Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Bevers / ringslangen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bevers / ringslangen Empty
BerichtOnderwerp: Bevers / ringslangen   Bevers / ringslangen Icon_minitimema 2 aug 2010 - 14:07

Onderstaande kreeg ik vandaag in de mailbox, dus wie iets te melden heeft kan het bij onderstaande persoon kwijt.
_________________________________________________________________________________________________

Beste Karpervissers,

Ik werd attent gemaakt op jullie site vanwege de beverwaarneming. Vissers hebben in Flevoland inderdaad een goede kans om een bever te treffen, en het blijft ook altijd interessant om die waarnemingen te krijgen. De bever breidt uit in Flevoland en ik probeer de ontwikkeling een beetje in de gaten te houden. Nieuwe waarnemingen blijven dus welkom. Ik ben dan ook nieuwsgierig naar de locatie van jullie waarnemingen.

Eenzelfde verhaal geldt voor de ringslang. Vooral de Lage vaart ter hoogte van de Oostvaardersplassen (Lelystadse deel) biedt goede kansen. ‘Onze’ broeihopen in het oostvaardersveld zorgen voor de mogelijke uitbreiding in Flevoland. Waarnemingen van ringslangen hebben altijd mijn belangstelling.

Wellicht is een link naar de site www.visseninFlevoland.nl ook aardig voor jullie site?

Met vriendelijke groet,

Jeroen Reinhold
Landschapsbeheer Flevoland
Botter 14-03
8232 JP Lelystad
0320-294932

E-mail: Reinhold@landschapsbeheer.net
www. landschapsbeheer.net


.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Bevers / ringslangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bevers / ringslangen   Bevers / ringslangen Icon_minitimedi 3 aug 2010 - 13:18

Lekker dan, volgens mij gewoon een stekkenpezer die op een slimme manier achter onze stekken wil komen lol! lol! lol!


Maar ff serieus, goed dat er een soort van inzicht wordt gezocht naar die beesten, het moet geen plaag worden, dan mogen we nergens meer een nachtvis zone openen scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bevers / ringslangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bevers / ringslangen   Bevers / ringslangen Icon_minitimedi 3 aug 2010 - 21:24

Afgelopen weekend, heel close op een meter afstand een bever in de nacht (locatie: Noorderplassen) Blijft leuk....

Bevers / ringslangen 33xc28y
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Bevers / ringslangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bevers / ringslangen   Bevers / ringslangen Icon_minitimedi 3 aug 2010 - 21:26

Super!

Nog even, dan eten ze uit de hand Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bevers / ringslangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bevers / ringslangen   Bevers / ringslangen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bevers / ringslangen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: