Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 mushroom rig

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Marco

Marco



mushroom rig Empty
BerichtOnderwerp: mushroom rig   mushroom rig Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 10:54

Ik kom net uit frankrijk terug en heb toch met enige verbazing zitten kijken hoe goed de mushroom rig haakte bij de engelse mensen die hem gebruikte

hij haakt echt perfect in de onderlip en toeval of niet ze hadden wel minder vissen maar wel de wat zwaardere


iemand ervaring met deze rig hier in de omstreken???

ben benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



mushroom rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: mushroom rig   mushroom rig Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 13:41

Denk dat het deze is:

mushroom rig 1zyyc82

Qua knoop volgens mij hetzelfde als een KD rig, maar staat hij overeind als een paddestoel? En dan de haak op de bodem, of als een echte pop-up?

Ik ken hem overigens niet.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



mushroom rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: mushroom rig   mushroom rig Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 13:52

haak met de punt op de bodem en de boie ernaast met het foam of kurk omhoog


wel iets meer foam of kurk uit de boilie stekend dan op jou foto maar dat zal met het oplichten van de haak te maken hebben Very Happy

weet ook wel hoe hij eruitziet en gemaakt moet worden Very Happy maar was benieuwd naar de ervaringen misschien hier op de wateren
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Lomans

Tim Lomans



mushroom rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: mushroom rig   mushroom rig Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 19:39

Ik gebruik hem ook regelmatig. Het is inderdaad 'de bedoeling' om driekwart van de bol uit te boren en het kurk even lang als de bol te maken. Dus dat hij er voor een kwart uitsteekt.

Met vriendelijke groet,

Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mushroom rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: mushroom rig   mushroom rig Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mushroom rig
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: