Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 17:45

Het is allemaal nog ver weg, misschien was ik ook wel een beetje vlot met de inschrijvingen, maar dat komt omdat ik gewend ben dat we doorgaans de eerste wedstrijd al in maart hebben, vandaar.

Maakt niet uit, de inschrijving vordert gestaag, dat komt wel goed. Waar ik nog wel even de aandacht op wil vestigen is de gezamenlijke barbecue na afloop. Bij de marathon niet verplicht (bij de Vrije Slag bij de prijs inbegrepen), maar iedere keer weer bijzonder gezellig. Ik heb er in de verstuurde mail geen extra aandacht aan besteed, dus bij deze alsnog:

We bestellen alles voor de afsluitende BBQ’s bij keurslagerij Pouw, die levert de gasbarbecues, en natuurlijk ook vlees, saus, stokbrood, kruidenboter en salades. Drinken, bord en bestek moet je zelf voor zorgen, denk daar even om.

We doen dit aansluitend aan de prijsuitreiking, en doorgaans is het vlees er met een klein uurtje doorheen. Tot nu toe doet een enkeling hier niet aan mee, maar misschien brengt dit hem op andere gedachten. Want behalve dat het eten altijd prima is, is het zoals gezegd altijd erg gezellig. En ook hier geldt: hoe meer zielen, hoe mee vreugd!

Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. 2aku2s Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. 34ysmrl

Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. 2zp5p9u




Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 18:08

Lekker hoor, bbq

Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. 2qbx7kk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 18:44

Ziet er goed uit.... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 18:46

missschien handig om te vermelden wat de BBQ kost p/p . Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 18:48

Gratis voor NIET leden Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 20:13

Rene Zwaap schreef:
missschien handig om te vermelden wat de BBQ kost p/p . Very Happy
Voor de marathon 15 euro per koppel extra, dus 7,50 pp. Da's toch geen geld???

NB: voor de Vrije Slag is het bij het inschrijfgeld inbegrepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 20:15

lijikt me weer heerlijk jos wij zijn er bij hoor ps na de schoonmaak dag weeer ff naar de mac denk hihihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 20:22

Ga ik wel even mee voor de gezelligheid Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 20:24

wist wel dat ik op je kon rekenen haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 5:50

Johan schreef:
lijikt me weer heerlijk jos wij zijn er bij hoor ps na de schoonmaak dag weeer ff naar de mac denk hihihi

als ik daar drie keer in het jaar kom is het veel , en dan nog wil ik dan alleen een mac kroket , stuk of drie Very Happy

Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. 41589barbecue2 lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 9:23

Doe mij maar een lekkere steak Laughing

Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. 2s0n02b
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 9:25

Kan ook lekker zijn.... lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitimezo 3 apr 2011 - 22:24

Altijd leuk weer aanwezig bij de bbq @ marathonn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.   Barbecue na de marathon en de Vrije Slag. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Barbecue na de marathon en de Vrije Slag.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vrije Slag 2010.
» De Vrije Slag 2012.
» De Vrije Slag 2014.
» De Vrije Slag 2011.
» De Vrije Slag van 2013.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: