Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WAARSCHUWING!!!!!!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



WAARSCHUWING!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: WAARSCHUWING!!!!!!   WAARSCHUWING!!!!!! Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 11:42

Vanmorgen ben ik op stap geweest met een politiestudent, dat is een agent in opleiding die voor zijn examen een aantal bonnen moet hebben geschreven, waaronder een bon voor milieu, en daar valt de hengelsport ook onder. Er lag overal nog ijs, en waar geen ijs lag was geen visser te zien.

Deze leerlingen moeten dus schrijven, en je kan het leuk vinden of niet, maar als je gewoon zorgt dat je je spullen in orde hebt is er niks aan de hand. Maar let op:

"zorg dat je het boekje bij je hebt!!!!"

Ze weten namelijk allemaal dat het boekje erbij hoort, en ze zullen er ook direct voor schrijven. Puur eigenbelang, maar anderzijds is het nou eenmaal zo. Persoonlijk hoop ik op dergelijke trips natuurlijk vooral Polen, Duitsers of 'levend aas vissers' tegen te komen, en ik zou er van balen als ik een bekende tegenkom die het boekje niet bij zich heeft. Dus doe jezelf maar ook mij een plezier, en vergeet het niet!!

Ik hoop op een mooie samenwerking tussen politie en hengelsportcontroleurs zodat we zeker in de zomermaanden de nachtvisserij in de gaten kunnen houden, en dan met heel veel aandacht voor de doelgroep op bv de Noorderplassen. Of waar ze dan ook op mogen duiken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



WAARSCHUWING!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAARSCHUWING!!!!!!   WAARSCHUWING!!!!!! Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 12:02

Goed werkt !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




WAARSCHUWING!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAARSCHUWING!!!!!!   WAARSCHUWING!!!!!! Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 14:36

Rene Zwaap schreef:
Goed werkt !

yep.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



WAARSCHUWING!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAARSCHUWING!!!!!!   WAARSCHUWING!!!!!! Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 22:23

Zeker..... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




WAARSCHUWING!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAARSCHUWING!!!!!!   WAARSCHUWING!!!!!! Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 21:39

KIJK!,, toppie! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WAARSCHUWING!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAARSCHUWING!!!!!!   WAARSCHUWING!!!!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WAARSCHUWING!!!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: