Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.

Ga naar beneden 
+4
Dennis van Wel
Jeroen
Wilco
Jos Holla
8 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimeza 10 dec 2011 - 12:14

Net als vorig jaar gaan we ook in 2012 weer een nieuwjaarsborrel organiseren, en wel op:

donderdagavond 5 januari.

Uiteraard weer in buurthuis 'Het Forum', de deur gaat open om 19:30 uur.

Ik hoop dat jullie even wat tijd vrij kunnen maken om gezellig langs te komen en onder het genot van een drankje en een hapje (onze barmeisjes zijn er weer klaar voor) elkaar weer eens even 'live' te spreken en elkaar persoonlijk alle goeds te wensen voor het nieuwe jaar.

Tevens maken we deze avond de winnaar bekend van de fotowedstrijd van 2011: welke foto vinden we nou de allermooiste??

Meer info hierover vind je hier, een routebeschrijving naar het forum vind je hier.

Hopelijk tot ziens op 5 januari.

Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. 10nzzfo



Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 15:28

Haal hem nog maar even op als reminder Laughing Laughing Laughing .


Mede namens Johan wil ik wel graag duidelijk maken dat BEIDE bardames al voorzien zijn. Dus mocht je plannen hebben: "Ik zou het niet doen!!". Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 16:06

Jos Holla schreef:
Haal hem nog maar even op als reminder Laughing Laughing Laughing .


Mede namens Johan wil ik wel graag duidelijk maken dat BEIDE bardames al voorzien zijn. Dus mocht je plannen hebben: "Ik zou het niet doen!!". Laughing Laughing Laughing

Dat zegt tegenwoordig niets meer, heren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 17:08

Jos Holla schreef:
Haal hem nog maar even op als reminder Laughing Laughing Laughing .


Mede namens Johan wil ik wel graag duidelijk maken dat BEIDE bardames al voorzien zijn.

Voel ik helemaal niets van.... Cool

Geintje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 13:26

Ik heb zojuist bij Chris de prijs voor de winnende foto opgehaald, en dat ziet er deze keer echt super uit geek

Jammer dat er geen foto van mij bij zit .................. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 1:13

Nog 1x dan een reminder, ik hoop dat jullie vanavond even de tijd vinden om gezellig langs te komen en elkaar het beste voor 2012 te wensen.

Eerste consumptie wordt je aangeboden door de HSV, we hebben nootjes, kaas, worst en bitterballen, en we maken de winnaar van de fotocompetitie bekend.

Reden genoeg om even langs te wippen lijkt mij. De deur gaat open om 19:30 uur!!! (dit laatste speciaal voor Martin nog even Laughing Laughing ).
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 9:53

Jos Holla schreef:
dit laatste speciaal voor Martin nog even.

lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 21:14

Ik weet het..... heb de bitterballen gemist.
Was weer gezellig!
Leuk iedereen weer gezien en/of gesproken te hebben.
Gelijk weer zin in visweekendjes, de KCA wedstrijden en de de bbq's.
Maar eerst de winterwedstrijd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 9:57

t was gezellig... veel bij gepraat en gelachen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 12:13

Ik vond het inderdaad ook weer erg gezellig, volgens mij iets rustiger dan vorig jaar maar toch weer helemaal goed verder. Natuurlijk nog een speciaal woord van dank voor de bardames, zij hebben er met de vlotte bediening, de sfeervolle kaarsjes, de heerlijke kaas, worst en borrelnootjes, maar zeker ook met de snacks uit de frituur een geweldige avond van gemaakt.

Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Oh8da9

Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. 2qiabzs

Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. 1zvvokw

Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. 4qq4hd

Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Scs8wm

Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. 2nv55ao


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 12:14

Volgens mij wou Henk overigens niet op de foto Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 12:48

Jos Holla schreef:
Volgens mij wou Henk overigens niet op de foto Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
in een stripverhaal had er grrrrrrrrrrrrrrr bij gestaan hahhahahah


bedankt allemaal voor U aanwezigheid en de gezelligheid.

gr

rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Lomans

Tim Lomans



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 13:03

aiaia heren... het heinekenplein..... Mad Maar kunnen jullie ook niets aan doen;) haha


Maar heren, ook namens mij de beste wensen voor 2012!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 20:46

T , was zeker weer een geslaagde avond.
Patricia en anja bedankt voor de lekkere hapjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 21:01

super gezellig,

ik heb 1 iemand gemist

mijn maatje uit 020

maar ook wens ik jou een geweldig 2012:cheers: cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 1:00

Ikvind het jammer dat ik er niet bij kon zijn Marc maar ik moest werken.
Natuurlijk ook de beste wensen van mij en dat we er met z'n allen een mooi jaar van maken.
Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.   Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: