Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Zaterdagavond 5 mei: after party met de KCA.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Zaterdagavond 5 mei: after party met de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Zaterdagavond 5 mei: after party met de KCA.   Zaterdagavond 5 mei: after party met de KCA. Icon_minitimedo 19 apr 2012 - 11:40

zoals bekend hebben we een paar weken terug een karperwedstrijd op Abbey Lakes georganiseerd, het was een fantastisch maar bovenal supergezellig weekend. Zoals bij de deelnemers bekend is heeft Jeroen het één en ander gefilmd dit weekend, en die film is inmiddels klaar. Ik heb hem al gezien, hij is echt bijzonder leuk geworden. Nou willen we graag nog een vervolg aan dit weekend plakken en daarom hebben we het volgende bedacht:

op zaterdagavond 5 mei willen we namens de KCA een "after party" organiseren bij restaurant Atlantis aan het Weerwater. We zullen deze avond de bewuste film presenteren, en daarna gaan we met zijn allen gezellig een hapje eten. Helaas wel allemaal voor eigen rekening, de kosten hiervoor bedragen inclusief drank (uitgezonderd alcoholische drank) 30 euro per persoon. Bier zit wel bij de prijs inbegrepen overigens.

Deze "after party" is voor iedereen toegankelijk en dus niet alleen voor de Abbey-gangers. Het zal gewoon een gezellige avond worden waarbij we elkaar allemaal weer eens een keertje live zien, en waarbij iedereen dus van harte welkom is.

We starten de film omstreeks 18:00 uur, en dan kunnen we van 19:00 tot 20:00 uur onbeperkt eten en drinken. Ik moet ivm het reserveren wel vooraf weten met hoeveel mensen we komen omdat ik ook voorzieningen moet treffen om de film te kunnen afspelen.

Ga je gezellig mee? Maak dan uiterlijk 25 april 30 euro over op rekeningnummer 73 99 763 tnv JJL Holla. Zodra ik dit geld ontvangen heb krijg je van mij nog een bevestiging.

Hopelijk tot ziens op zaterdag 5 mei

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Zaterdagavond 5 mei: after party met de KCA. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdagavond 5 mei: after party met de KCA.   Zaterdagavond 5 mei: after party met de KCA. Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 12:36

Er staat een foutje is: het eten is van 19:00 uur tot 21:00 uur. Dussss .............
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zaterdagavond 5 mei: after party met de KCA.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: