Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!

Ga naar beneden 
+10
Johan
Eddy Pieters
Rene de Leeuw
Jan Sturkenboom
Harry
Rene Zwaap
Gaby
Marco
Don Seur
Jos Holla
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Johan

Johan



Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 18:00

Hoi marc ik had vorig jaar bij een wedstrijd het .geluk dat ik als laatste was .. Dus geen keuze meer . Maar kon toch op stek 8 gaan zitten . Dus erg blij .ps mijn voorkeur is gewoon het huidige systeem .maar heb beetje het idee dat het volgend jaar toch anders word ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 18:06

Volgend jaar? Wat dacht je van 1 juni?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 20:17

hmmmm..., wat ik nou zo raar vind is dat men blijkbaar niet begrijpt dat je niet verliest van iemand van een andere sector....
Waarom word dat er nou steeds bij gehaald???

De algehele wedstrijd gaat om de Marc Heeremaschaal, dus vang je 18 vissen in sector 2 en een ander binnen jou sector 20 dan ben je nr 2 krijg je 9 punten.
Je vist niet in sector 1 en 3 dus daar heb je niets mee te maken. Je bent dus 2e in jou sector en krijg je geen 2e prijs maar de 4e prijs en mag dan als eerste kiezen (de eerste 3 zijn dus al vergeven...).
Maken we ons dan druk om de prijzen die we krijgen???
Als dat zo is, heb ik het verkeerd begrepen van de meesten, want ik had echt de overtuiging dat het toch vaak om het meedoen en de gezelligheid ging en de prijzen waren bijzaak...
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

correct me if i'm wrong...


Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 20:59

nou ik vind de prijzen altijd zeker erg indruk wekkend . en das ook een goede rede om elke keer in te schrijven .. en dat nu voor het eerst de heeremaschaal er aan toe gevoegd is . is erg mooi . maar kans om hem te winne toch kleiner als 1 van de mooie prijzen .. .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 9:24

Ik heb sinds ik mee doe met de wedstrijden een paar keer het geluk gehad dat ik vrij snel mocht kiezen.

Ik heb onder andere een rotpod, molen en stretcher gewonnen die ik erg prijzig vind en niet zo snel zelf zal/kan kopen! (heb deze dus ook in gebruik)

Dit is natuurlijk wel een enorme stimulans! (buiten de gezelligheid om)


En word het niet veranderd zodat de mensen in sectie 1 en 3 dan dus ook kans maken op een mooie prijs? Als het in de heeremaschaal dus geen verschil maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 11:35

Ik organiseer nu al voor het 8e jaar wedstrijden, en ik blijf altijd nadenken over dingen die misschien beter kunnen, want stilstand is achteruitgang vind ik. Sommige dingen druk ik er dan gewoon doorheen (zoals de loting) omdat ik niet overal ellenlange discussies over wil voeren, en andere die ik minder belangrijk vind zoals 'het bezorgen van eten' en 'het plaatsen van een dixie' mag ik graag algemeen aan de orde stellen. Vooral omdat het aantal tegenstanders hierin eigenlijk totaal niet belangrijk is, het is alleen maar de vraag of er voldoende voorstanders zijn. Dat is dan het criterium, ook omdat het op het wedstrijdverloop geen invloed heeft.

Gaat het om een aanpassing in de wedstrijdscore zoals ik nu bedacht heb ligt dat iets anders, mensen schrijven in met een bepaalde gedachte en als ik dat wijzig dan zouden ze terecht kunnen zeggen: "dan doe ik niet meer mee".

Dat wil ik natuurlijk niet, het verdelen in secties brengt naar mijn idee de spanning over het gehele parcours terug en met in mijn achterhoofd de gedachte dat dit het belangrijkste element was heb ik dit bedacht en uitgewerkt. Ondanks dat bijna iedereen er wel wat voor voelt blijkt dat er deelnemers zijn die daar toch iets anders tegenaan kijken, en dan denk ik dat ik dat moet respecteren. Ik ga daarom deze regels niet invoeren in dit jaar, ik denk er nog eens rustig over na en ik ga er vanuit dat ik er volgend jaar mee ga beginnen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 21:44

De laatste wedstrijd heeft me toch weer aan het twijfelen gebracht, stekken waar je veel van verwacht leverden niks op en stekken die doorgaans minder zijn brachten wel (veel) vis op de mat. Moeilijk moeilijk moeilijk .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 4:54

een ander alternatief zou kunnen zijn alle nacht/weekend evenementen , ala vrije slag te organiseren.
Ik denk dat , die manier aantrekkelijker is als met 40 man op een rijtje in hetzelfde water te vissen.

( het zijn maar gedachtens ... :-) )

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 21:24

Het verdelen in secties is wel een goed plan denk ik.om de spanning er in te houden.
Zeker als je een stek heb dat je de wedstrijd al begint met het gevoel van dit wordt lastig.
Een wedstrijd van 10 uur gaat nog wel, maar als er ook nog één nacht is dan vind ik het wel anders worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 19:35

Ik laat alles toch maar zoals het was, overal is wel iets voor te zeggen maar eigenlijk is het wel best op deze manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!   Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verandering wedstrijdscores: graag jullie mening!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: