Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Marathon van 2012.

Ga naar beneden 
+14
Harry
Gaby
Wilco
Don Seur
Jan Sturkenboom
Rene Zwaap
Marco
Leo ten Hoeve
Marc Dronten
Henk Seyerlin
Ruud Hinse
Jeffrey Haak
Dennis van Wel
Jos Holla
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Wilco

Wilco



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 jun 2012 - 16:14

Succes allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 jun 2012 - 16:51

Succes allemaal en. vang een paar mooie vissen
Kom nog wel even buurten van het weekend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimeza 2 jun 2012 - 6:02

Wat een heerlijk ochtend sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 16:28

Het was super om met mijn schatje mee te doen, het was erg gezellig en leuke mensen leren kennen.
EN ik ben benieuwd hoe ik met die mosselman op de foto staat Embarassed geek Razz

Top organisatie ! Top sponsors ! cheers en tot volgend jaar, dan hoop ik dat ik niet de enige vrouw ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 17:15

Hè-hè weer thuis lekker toch wel!
Geslaagde wedstrijd al zeg k het zelf cheers
Mooie prijzen zien liggen helemaal top!
Jos en de rest bedankt!
Tot volgend jaar!
Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 17:17

hier ook alles weer aan kant

jannic en andy gefeliciteerd met de overwinning

alles was weer top Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 17:18

was weer een leuke wedstrijd !

bedankt voor de mooie prijzen en de bbq was ook weer lekker

gr Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 17:44

Het was een heerlijk en geslaagd weekendje cheers alleen een beetje jammer dat het vanmorgen niet droog is gebleven Sad

Andy en Jannic feli met jullie overwinning... king king Very Happy het is jullie gegunt, ik vind het wel leuk dat die 2 mannetjes van 17 de rest flink achter zich laat... Very Happy Very Happy
helaas voor jullie zal dat volgend jaar niet zo uitpakken, reken maar.... Razz Razz Razz

Misschien is het een idee om jullie volgend jaar het hele weekend verplicht te laten wegen(dus fiets mee en...) Suspect Suspect Suspect

De prijzen waren ook weer fantastich geregeld door De Snoekbaars en Flevobaits:cheers: en natuurlijk ook de organisatie en iedereen die meegeholpen heeft bedankt voor jullie inzet en tot volgend jaar... Wink Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 18:33

Gaby dan zullen ze toch al wel hun rijbewijs hebben Razz Razz
Je mag tegenwoordig met 17 jaar al lessen en rijbewijs halen. geek
Maar jongens indd jullie hebben die oudjes een poepie laten ruiken.

Gefeliciteerd allemaal!


Laatst aangepast door Jolanda Horn op zo 3 jun 2012 - 19:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 18:39

zeker een top weekendje Laughing 21ste geworden van de uhum ja 21 dus! en toch nog een mooie prijs mee naar huis,volgend jaar weer wat mij betreft.
alles was prima geregeld, lekkere bbq na afloop dikke prima cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 6:26

Jannick en Andy, van harte gefeliciteerd! Tweede keer op rij, klasse hoor.| JAnnick, wat kan jouw vader trots kijken...
Was weer gezellig en zoals het hoort bij een marathon op het einde een beetje afzien met die regen en kou.
We hebben de koudste zomerdag sinds tijden getrotseerd. Heb het uitstekend naar de zin gehad en iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 8:50

Jannic en Andy zijn gewoon rotjongens Laughing Laughing , maar ik kan goed leven met de tweede plek.

Heerlijk weekend gehad, echter wel dodelijk vermoeid mede door mijn blessure, maar verder was het gezellig mat Jan én met mijn invallers Rob en Rolff (en natuurlijk zijn vriendin), maar ook leuk dat er bijna overal gevangen is.

Verder echt balen dat we met zeiknatte spulen zijn thuisgekomen, overal ligt wel wat maar ik moet nu ook rekening houden met die hond die overal in bijt, dus de mogelijkheden zijn wat beperkt. Daarnaast blijft het maar regenen, wat een kloteweer!!

Tot zover het mopperdeel, mooie stoel gewonnen, 9 punten voor de Heeremaschaal, top weer!! Verslag komt tzt nog wel, voorlopig even geen tijd ...............

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 9:24

Jannic en Andy van harte gefeliciteerd met jullie overwinning!!! Topprestatie geleverd heren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 9:58

Jannic en Andy, van harte gefeliciteerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 17:30

Jannic & Andy gefeliciteerd met julliue overwinning
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 17:50

Allen bedankt voor de felicitaties!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 18:53

Jannick / Andy, van harte heren.....Top gedaan, helemaal super cheers

Verders feli's aan alle prijswinnaars.......En super te horen dat het ( ondanks slechte/koude laatste ochtend ) weer een enorm s6 was....... cheers cheers cheers cheers

Marco van harte met je 32 pond graskarper als ik goed gehoord heb!?!?!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 19:59

dankjewel hans Very Happy goed gehoord Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 5 jun 2012 - 10:26

Jannic & Andy gefeliciteerd met jullie 1e plek cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 5 jun 2012 - 11:25

Ben wel blij met mijn stoel, maar ik hoorde van Jan (en las het later op de doos) dat hij geschikt is voor gebruikers tot max 102 kilo ..................... Voorlopig alleen nog even naar kijken dus Embarassed Embarassed Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 5 jun 2012 - 11:43

Ondanks dat we niks gevangen hebben was het weer een leuk weekend. Prima georganiseerd incl BBQ en mooie prijzen.

Gr

Frank
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Keen

Finn Keen



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 5 jun 2012 - 12:42

Jos Holla schreef:
Ben wel blij met mijn stoel, maar ik hoorde van Jan (en las het later op de doos) dat hij geschikt is voor gebruikers tot max 102 kilo ..................... Voorlopig alleen nog even naar kijken dus Embarassed Embarassed Laughing

Verkopen dan maar Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 5 jun 2012 - 16:54

Jos Holla schreef:
Ben wel blij met mijn stoel, maar ik hoorde van Jan (en las het later op de doos) dat hij geschikt is voor gebruikers tot max 102 kilo ..................... Voorlopig alleen nog even naar kijken dus Embarassed Embarassed Laughing

Je zit al in de buurt... Razz Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 5 jun 2012 - 18:20

Zaterdag even vissen tentje is bekijken Cool

Overigens erg benieuwd naar t verslag! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitimedi 5 jun 2012 - 18:35

Jos Holla schreef:
Ben wel blij met mijn stoel, maar ik hoorde van Jan (en las het later op de doos) dat hij geschikt is voor gebruikers tot max 102 kilo ..................... Voorlopig alleen nog even naar kijken dus Embarassed Embarassed Laughing

Ja Jos hij staat bij mij ook nog in de gang, ik kijk er maar naar en hopelijk binnenkort kan ik er ook op zitten lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Marathon van 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2012.   De Marathon van 2012. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Marathon van 2012.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De karper marathon van 2009.
» De marathon van 2013.
» De Marathon van 2011.
» De Marathon van 2010.
» De marathon van 2014.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: