Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Korda pop-up rig

Ga naar beneden 
+2
Rene Zwaap
Jos Holla
6 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedi 8 feb 2011 - 13:40

Ik ben toch wel benieuwd wat jullie van deze pop-up rig vinden:

Korda pop-up rig T86ccl

Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedi 8 feb 2011 - 13:54

Gaat er niet om wat ik er van vindt , je moet er zelf vertrouwen in hebben !
(verders ziet het er wel goed uit ) Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedi 8 feb 2011 - 17:35

Ziet er goed uit ja.... Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedi 8 feb 2011 - 18:48

mijn eerste spiegel in nederland met dat rigje gevangen......wel met een andere haak....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedi 8 feb 2011 - 19:09

Rechte haakpunt??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedi 8 feb 2011 - 19:17

was met een barbless haakje........puur omdat ik het niet eens in de gaten had dat ik die erop had gezet......was in soest op een cultuurwatertje
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedi 8 feb 2011 - 19:41

Manfred, neem aan dat je de vijverhof bedoeld toch? Alle vis is eruit heb ik begrepen en gaan ze alles uitbaggeren..

Sorry voor offtopic gaan! Rig ziet er goed uit, heb vorig jaar ook eens gevist alleen dan met 3 Fluo roze maisjes op de hair. Kwam niet verder dan een berg brasem en 2 karpers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedi 8 feb 2011 - 19:56

even ter info . alle grote vis vanuit de andere vijvers zitten nu in die 2 vijvertjes ian dus inderdaan vijverhof . en die met het eiland . eerst worden die andere vijvers gedaan . vervolgens gaan de vissen weer over . weet niet of het allemaal wel zo,n goed plan is maar das niet aan ons ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedi 8 feb 2011 - 20:01

De vissen gaan in de watertjes die bij de Bp langs lopen. En als het klaar is komt er volgens het plan geen vis terug in..

Lokale vissers willen de vissen terugzetten heb ik gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 18:11

iano schreef:
De vissen gaan in de watertjes die bij de Bp langs lopen. En als het klaar is komt er volgens het plan geen vis terug in..

Lokale vissers willen de vissen terugzetten heb ik gehoord.


ze kunnen beter terug naar waar ze officieel vandaan komen.....en dat is het valleikanaal.....in de jaren 90 werden die vissen daar allemaal over geheveld naar de vijvers in Soest.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 19:52

Foetsie.


Laatst aangepast door iano op ma 14 feb 2011 - 15:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 20:15

vroeger had je lippie 1 en lippie 2...........toen was het al slecht......


lag je daar tegen de plombladeren aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 20:18

Ja met 1 hengel. Geen beet opgehad. Ving 2 vissen (deze en eentje van 24p) rechts bij dat betonnen dingetje zoals je op de foto kan zien.
Paar handjes mais en andere particals erbij en hoppa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 21:15

zijn en waren ind de bekende stekies ian . leuk te zien dat je op soest gevist heb . hoe kom je daar zo verzijld man vanuit almere?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 21:42

Collega van mijn vader viste daar vrij veel. Ben toen uitgenodigd. Vrolijk word je niet van die bekkie's, dus een en nooit meer.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 22:15

Manfred schreef:


ze kunnen beter terug naar waar ze officieel vandaan komen.....en dat is het valleikanaal.....in de jaren 90 werden die vissen daar allemaal over geheveld naar de vijvers in Soest.....

En meegenomen in badkuipen uit de Oostervijfer uit Baarn , die vervolgens dan weer gevuld werdt door de locals uit Baarn met vissen van de Putjes langs de A1 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 7:56

Hé lekker dat overplaatsen.. Rolling Eyes Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 10:09

Wat heeft dit eigenlijk met de Korda pop-up rig te maken?????


Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 10:12

Geen ideee clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 13:32

lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimeza 7 mei 2011 - 22:04

na dan weer even on topic

Cool

met een pop-up rig , is het meest door slag gevend waar je zelf vertrouwen in hebt.
Zelf zou k nooit me pop-up zo vissen, de inhaking kans wordt met deze rig erg klein.
Want, de ruimte tussen de haakpunt en het krimpkous is zo klein, dat deze zelden zal haken.
Of je moet je krimp kous langer houden, en je pop-up zwaar overloaden. Dan gaat het krimpkous als,
een elastic werken, en krijgt ie een zweep effect.
Zelf ben ik een voorstander, van een haak met een rechte punt, en niet ofset.
En probeer de ruimte tussen je krimpkous, en haak punt wijder te houden, kan je doen
door een widecap haak te gebruiken, of door middel om met stug material te gaan werken.
Want als je met stug werkt, heb je geen krimpkous nodig.


Grtz sven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimeza 7 mei 2011 - 22:33

Vind bovenstaande montage echt niks, zou deze dan ook zeker nooid gebruiken.
Wat sven aangeeft dat de inhaaking voor een groot gedeelte word geblokeerd daar ben ik het weer niet mee eens, ieder zijn ding natuurlijk,, zelf vis ik hoofdzakelijk met de D, rigg heb nog nooid zo,n goede montage gevist als deze top rig, zowel voor de pop up als voor de bodem.
Afgelopen week weer een prachtige 16 kilo schub gevangen aan JAWEL,, De D, RIGG
Oja,, vis deze montage met de super hook nr 8 of 10
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitimeza 7 mei 2011 - 22:50

hij ziet er naar mijn idee goed uit, alleen ik zou een andere haak gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Korda pop-up rig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korda pop-up rig   Korda pop-up rig Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Korda pop-up rig
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pop up D-rig Korda DVD 2014
» Korda workshop 2011.
» 'nieuw' loodsysteem: Korda COG
» Nederlandse Korda website.
» Rigs knopen met Korda.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: