IndexFAQZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla

BerichtOnderwerp: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   di 28 dec 2010 - 14:35

Het wegen van de vangsten tijdens de wedstrijden is iets wat de laatste jaren eigenlijk best wel aardig ging. Vaak was Arie aanwezig om een paar uurtjes op te vangen, en er waren doorgaans ook altijd wel een aantal vrijwilligers die een paar uurtjes voor hun rekening wilden nemen. Maar toch denk ik dat het anders zou moeten. Daarom heb ik voor seizoen 2011 het volgende verzonnen:

Eén van de KCA mensen zal beginnen met het wegen, zodra er ergens een vis wordt gevangen zal hij daar naartoe gaan. Na het wegen, meten en fotograferen zal hij de spullen (inclusief de telefoon) aldaar achter laten, en is degene die de vis ving degene die de volgende vangst mag gaan wegen. Vervolgens laat deze persoon dan de spullen ook weer achter, en dat herhaald zich zo de hele wedstrijd door. Mocht iemand 2 vissen achter elkaar vangen, dan komt er iemand van de organisatie even meekijken.

Meedoen aan een wedstrijd betekend dus automatisch bereid zijn om een enkele keer een weging te verrichten. Ben je (om wat voor reden dan ook) niet in staat om hieraan mee te doen, maar wil je toch graag deelnemen aan een wedstrijd? Stuur dan even een berichtje, dan vinden we vast wel een oplossing.

En niet om het één of ander, maar even een keer een weging doen is echt niet erg, hoor. Je spreekt weer eens iemand anders, alleen maar leuk toch. Oké, 's nachts op pad is iets minder, maar je zal zien dat ook dát eigenlijk best wel meevalt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   di 28 dec 2010 - 14:38

cheers dat is een top regeling cheers
Profiel bekijken
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   di 28 dec 2010 - 14:49

Ik hoop het Laughing Cool
Profiel bekijken
Gaby
Moderator
Gaby

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   di 28 dec 2010 - 15:11

Dat gaat goedkomen..... Very Happy

Zal ik dan als 1e vrijwillig gaan..... lol!
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   di 28 dec 2010 - 15:56

ben ik hopelijk vaak aan de beurt om te mogen wegen.....

lol! lol!

goed plan jos..........
Johan

Johan

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   wo 29 dec 2010 - 16:46

ind jos top idee man
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   wo 29 dec 2010 - 17:00

ik vind het een helder idee idd.
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   wo 29 dec 2010 - 17:02

Laat die weegschaal , maar bij mij dan , en iemand van de organisatie voorzien we dan ook nog voor koffie , misschien handig als er tweede iemand van de organisatie standbye staat bij ons , voor als de eerste moe Sleep wordt Very Happy
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   vr 7 jan 2011 - 14:15

Maar zo direct vang ik me helemaal suf en ben ik de gehele wedstrijd de pineut met wegen...hahahahahah...
Nee hoor, prima idee...Groetjes Rody
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   vr 7 jan 2011 - 17:53

Man, voor jullie hengels er bijde inliggen is het weekend al half om clown
Met mr pietje precies er bij dan he lol!
Profiel bekijken
Dennis van Wel

Dennis van Wel

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   ma 10 jan 2011 - 11:37

goed idee.. maar gaat dat met alle wedstrijden dan zo? Kon met de marathon wedstrijd nog wel eens een probleempje worden voor mij dan... Mag graag biertje drinken ;-) functioneer dan nog wel goed alleen agnetje vind het niet zo leuk ;-)
Profiel bekijken
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   ma 10 jan 2011 - 19:57

Tja, daar heb je wel een punt ...... zorgen dat je niks vangt, hoef je ook niet te wegen Laughing Laughing Laughing
Profiel bekijken
Dennis van Wel

Dennis van Wel

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   ma 10 jan 2011 - 20:16

Jos Holla schreef:
Tja, daar heb je wel een punt ...... zorgen dat je niks vangt, hoef je ook niet te wegen Laughing Laughing Laughing

Dat zal voor mij niet zo'n probleem zijn.. Doe ook alleen maar mee voor de gezelligheid en probeer te zorgen dat mijn maat wat vangt ;-)
Profiel bekijken
Hans de Jong

Hans de Jong

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   vr 14 jan 2011 - 9:42

Goed idee Jos.............Maar als jij moet wegen verwacht ik wel dat je in je spikssplinter nieuwe boot komt aanblazen lol cheers
Profiel bekijken
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   vr 14 jan 2011 - 11:13

Pffff, dan mag ik er wel een paar opgeblazen binnenbanden onder leggen Laughing Laughing Laughing
Profiel bekijken
Hans de Jong

Hans de Jong

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   vr 14 jan 2011 - 16:46

Jos Holla schreef:
Pffff, dan mag ik er wel een paar opgeblazen binnenbanden onder leggen Laughing Laughing Laughing

lol! lol! lol!
Profiel bekijken
Eddy Pieters

Eddy Pieters

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   di 5 apr 2011 - 21:50

Dus je hebt geen wegers meer nodig Jos?
Jammer...een wedstrijd vissen gaat me niet lukken ivm tijd, maar een paar uur wegen vond ik wel leuk!
Profiel bekijken
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   di 5 apr 2011 - 22:18

Ik denk dat niemand er een probeem mee heeft als jij de weegklok een tijdje meeneemt, dus kom gerust langs.

Vrijwillig wegen? Altijd goed!!
Profiel bekijken
Dennis van Wel

Dennis van Wel

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   wo 15 jun 2011 - 11:02

Jos Holla schreef:

Maar even serieus nu hier over.. hoe gaat dat dan opgelost worden.?
Profiel bekijken
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   wo 15 jun 2011 - 11:16

Degene die vangt krijgt een weger op visite, diegene weegt jou vis en dan weeg jij de volgende en die vanger weegt weer de volgende en die vanger weegt weer de volgende en de rest van het weekend mag jij Dennis Laughing
Nah, gewoon steeds de vanger die gaat de volgende vis wegen, hoeveel je weegt is dus afhankelijk van hoeveel je vangt Cool

Eén van de KCA mensen zal beginnen met het wegen, zodra er ergens een vis wordt gevangen zal hij daar naartoe gaan. Na het wegen, meten en fotograferen zal hij de spullen (inclusief de telefoon) aldaar achter laten, en is degene die de vis ving degene die de volgende vangst mag gaan wegen. Vervolgens laat deze persoon dan de spullen ook weer achter, en dat herhaald zich zo de hele wedstrijd door. Mocht iemand 2 vissen achter elkaar vangen, dan komt er iemand van de organisatie even meekijken.

Laatst aangepast door Marc Heerema op wo 15 jun 2011 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   wo 15 jun 2011 - 11:18

:p zolang ze maar optijd bellen kom ik door de regen wel aangerend haha!

En wat als je nou 2 achter elkaar vangt, mocht dit zich voordoen?
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   wo 15 jun 2011 - 11:19

Michael Horn schreef:

Zie boven, je was me net voor, ik had het ff veranderd... Laughing
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   wo 15 jun 2011 - 11:23

Marc Heerema schreef:
Michael Horn schreef:

Zie boven, je was me net voor, ik had het ff veranderd... Laughing

Hoe contacteer ik die persoon dan? haha En een paar biertjes is wel toegestaan toch?
zolang je gewoon dronken rond gaat lopen :')
Want ik neem wel wat biertjes mee voor tussendoor ^^

En zal niet te veel nuttigen.
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   wo 15 jun 2011 - 11:29

Het telefoonnummer waarop het weegteam bereikbaar is: 06 – 154 06 360. Mocht je het weegteam niet kunnen bereiken neem dan contact op met de organisatie. Het telefoonnummer waarop de organisatie bereikbaar is: 06 – 467 31 063. Zet deze nummers voor het gemak alvast even in je mobiele telefoon.

Het laatste nmr is dus van de organisatie Wink
Profiel bekijken
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   zo 19 jun 2011 - 19:26

Het actief meewegen is me ondanks dat er veel over gezegd en geschreven is prima bevallen. Vooral omdat je (zolang je geen vis vangt) gewoon rustig in je slaapzak kan blijven liggen zonder bang te hoeven zijn dat de telefoon gaat. Vang je veel vis, tja, dan moet je wat vaker eruit, da's minder. Maar dáár had ik geen last van deze keer Laughing Laughing Laughing .

Uiteraard heb ik geluisterd naar alle vóór en tegenstanders, en uiteraard heb ik de nodige tips opgeslagen. Ik denk dat vooral Rudy met een goed idee kwam, daar ga ik nog eens goed over nadenken. Wordt vervolgt ...................

Overigens Leo nog bedankt voor het wegen in de ochtend, was erg prettig!!
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.   

Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: