Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Baggeren Leeghwaterplas.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimedo 3 maa 2011 - 18:37

Misschien kan je ook achterhalen wat die schuiten op de leeghwaterplas aan het doen zijn Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimedo 3 maa 2011 - 18:40

Schuiten op de Leeghwaterplas???? Wat voor schuiten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimedo 3 maa 2011 - 19:24

volgens mij ook baggerschuiten.... ze hebben ook een heel stuk afgezet met boeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimedo 3 maa 2011 - 20:04

Mischien kan iemand eens een paar fotootjes maken? Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk, maar heb echt geen tijd om te gaan kijken momenteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Baggeren Leeghwaterplas   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimedo 3 maa 2011 - 20:09

Jos Holla schreef:
Mischien kan iemand eens een paar fotootjes maken? Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk, maar heb echt geen tijd om te gaan kijken momenteel.

Ik rij morgen meteen langs!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 12:01

Martin heeft onderstaande foto’s gemaakt, en het lijkt erop dat men bezig is om bagger van de ene naar de andere plek te verplaatsen. Tijdens de voorlichtingsavond op 30 augustus is hier echter niet over gesproken (met dank aan degene die voor mij hier naartoe geweest is), dus dat is wel bijzonder. Bovendien mag je volgens mij niet zonder meer bagger storten of een plas verontdiepen, dus we gaan eens een mailtje versturen en kijken wat de bedoeling nou precies is. Wordt vervolgt …………

Baggeren Leeghwaterplas. 2dujhbd

Baggeren Leeghwaterplas. 2ce5jtc

Baggeren Leeghwaterplas. 23jq3ia


Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 12:06

Zou idd geen kwaad kunnen om eens te vragen wat de bedoeling is..... Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 12:36

Check ons BCWA forum Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 23:30

Jos Holla schreef:
Check ons BCWA forum Wink .

op bcwa
Gezocht: we zoeken nog een vrijwilliger die van april t/m september gemiddeld 1 keer per maand (in de zomermaanden wat vaker) met een zuurstofmeter een paar metingen in de omgeving van Almere Stad voor ons kan doen. Het enge wat u hoeft te doen is een 'voeler' even in het water te laten zakken en de waarde te noteren. Dit kost u op de fiets ongeveer een uurtje. Voor meer info, kijk hier.


dat wil vast niemand lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 23:57

Ah, vandaar dat er geen vrijwilliger te vinden is ..... Zal het vandeweek even aanpassen, dan zal het daarna wel storm gaan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitimedi 8 maa 2011 - 12:48

Ik heb antwoord van de gemeente gehad, ze zijn het water voor de steigers aan het uitdiepen, en de bagger die eruit komt wordt op het diepere gedeelte middels een valpijp weer gestort. Alle vergunningen hiervoor zijn aanwezig, met daarbij de excuses dat ze ons niet hierover ingelicht hebben.

Ik ben even wezen kijken wat er nou werkelijk gebeurt, en inderdaad is men vóór de steiger de boel aan het uitdiepen, er komen flinke scheppen bagger vanaf. Dat het verderop weer gestort wordt ben ik niet gelukkig mee, maar daar is nu niks meer aan te doen denk ik. Hier een filmpje en een paar foto’s:

Baggeren Leeghwaterplas. Jui8g5

Baggeren Leeghwaterplas. Sbkfnd

Baggeren Leeghwaterplas. O9qwwl



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Baggeren Leeghwaterplas. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggeren Leeghwaterplas.   Baggeren Leeghwaterplas. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Baggeren Leeghwaterplas.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: