Martin kunnen zijn qua afmetingen ...................


zat er vlak bij met de tekst.

die spiegel is zeker al tig keer gevangen , op dat stuk in ieder geval wel !.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 12:46

Martin blijkt ook nog foto's van de andere kant te hebben, en zo goed als zeker is het dezelfde vis. Overigens zie ik hem volgens mij nóg 2 keer op de KCA site staan, morgen zet ik de foto's wel even op een rijtje.


Maar goed: ik ben op zoek naar een pakkende slogan, waarmee ik dan een campagne kan starten om te proberen vóór ons SKP project iedereen op 1 lijn te krijgen. Dus, creatieve geesten uit het café, denk eens goed na en barst maar los!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 12:49

Frans Eijsbouts schreef:
Jos Holla schreef:
Spiegel op de kant? Dan de kop in de rechterhand!!

zat er vlak bij met de tekst.
Sterker nog, het is jouw tekst, met een hele kleine aanpassing van mij ................. Maar het kan altijd beter, dussss ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder





Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 12:52

Topic even verplaatst, zodat ook mensen die niet geregistreerd zijn het óók kunnen lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 16:17

Okidoki
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 16:27

slof -Spiegel, Links Op Foto

Ezelsbruggetje dacht ik

Slof

Spiegelkarpers herkennen. Sfjzba

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimedi 4 mei 2010 - 15:31

Spiegel op de mat, linkerhand onder de gat Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimedi 4 mei 2010 - 20:35

Hier de vis van Martin tesamen met 3 andere vangstmomenten:

1x in 2007, 1x in 2008, en 2x in 2010 dus. Verder heb ik geen foto's. Gelukkig had hij beide zijdes gefotografeert zodat we met zekerheid kunnen zeggen dat het dezelfde vis is.

Spiegelkarpers herkennen. 2sacwad

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitimedo 20 mei 2010 - 11:38

De slogan:

Spiegelkarpers herkennen. Dr4ihl

Zal het werken????

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spiegelkarpers herkennen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarpers herkennen.   Spiegelkarpers herkennen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spiegelkarpers herkennen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: