Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.

Ga naar beneden 
+7
Marco
Don Seur
Gaby
Michel
Marc Dronten
Gert
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 20:21

Genieten van de Nacht doe je Wedstrijdvissend op Karper in de Lage Vaart!

In de Nacht van de Nacht, van 27 op 28 oktober, organiseert Sportvisserij MidWest Nederland samen met HSV Lelystad en HSV Ons Genoegen – Almere een KARPER VISWEDSTRIJD. Er zullen natuurlijk mooie prijzen zijn voor de top 6. Deze prijzen zijn beschikbaar gesteld door hengelsportwinkel De Snoekbaars.

Het wedstrijdparcours Lage Vaart ligt aan de Trekweg tussen de Vaartplas en Blauwe Brug (Praamweg). Er is ruimte voor 22 koppels. De wedstrijd start op zaterdag 27 oktober om 7:00 met de loting en duurt tot 28 oktober 14:00. De inschrijving is volgens het principe vol=vol, dus KLIK HIER om je direct aan te melden, kosten bij deelname zijn 30 euro.

Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. 1zev8rc




Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 21:33

zo davey en ik hebben ons al ingeschreven cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 22:32

Ik ben wel betrokken bij de organisatie maar moet dat weekend helaas werken. Jammer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 23:17

Een nachtvispas is trouwens niet verplicht .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 21:47

geweldig dat er nu een samenwerking tot stand gekomen is

misschien volgend jaar een wedstrijd in dronten/lelystad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 23:24

Marc Dronten schreef:
misschien volgend jaar een wedstrijd in dronten/lelystad?
Ik denk het niet, en het jaar daarna waarschijnlijk ook niet ...............
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimeza 6 okt 2012 - 15:19

Ik heb me ook, samen met Maarten Esmeijer, ingeschreven en betaald Wink

Kan ik toch nog een wedstrijdje vissen dit jaar cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 18:17

Gezien de persoonlijke resultaten van de afgelopen periode moest ik deze wedstrijd maar niet meedoen... No No No
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 20:00

Gaby schreef:
Gezien de persoonlijke resultaten van de afgelopen periode moest ik deze wedstrijd maar niet meedoen... No No No

lijkt mij ook lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 15:17

Nog meer mensen van hier die meedoen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 18:52

Bij nader inzien is er het één en ander verandert dussss vol vertrouwen gaan we ervoor.... bounce bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 21:18

Mental coaching Gaby?
Toch geen Jomanda??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 21:36

hahaha Bijna wel Don...zou nu niet meer mis mogen gaan, maar zoals Tom elders in het Café al schreef daarom heet het vissen en niet vangen... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 0:30

Heel veel succes Gaby! En als je Jomanda zijn blauwe jurk maar thuis laat.... What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 11:41

Verplicht thuis laten.... cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 19:08

zit de wedstrijd al vol?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 19:12

Yep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:32

gezellig!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: nacht van de nacht   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 17:52

Doen er hier nog mensen aan mee?

Eerste keer dat een karperwedstrijd hier aan meedoet
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 18:19

Nope, arbeid roept helaas ....... Jij??
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 19:18

ik ook niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 20:22

Jos Holla schreef:
Nope, arbeid roept helaas ....... Jij??

leek me wel leuk,dus ingeschreven en betaald
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 21:55

ja ik en Dave doen ook mee.
net nog een paar zakken bollen gehaald bij Boehda Baits dus we zijn er klaar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimevr 26 okt 2012 - 0:23

Gert schreef:
net nog een paar zakken bollen gehaald bij Boehda Baits dus we zijn er klaar voor.
Gelukkig is de sensuur op het noemen van boiliemerken hier voorbij Laughing Laughing Laughing . Sterker nog, ik ben zoekende, dus als jij nou even zorgt dat ze eruit springen dan ............ Basketball

Veel succes in ieder geval allebei!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitimevr 26 okt 2012 - 18:28

Morgen is het zover mannen, wordt lekker koud dus kleed je goed aan. En pas op met kachels in de tenten, je zult niet de eerste zijn die het daarna nooit meer koud heeft. Ik ben erg benieuwd naar de vangsten!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.   Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: