Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 chernobyl fly rig

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




chernobyl fly rig Empty
BerichtOnderwerp: chernobyl fly rig   chernobyl fly rig Icon_minitimedo 26 aug 2010 - 18:06

Deze Had een maat van mij. Hij had deze Rig van internet gehaald. Schijnt nieuw te zijn.
Hij en anderen volgens hem hebben er mooie vissen op gevangen.
Het zou de theorie van alles opnemen wat er licht waar ik een reactie op had gegeven wat camouflage betreft kunnen versterken.

Maar goed....oordeel zelf......

chernobyl fly rig 1004034


chernobyl fly rig 1004031s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Lomans

Tim Lomans



chernobyl fly rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: chernobyl fly rig   chernobyl fly rig Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 19:37

Heren,

Vis al enkele jaren met de Chernobyl, als laatste reddingsmiddel. Maar helaas heeft hij me nog nooit gered hahaha. Maar kan soms werken. Ik zelf gebruik altijd de rode/oranje. Een kreeft-look-a-like (met veel fantasie)

Met vriendelijke groet,

Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



chernobyl fly rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: chernobyl fly rig   chernobyl fly rig Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 12:07

Tim Lomans schreef:
Een kreeft-look-a-like (met veel fantasie)

Tim

Ik heb een heel andere fantasie, lijkt die van mij wel lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Lomans

Tim Lomans



chernobyl fly rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: chernobyl fly rig   chernobyl fly rig Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 12:35

Hahaha,

Ga spiegelkarpers vangen Henk:p haha.

maar, je moet inderdaad wel veel fantasie hebben...

Groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



chernobyl fly rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: chernobyl fly rig   chernobyl fly rig Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 13:46

Tim Lomans schreef:


Ga spiegelkarpers vangen Henk:p haha.


Ik ga me best doen. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



chernobyl fly rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: chernobyl fly rig   chernobyl fly rig Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 13:54

Ik vind het ook echt zo'n rig van: als dan toch niks lukt, dan deze maar. Een soort wanhoopspoging zeg maar. En toch ziet het er goed uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




chernobyl fly rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: chernobyl fly rig   chernobyl fly rig Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 17:23

Nou, Ik heb hem geprobeerd een aantal keren. Een hengel erbij gelegt met deze rig.....wat denk je......1 Brasem. Voor de rest echt helemaal niks erop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



chernobyl fly rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: chernobyl fly rig   chernobyl fly rig Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:07

en ik heb er juist wel weer positieve ervaring mee met de mouthsnakker (of hoe je dat ook schrijft) en is niet echt mijn laatste redmiddel. ;-)
Zo zie je maar dat voor een ieder iets anders het beste werkt of juist niet. Maar werkt wel.. juiste kleur en omstandigheden spelen natuurlijk wel mee..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





chernobyl fly rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: chernobyl fly rig   chernobyl fly rig Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
chernobyl fly rig
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: