Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Jos in het zonnetje gezet

Ga naar beneden 
+3
Hans de Jong
Rene Zwaap
Gaby
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 0:13

Hallo beste forum mensen.

Bij deze wil ik alle mensen hartelijk bedanken die hebben geholpen om Jos eens flink in het zonnetje te zetten, ook wil ik alle mensen bedanken die vanavond geweest zijn, we kunnen toch zeker wel vermelden dat jos het even moeilijk had met het zien van zijn mooie roze voerboot, echter bleek net dat we nog een doos vergeten zijn, lag nog in de bus.

In die doos zit een mooie leren broek die mooi bij die roze boot past, geintje.

Omdat aardig wat mensen geld hadden overgemaakt zijn we op een mooi geld bedrag uit gekomen, om jos en zijn vrouw een dinner bon te kunnen over handigen, echter bleek d,r genoeg over te zijn om ook nog een voerboot voor jos te kunnen kopen.

Even bij jerry langs geweest bij raven en verteld wat het plan was om jos te verwennen, jerry heeft ons een mooie korting op de boot gegeven, raven hengelsport bedankt voor deze mooie bijdragen.

Jos wij hopen dat je nog heel veel plezier aan je mooie voerboot zult beleven., en natuurlijk ook een mooie dinner avond zult hebben met je vrouw samen.

Nogmaals iedereen bedankt .
Arie Oudshoorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 0:44

mooi om te lezen dat het geen jos doet voor de kca omgezet word met dit grote gebaar................klasse Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 8:07

Het was echt mooi om Jos eens een "stil"te zien worden.... Very Happy Very Happy Hij kon niet veel meer zeggen en dat maak je niet vaak mee.... Razz Razz

Ik heb nog een paar leuke foto`s gemaakt.... lol!

[img]Jos in het zonnetje gezet 1294988591n1000526[/img]

[img]Jos in het zonnetje gezet 1294988696n1000529[/img]

[img]Jos in het zonnetje gezet 1294988656n1000530[/img]

Let niet op de datum foutje.... Embarassed Embarassed lol! lol!


Laatst aangepast door Gaby op vr 14 jan 2011 - 13:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 8:22



Hij was weer fijn!!

Mooi om Jos emotioneel te zien worden!!

cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 8:33

Ik vondt m geweldig !!!!!! Very Happy

Jos in het zonnetje gezet 2ls7kmq

Navi Gay Tor Boat lol!


tsja je kan hier van alles bij bedenken..... Very Happy

Uniek gewoon cheers
Jos in het zonnetje gezet Rwrldu
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 9:05

Rene Zwaap schreef:
Uniek gewoon cheers
Jos in het zonnetje gezet Rwrldu


hij wist eens voor een keer niet wat ie moest doen.

met de hobhobohomoboot Laughing Wink .
was trouwens ontzettend gezellig , ook eens met kerels gepraat waar het nooit eigenlijk eens van kwam .
was een top avond Very Happy .
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 9:10

Jajaja, was zeker een toppie/mooi momentje om Jos even zo te zien, Super, maar van harte gegunt Jos en heel veel plezier ermee gewenst. En geniet van een lekker hapje en drankje samen met de vrouw. We hebben allemaal weleens een grote mond, maar waar zouden we zijn zonder goede achterban / thuisbasis, die bij velen toch maar een hoop goedvinden, en een hoop tijd inleveren voor hun vissende, werkende en regelende partners. Dus bij deze ook je vrouw bedankt namens velen denk ik, en dat ze maar goed van het hapje en drankje mag genieten ook. cheers

Ook een bedankje voor degenen die het kado / de kado's hebben geregeld / gekocht. HELEMAAL TOP!!!!!


Gr. Hans


P.s. TOPPIE foto's Gaby, Thx cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 11:15

Leuk die foto's Gaby. Ik had wel een camera meegenomen, maar was hem helemaal vergeten. En top was het zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 12:55

En Jos dat je door het gebruik van je voerboot nog heeeeeeeeeeeel veel karpers mag vangen.
Het is je gegund man.

En leuke Foto's Gaby, Jos was echt even helemaal sprakeloos mooi moment.
Het was alleen wel even jammer dat jullie de vrouw niet mee hadden genomen.
Maar volgende keer misschien meer vrouwen mee met de nieuwjaarsborrel ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 19:16

Hehehehe, Josssjjeeeeee, veel plezier er mee kerel, je hebt hem dubbel en dwars verdient Wink
Nu die pva maar verpatsen, die boot hoef je niets aan te doen, die kan zo achterin de auto.
Misschien vang je nou eens meer karper dan brasem Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 20:31

Marc Heerema schreef:
Misschien vang je nou eens meer karper dan brasem Laughing

auw en amen Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 21:07

lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 23:47

het was een geweldige avond

je hebt het verdient jos

ben wel benieuwd naar je nieuwe broek eigenlijk

heb je daar een foto van Gaby?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 11:59

Nee gelukkig niet Marc.... affraid affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 12:39

Die trekt hij mischien morgen wel aan ??? lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 14:22

Ruud Hinse schreef:
Die trekt hij mischien morgen wel aan ???



hij legt al klaar voor hem ruud Wink Laughing .



Jos in het zonnetje gezet 24awz2v
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 15:12

misschien is dit wat?

Jos in het zonnetje gezet Mj7g2s
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 15:49

Weet niet hoe je het weet manfred,, Maar het is precies de zelfde broek, jos kwam gisteren nog even bakkie doen en toen ik hem die broek liet zien was ie d,r snel van tussen gegaan,geef je een x iets moois weg wil ie m niet hebben Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 16:35

lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 16:57

Arie Oudshoorn schreef:
Weet niet hoe je het weet manfred,, Maar het is precies de zelfde broek, jos kwam gisteren nog even bakkie doen en toen ik hem die broek liet zien was ie d,r snel van tussen gegaan,geef je een x iets moois weg wil ie m niet hebben Laughing Laughing

sommige mensen zijn ook moeilijk blij te maken lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 17:11

Ik heb hem niet gezien, maar ik weet nu al dat dát niet gaat gebeuren Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 17:24

Arie Oudshoorn schreef:
Weet niet hoe je het weet manfred,, Maar het is precies de zelfde broek, jos kwam gisteren nog even bakkie doen en toen ik hem die broek liet zien was ie d,r snel van tussen gegaan,geef je een x iets moois weg wil ie m niet hebben Laughing Laughing


hahaha...ik zag hem hangen toen ik de ballen kwam halen!

Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 21:46

Zou als ik jou was morgen NIET naar de mac gaan jos,, zit 200 man en je broek, nou ja broek,, meer gaten dan broek hangt daar op je tewachten Laughing Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimema 17 jan 2011 - 8:24

Ter afsluiting: ik heb echt genoten van mijn bootje, er moet een beetje extra gewicht achterin maar verder helemaal goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitimema 17 jan 2011 - 16:32

Top dat je bijna tevreden bent met je bootje jos, dat extra gwicht had je gisteren gelijk op kunnen lossen door die kip achter in die bak te zetten inplaats van op te eten Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jos in het zonnetje gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jos in het zonnetje gezet   Jos in het zonnetje gezet Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jos in het zonnetje gezet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: