Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 SKP Zuidelijk Flevoland.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Zuidelijk Flevoland. Empty
BerichtOnderwerp: SKP Zuidelijk Flevoland.   SKP Zuidelijk Flevoland. Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 9:18

Vandaag de notulen van het COS onder ogen gekregen, en ik lees zowaar dat "onder andere Raymond Hakkert" bezig is met een SKP voor Zuidelijk Flevoland. Altijd weer een beetje jammer dat je dat dan van een blaadje moet lezen, maar wel een heerlijk idee dat er iets moois gaat gebeuren waar ik helemaal niks aan hoef te doen.

Ik zeg: "Doen"!!

SKP Zuidelijk Flevoland. Okvsxw

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




SKP Zuidelijk Flevoland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Zuidelijk Flevoland.   SKP Zuidelijk Flevoland. Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 9:59

Hakkert en een SKP??
Of bedoelen ze: we pleuren voor een vermogen spiegelkarpers in de lage en de hoge vaart en doen er verder niets mee en nergens kan je info vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Zuidelijk Flevoland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Zuidelijk Flevoland.   SKP Zuidelijk Flevoland. Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 10:02

Ach Mart, de omschrijving in de notulen is "onder andere" Raymond Hakkert, dan voel ik alweer een klein buitje aankomen Laughing Laughing Laughing


Maar ach, who cares??

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



SKP Zuidelijk Flevoland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Zuidelijk Flevoland.   SKP Zuidelijk Flevoland. Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 12:05

Die Hakkert zit ook overal in.... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



SKP Zuidelijk Flevoland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Zuidelijk Flevoland.   SKP Zuidelijk Flevoland. Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 23:36

Gaby schreef:
Die Hakkert zit ook overal in.... Very Happy Very Happy Very Happy

raad van commissarissen van 020 ook? lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Zuidelijk Flevoland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Zuidelijk Flevoland.   SKP Zuidelijk Flevoland. Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 17:51

Goed, het blijkt allemaal op een misverstand te berusten, het gaat hier om een SKP voor de Noordoostpolder ......................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SKP Zuidelijk Flevoland. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Zuidelijk Flevoland.   SKP Zuidelijk Flevoland. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SKP Zuidelijk Flevoland.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: