Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn bloed kookt .............

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimevr 25 maa 2011 - 8:09

http://www.hsvhelptelkander.nl/actueel.html

Mocht je nou zoiets zien, ga dan juist overduidelijk fotograferen en filmen. Maar waarschijnlijk wisten ze niet dat ze daar niet mochten vissen, want ze zijn 'een beetje dom' ...................
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimevr 25 maa 2011 - 9:40

ik lees onderstaande belachelijke regel , heb er geen woorden voor Evil or Very Mad

'Het heeft geen zin de waterpolitie Kampen te bellen, die doet er niets aan (..) ze worden steeds brutaler, het lijkt wel of deze praktijken gedoogd worden (..) alle wateren langs de IJssel tot aan Zwolle worden soms meer dan twee keren per jaar illegaal leeggehaald'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimevr 25 maa 2011 - 11:24

Geen woorden voor! Dit slaat nergens op! Evil or Very Mad
Ook de opmerking dat ze dan maar meteen hadden moeten bellen, belachelijk!

Citaat :
Mocht je nou zoiets zien, ga dan juist overduidelijk fotograferen en filmen
Hier zou ik ook mee oppassen, meestal zijn ze ook behoorlijk agressief!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimevr 25 maa 2011 - 11:45

Te zot voor woorden dit...
Jammer dat de betreffende instanties er niets mee doen en het allemaal maar toestaan....(zegt ook iets over die instanties)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimevr 25 maa 2011 - 15:37

Niet te geloven....dit is niet normaal.....
Iets voor de partij voor de dieren om vragen te stellen in de lokale politiek???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimevr 25 maa 2011 - 19:42

Jos Holla schreef:
http://www.hsvhelptelkander.nl/actueel.html

Mocht je nou zoiets zien, ga dan juist overduidelijk fotograferen en filmen. Maar waarschijnlijk wisten ze niet dat ze daar niet mochten vissen, want ze zijn 'een beetje dom' ...................


is het stuk verwijderd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimevr 25 maa 2011 - 21:27

Mijn bloed kookt ............. 2zhjqf7

Mijn bloed kookt ............. 1zvg3f5

Mijn bloed kookt ............. 2b6vf7

Mijn bloed kookt ............. Fxtn2r

Mijn bloed kookt ............. 9a6zjd

Mijn bloed kookt ............. F4jr6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimevr 25 maa 2011 - 21:31

Laatste nieuws is overigens dat deze beroepsvisser misschien wel legaal 1x per jaar hier mag vissen ............... zou me niet eens verbazen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 8:17

tja...wat moet je hier nou van zeggen......
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 9:29

Jos Holla schreef:
Laatste nieuws is overigens dat deze beroepsvisser misschien wel legaal 1x per jaar hier mag vissen ............... zou me niet eens verbazen!!!
De beroepsvisser heeft toch NIET het visrecht aldaar .................. stroperij dus!!!

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, en of we dat nog gaan horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 10:40

Jos Holla schreef:
Jos Holla schreef:
Laatste nieuws is overigens dat deze beroepsvisser misschien wel legaal 1x per jaar hier mag vissen ............... zou me niet eens verbazen!!!
De beroepsvisser heeft toch NIET het visrecht aldaar .................. stroperij dus!!!

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, en of we dat nog gaan horen.

Hmmmmm GM 57...
Als daar toch eens de motor het niet van zou doen, of z'n netten doorgesneden zijn...
Wat zou dat vervelend wezen..

Het signaal wat de overheid geeft is ook treurig.
Door er niets aan te doen terwijl het zo duidelijk is, zegt men eigenlijk: Ga je gang maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 12:19

Ik denk dat het ook best wel gecompliceerd ligt mbt visrechten en alle regeltjes die voor de beroepsvisserij gelden, een gewone agent waat daar echt helemaal niks van volgens mij. Waterpolitie zal niet snel ter plaatse kunnen zijn, en de AID ........... tja, geen idee. Dus vrij spel, en af en toe "sorry, dat wist ik niet" zeggen.

Ik denk dat we hier het afgelopen jaar met de diverse meldingen lekker bezig zijn geweest, en ik hoop dat we daar mee doorgaan: alles wat je niet vertrouwd fotograferen of filmen en melden bij mij. Als is het maar om aan te geven dat er wel degelijk op ze gelet wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimewo 30 maa 2011 - 1:44

En het antwoord is er: de beroepsvisser heeft daar eveneens het visrecht, dus hij deed gewoon zijn werk. Vrolijk wordt je er niet van, maar da's een ander verhaal Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimewo 30 maa 2011 - 2:37

Dit zou niet moeten kunnen , ik en nog velen met mij betalen elk jaar veel geld om in water te mogen vissen , als dat zo door gaat wordt het hengelen , want vis zit er niet meer !!
of we moeten massaal de woonwijken in gaan , om aan schubben te komen , daar kunnen die beroepsvissers niet komen met hun kotters (alhoewel, roeibootje komt overal).

Ik vraag me af of of sportvisserij nederland , naast de bekende problematiek zoals hieronder geciteerd nog wat aan de beroepsvisserij kan doen.

Veel viswateren worden helder, de productie van visvoedsel neemt af en er groeien steeds meer waterplanten.
Als gevolg hiervan neemt de visstand af en verandert van samenstelling.
Verder worden sommige wateren geregeld door grote groepen aalscholvers "bezocht".


gr.

Rene

(karpervisser coach lol! , ik sleep u er wel doorheen lol! )
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitimewo 30 maa 2011 - 8:22

Rene Zwaap schreef:
Dit zou niet moeten kunnen , ik en nog velen met mij betalen elk jaar veel geld
Nou ..................... dat valt nou ook wel weer mee, hoor Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn bloed kookt ............. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn bloed kookt .............   Mijn bloed kookt ............. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn bloed kookt .............
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: