Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.

Ga naar beneden 
+6
Dennis van Wel
Johan
Gaby
Marco
Wilco
Jos Holla
10 plaatsers

Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.
Niet nodig
Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. I_vote_lcap80%Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. I_vote_rcap
 80% [ 16 ]
lijkt me wel wat
Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. I_vote_lcap10%Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. I_vote_rcap
 10% [ 2 ]
Zeker doen!
Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. I_vote_lcap10%Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. I_vote_rcap
 10% [ 2 ]
Anders, namelijk ............
Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. I_vote_lcap0%Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 20
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 11:53

Ik zit me iets af te vragen: zou het misschien een idee zijn als we tijdens de meerdaagse wedstrijden iets regelen met de Chinees/snackbar hier om de hoek zodat het mogelijk is om collectief eten te bestellen? Om het niet te ingewikkeld te maken zorg ik voor een bestellijst met de bijbehorende prijzen.

Gaandeweg de wedstrijd besteld en betaald iedereen dan bij mij, en zaterdagavond bestel ik het allemaal in 1 keer en reken bij bezorging alles af. Vervolgens haalt iedereen zijn bestelling weer bij mij op. Dit zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Nou weet ik dat sommige graag zelf kokkerellen (volgens mij zijn dat er best wel veel eigenlijk pig ) maar ik zie er wel brood is (of nassi Sleep Sleep ).
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 12:34

Ik heb "niet nodig" gestemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 12:42

Wilco schreef:
Ik heb "niet nodig" gestemd.
Ik had ook niet anders verwacht .............. Mister chefkok!! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 12:45

ik heb ook niet nodig gestemd

ik vind juist het eten maken een beetje bij het meerdaagse vissen horen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 16:32

Mijn thaise maaltijden daar kan geen ander eten tegen op.
Nee dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 17:08

Ik vind het kokkerellen veel te leuk om het niet te doen Very Happy thuis mag ik het niet dus dan maar aan de waterkant geek lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 18:31

hoefd van mij ook niet persee . mocht het toch gebeuren zal ik wel bestellen denk ik . maar koken en brutselen is ind een grooot deel van de langere sessie,s
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 20:25

Ik heb niet nodig gestemd.. alleen al vanwege het feit dat ik ga eten als ik dat wil.. en niet moet gaan zitten wachten of erger nog dat het er is terwijl ik nog geen trek heb.. Gewoon lekker zelf rommelen.. en mocht je pizza of zoiets willen dan is er altijd wel een pizza bakker die bereid is om langs te komen.. zitten ten slott eniet aan t eind van de wereld ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 22:03

ook voor mij hoeft het niet

alhoewel een chineesje best lekker is op zijn tijd

aan het water is zelf wat maken volgens mij net wat makkelijker,je kunt dan zelf beter bepalen wanneer je wat gaat eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimewo 1 feb 2012 - 0:11

Marc Dronten schreef:

alhoewel een chineesje best lekker is op zijn tijd
Wat mankeert er aan mijn Bamie???

Ik heb nee gestemd. Wat moet ik zonder koken aan de waterkant. Vissen vang ik toch niet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimewo 1 feb 2012 - 8:49

Henk Seyerlin schreef:

Ik heb nee gestemd. Wat moet ik zonder koken aan de waterkant. Vissen vang ik toch niet Very Happy

Geef me een hand, ik ken dat gevoel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimewo 1 feb 2012 - 10:09

ik vindt een beetje bakken en zo , dat hoord bij ons visvertier Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimewo 1 feb 2012 - 12:04

Gaaf eigenlijk ................... er valt gewoon niks meer te verbeteren aan onze wedstrijden Laughing Laughing

Maar mocht iemand nog (haalbare en fatsoenlijke) ideeen hebben hoor ik dat graag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimewo 1 feb 2012 - 13:35

Ach, een paar broodjes frikandel speciaal is niet verkeerd tussen de soep en rookworsten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimewo 1 feb 2012 - 17:12

Mitchell Belgraver schreef:
Ach, een paar broodjes frikandel speciaal is niet verkeerd tussen de soep en rookworsten Wink

Frikandellen kan je ook gewoon in een koekenpan bakken, brood ,curry, mayo en uitje mee en voila een frikandel speciaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedo 2 feb 2012 - 19:33

volgens mij heb ik dinsdag al gestemd,maar vandaag mag ik weer stemmen?

heb ik iets fout gedaan?

Henk geen bami ,maar biefstuk met champignons en gebakken aardappeltjes:lol!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimedo 2 feb 2012 - 23:48

Marc Dronten schreef:
heb ik iets fout gedaan?
Ongetwijfeld Laughing Laughing Laughing Maar het maakt niet uit, de meningen zijn wel duidelijk geloof ik Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimevr 3 feb 2012 - 18:24

Ik vind het juist wel handig, scheelt weer boodschappen doen en spullen tillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitimezo 12 feb 2012 - 21:23

Momenteel 16 tegen, 2 misschien en 2 weten het zeker: ik zeg: DOEN!!

Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. A3ci03

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.   Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maaltijden bestellen bij meerdaagse wedstrijden.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: