Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 carp safety sleeves

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Brian Tamerus

Brian Tamerus



carp safety sleeves Empty
BerichtOnderwerp: carp safety sleeves   carp safety sleeves Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 13:42

bij carp safety sleeves montage vind ik dat het lood iets te ver naar beneden hangt met gevolg dat ie om me onderlijn heen draait, wat is jullie mening daar over? ik zit al te denken inplaats van zo quik change clip een klein speldwarteltje te doen en de wartel van het lood af te halen zodat ie niet kan draaien/rollen. ik upload wel ff keer een foto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



carp safety sleeves Empty
BerichtOnderwerp: Re: carp safety sleeves   carp safety sleeves Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 13:46

Ik heb er geen last van, ik kijk de montage wel altijd na tijdens de worp, en als hij niet lekker draait gooi ik weer opnieuw. Je kan eventueel van die speciale korte sleeves om het eerste stukje onderlijn doen, dat zou het probleem (als dat er al is) moeten verhelpen lijkt mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



carp safety sleeves Empty
BerichtOnderwerp: Re: carp safety sleeves   carp safety sleeves Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 13:48

okee, ik zou wel ff verder gaan prutsen:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



carp safety sleeves Empty
BerichtOnderwerp: Re: carp safety sleeves   carp safety sleeves Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 14:00

volgens mij is het probleem op gelost ik ga nu ff naar de sloot ff testen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





carp safety sleeves Empty
BerichtOnderwerp: Re: carp safety sleeves   carp safety sleeves Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
carp safety sleeves
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De safety clip.
» Verkeerd gebruikt safety systeem.
» "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Alles met betrekking tot rigs.-
Ga naar: