IndexFAQZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Martin

BerichtOnderwerp: Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper   za 12 feb 2011 - 14:57

----------------

Wie O wie heeft dit boek en wil hem van de hand doen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Manfred

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper   wo 16 feb 2011 - 17:30

''op jacht naar grote karper'' heb ik net binnen.......Mag je wel lenen...Die jij zoekt is echt overal uitverkocht zag ik al......Heb nog een boek van rini die je ook mag lenen als je wilt.....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jos Holla
Beheerder

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper   do 17 feb 2011 - 2:02

Succesvol vissen op grote karper is een 'collectors item', er komt geen herdruk en er is heel moeilijk aan te komen. Alleen echte cracks hebben het in hun bezit, en die doen hem niet weg Basketball .

Toevallig ken ik iemand die dit boek heeft, maar ik weet niet of hij hem aan jou uit wil lenen Razz . Er staat namelijk heel veel info over het maken van boilies in, en discussieren met jou valt nu al niet mee, ik ben bang dat als jij dat boek hebt gelezen er helemaal niet meer te discussieren valt met jou Laughing Laughing Laughing

Moeilijk, moeilijk, moeilijk ........................

Maar goed, omdat jij het bent: zou je het wat vinden als je hem kon lenen????

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Manfred

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper   do 17 feb 2011 - 16:19

Jos Holla schreef:
Succesvol vissen op grote karper is een 'collectors item', er komt geen herdruk en er is heel moeilijk aan te komen. Alleen echte cracks hebben het in hun bezit, en die doen hem niet weg Basketball .

Toevallig ken ik iemand die dit boek heeft, maar ik weet niet of hij hem aan jou uit wil lenen Razz . Er staat namelijk heel veel info over het maken van boilies in, en discussieren met jou valt nu al niet mee, ik ben bang dat als jij dat boek hebt gelezen er helemaal niet meer te discussieren valt met jou Laughing Laughing Laughing

Moeilijk, moeilijk, moeilijk ........................

Maar goed, omdat jij het bent: zou je het wat vinden als je hem kon lenen????

mmmm...dat wordt een discussie.....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jos Holla
Beheerder

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper   do 17 feb 2011 - 16:37

Zou je denken??? lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rene Zwaap
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper   wo 16 maa 2011 - 6:05

heb je m al uit?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rene Zwaap
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper   wo 20 apr 2011 - 5:55

Very Happy
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gaby
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper   do 7 jul 2011 - 0:34

Opnieuw onder de aandacht... Very Happy Very Happy
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gaby
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper   vr 2 dec 2011 - 0:24

sunny
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Similar topics

-
» gezocht, versmalde en verlaagde keveras na 65
» Gezocht natuurlijke stalling voor haf (omg Leeuwarden)
» Gezocht: Boek: Succesvol Vissen op Grote Karper
» Rotary Letter één
» Uitzettingen karper in Limburg 2007

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom in het KCA café. :: Marktplaats.-