Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Marathon van 2011.

Ga naar beneden 
+17
Hans de Jong
Brian Tamerus
Ian Luschen
Jan Sturkenboom
Leo ten Hoeve
Eddy Pieters
Jeroen Rosier
Marco
Marc Dronten
Gaby
Marc Heerema
Ruud Hinse
Rene Zwaap
Wilco
Johan
Dennis van Wel
Jos Holla
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Ruud Hinse

Ruud Hinse



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 19:21

Jos dat was weer één mooi verslag, en ik heb er van genoten met mijn oom.
En ben er de volgende Marathon zeker weer bij.
Ondanks het weer, alles toch droog thuis.
Ik vond het één top weekend. Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 19:50

Marco schreef:
verslag is nice

en natuurlijk wilco feliiii cheers


achen als iemand niet op de foto wil dan maar niet toch kan me er wat bij voorstellen met die knollen Very Happy

Dat vind ik niet...
Tenminste..., niet als het om de wedstrijd gaat en iedereen word gevraagd om mee te werken...
Let wel.., het is natuurlijk niet verplicht.
Het komt mij eerder over als recalcitrant, onwil...
Het is alleen maar een mening, hoor...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 19:56

weet ik martin ik val je ook niet aan Very Happy

maar wat je zegt het is niet verplicht

sommige houden er niet van voor een aantal is het bekend dat ik er ook niet weg van ben en het dus met frisse tegenzin doe Very Happy

daarom lach ik zo vaak op foto's cheers cheers

dus ik kan me er wat bij voorstellen

en recalcitrant misschien ook wel wie weet Laughing

was ook al wat heen en weer gedoe over het wegen dus kan

maar ze willen volgend jaar weer meedoen dus............... dat zal ik dan weer niet doen als ik hun was als ik overal tegen zou zijn dus recalcitrant

nehhhhhh........................... of toch ...............
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 20:03

Martin schreef:
@Dennis en Dennis: Waarom doen jullie nou niet gewoon mee, net zoals alle andere deelnemers en gaan jullie niet gewoon op de foto met de vissen??

Doe maar Dennis en Gerard. Dennis en Dennis zitten ergens anders te vissen... Voordat er verkeerde mensen beschuldigd cq besproken worden..
Wij haddenniet de behoefte op de foto te gaan. tijdens wegen en meten en "de foto " vaarden we de hengel weer uit. belangrijker dan een foto op dat moment.
En trouwens ook helemaal geen zin om op een foto te gaan en dan al helemaal niet met zo'n puppie... was het een fatsoenlijke vis geweest dan hadden we er over nagedacht maar verder.. nee geen behoefte en heeeeeeeeeel misschien ook wel een klein beetje onwil..

Dus nogmaals geen Dennis en Dennis maar Dennis en Gerard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 20:06

ziet er top uit jos......... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 20:08

Dankjewel Ron Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 20:09

Dennis van Wel schreef:
Martin schreef:
@Dennis en Dennis: Waarom doen jullie nou niet gewoon mee, net zoals alle andere deelnemers en gaan jullie niet gewoon op de foto met de vissen??

Doe maar Dennis en Gerard. Dennis en Dennis zitten ergens anders te vissen... Voordat er verkeerde mensen beschuldigd cq besproken worden..
Wij haddenniet de behoefte op de foto te gaan. tijdens wegen en meten en "de foto " vaarden we de hengel weer uit. belangrijker dan een foto op dat moment.
En trouwens ook helemaal geen zin om op een foto te gaan en dan al helemaal niet met zo'n puppie... was het een fatsoenlijke vis geweest dan hadden we er over nagedacht maar verder.. nee geen behoefte en heeeeeeeeeel misschien ook wel een klein beetje onwil..

Dus nogmaals geen Dennis en Dennis maar Dennis en Gerard.

Excuus, natuurlijk Dennis en Gerard!!
Ik heb gewoon een ander idee over zo'n wedstrijd..., dan doe je gewoon mee, net als iedereen.
Verder geen probleem, maar het was zo duidelijk...
No offence.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 20:09

@ Jos: Toppie verslag weer, sfeer en alles kwam weer duidelijk over zo.

Zo te horen toppie georganiseerd alles weer dus aan een ieder die hier zijn steentje aan bij gedragen heeft, petje af.

BBQ zag er top uit zo.

Prijzen tafel zag er ook weer gelikt uit.

Iedereen gefeliciteerd met het behaalde resultaat / bijbehorende prijzen.

@ Wilco: Van harte met je PB, toppie man. cheers

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 21:13

Wat valt er over het verslag nog te zeggen??.. alles lijkt me al gezegd!

Overigens wil ik Jonny en Ruud toch nog even apart feliciteren met een uitstekend resultaat!
Tweede plaats kijk je gauw overheen maar 9 vissen vind ik toch echt netjes gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 22:55

Zeker een top verslag Jos! En als het aan ons ligt zijn wij er volgende keer weer bij met de marathon!
En ojaa.. ben trouwens vergeten waar k mee visten Embarassed


Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 22:55

Toch ook nog even een xtra feli voor Gaby, hij telde dan wel niet mee, maar toch een zéér knappe snoek.

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 23:26

Mooi verslag Jos!
Ziet er allemaal erg gezellig uit!
Hoop toch ook ooit een keer mee te kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 0:00

Hans de Jong schreef:
Toch ook nog even een xtra feli voor Gaby, hij telde dan wel niet mee, maar toch een zéér knappe snoek.

cheers

ik gaby gebelt telt snoek ook mee?
nee zegt ie,want Henk had er ook maar wel een kleinere

@henk foto


Laatst aangepast door Marc Dronten op di 21 jun 2011 - 0:04; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 0:02

Eddy Pieters schreef:
Mooi verslag Jos!
Ziet er allemaal erg gezellig uit!
Hoop toch ook ooit een keer mee te kunnen doen.

als je kunt moet je het zeker doen

super georganiseerd en gezellig

hele organisatie bedankt cheers cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 0:22

Jannic Brinkman schreef:
Zeker een top verslag Jos! En als het aan ons ligt zijn wij er volgende keer weer bij met de marathon!
En ojaa.. ben trouwens vergeten waar k mee visten Embarassed


Twisted Evil

Nu al korte termijn geheugen probleem.... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 0:35

Zo, het wordt maar eens tijd om ook weer eens op het forum wat te plaatsen.

De Marathon:

Vrijdagochtend nog even snel op weeronline gekeken. Verd... het wordt echt slecht weer, maar inschrijven is meedoen.

Na de loting( stek 14) snel de tentjes opgezet, hengels erin en de eerste bui valt uit de hemel.
Na ongeveer een uur had Marc al de eerste run, losser, klein uurtje erna weer een run, losser, maar de vooruitzichten zijn goed.
Even tussendoor een bakkie bami eten en de volgende run, en ja hoor de eerste op de mat.

Ik had tijd genoeg voor de afwas, een borreltje en een chippie, maar om 01.00u mocht ook ik mijn eerste landen.
In het weegboek zagen Marc en ik, dat er kleine knolletjes werden gevangen en eigenlijk ook nog niet veel. Dat gaf ons moed voor de zaterdag.

Om een lang verhaal kort te maken.
Zaterdagavond hadden de buren stek 13, Janiek en Andy 5 stuks, stek 21 5 stuks en wij ook 5 stuks.
De nacht en ochtend moest de winnaar gaan bepalen. En de uitslag is bekend.

JANIEK EN ANDY nogmaals gefeliciteerd.

Buiten een enorme scheld kanonnade op de zaterdagochtend toen ik in de regen en wind 3 onderlijnen heb verspeeld in de spleten van de stenen, heb ik een FANTASTISCH weekend gehad met een super gezellige BBQ afsluiter.

Alle mensen van de organisatie bedankt.

De Marathon van 2011. - Pagina 12 Foto-Z6IXQZSZ-D

De Marathon van 2011. - Pagina 12 Foto-ABKHPOOA-D

De Marathon van 2011. - Pagina 12 Foto-VJMMII3T-D

De Marathon van 2011. - Pagina 12 Foto-ENATVBHC-D

De Marathon van 2011. - Pagina 12 Foto-NXVDWMQ6-D


Bijvangsten: 0 brasems, 1 snoek
De Marathon van 2011. - Pagina 12 Foto-YGS37PGJ-D
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 5:17

Henk en Marc toppie gedaan ook heren.
Zonde van de lossers, en verspeelde onderlijnen.
Leuk snoekie Henk.
Feli's met jullie 4de plaats cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitimedi 21 jun 2011 - 11:34

iedereen bedankt voor felicitatie's, leuk verslag ook jos.
en ook verslagje van henk ,
ikzelf ga nog een filmpje maken die zet ik zo snel mogelijk online !

Gr Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Marathon van 2011. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Marathon van 2011.
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De karper marathon van 2009.
» De marathon van 2013.
» De marathon van 2014.
» De Marathon van 2010.
» De Marathon van 2012.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: