Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een running rig.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Een running rig. Empty
BerichtOnderwerp: Een running rig.   Een running rig. Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 17:16

Ik heb een beetje zitten rommelen met een semi vast lood systeem, gewoon een safety sleeve een beetje plat knijpen en dan een quick change aan de leadcore bevestigen en in de clip duwen. Het lood zit nu vast genoeg om de vis te haken, maar zal bij het kopschudden loskomen zodat de haak niet uit de bek kan schieten.

Een running rig. 2unvq4n

Ik zie dit wel vaker op Korda DVD's, maar dat met die quick change zit me niet lekker, ik ben bang dat die er tijdens de drill vanaf schiet. Zijn er hier mensen die iets dergelijks gebruiken?



Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Een running rig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een running rig.   Een running rig. Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 17:21

ik vis hem vaak zo jos . ik gebruik aleen een andere manier om mijn onderlijn te monteren maar dat terzijde dat lood komt ind los als de vis druk aan het schudden is maar verder blijft het gewoon op zijn plek zitten .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Een running rig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een running rig.   Een running rig. Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 17:26

Johan schreef:
ik gebruik aleen een andere manier om mijn onderlijn te monteren
Ben erg benieuwd?? En knijp je die clip ook een beetje plat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Een running rig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een running rig.   Een running rig. Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 17:39

nee dat doe ik niet ik druk aleen het eerste oogje van de wartel in de saftyclip
Een running rig. 2vcjkgx
deze wartels gebruik ik om mijn onderlijn te monteren heb even geprobeerd foto te maken maar krijg het er niet scherp op . helaas
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Een running rig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een running rig.   Een running rig. Icon_minitimeza 12 feb 2011 - 8:54

ultimate saltwater easy lead clip (helaas geen afbeelding kunnen vinden op world wide web vreemd genoeg) maar deze heb ik 100 van ingekocht paar jaar terug bij zodiak , en ben er nog steeds tevreden over. Very Happy Ook handig om je spod aan te bevestigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een running rig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een running rig.   Een running rig. Icon_minitimeza 12 feb 2011 - 10:03

Rene Zwaap schreef:
ultimate saltwater easy lead clip (helaas geen afbeelding kunnen vinden op world wide web vreemd genoeg) maar deze heb ik 100 van ingekocht paar jaar terug bij zodiak , en ben er nog steeds tevreden over. Very Happy Ook handig om je spod aan te bevestigen.



inderdaad Very Happy , ik heb zelfs de wat grotere er ook uitgehaald toendertijd ( die knijp ik dan maar meestal wat platter om ze in het lood te krijgen) die dingen zijn top !!.
worden jammer genoeg niet meer gemaakt Sad , overal waar ik kan komen aan dierenzaken en hengelsportzaken zoek ik het daar af.
maar tot op heden nadda.noppes niks kunnen vinden nog .
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Een running rig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een running rig.   Een running rig. Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 3:52

Frans Eijsbouts schreef:
Sad , overal waar ik kan komen aan dierenzaken en hengelsportzaken zoek ik het daar af.
maar tot op heden nadda.noppes niks kunnen vinden nog .


Frans er hangen nog 4 pakjes bij zodiak!!! denk restantje uit almere hout Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een running rig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een running rig.   Een running rig. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een running rig.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: