Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Heerema Schaal: óók in 2013!

Ga naar beneden 
+13
Dennis van Wel
Marc Dronten
Wilco
Don Seur
Johan
Harry
Jeffrey Haak
Leo ten Hoeve
ron tamerus
Kees Degenhart
Gaby
Marco
Jos Holla
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 14:33

Na het succes van 2012 kan iedereen óók in 2013 weer meestrijden voor "De Heerema Schaal". Ik ben nog bezig voor
een prijs, maar de reden dat ik er nu al over begin is dat er deze keer (binnenkort al) extra bonuspunten te verdienen zijn.

Behalve de (zoals altijd weer super mooi gesponsorde) wedstrijden hebben we de komende maanden nog een paar
evenementen op de agenda staan:

- uitzetten projectspiegeltjes;
- winterwedstrijd;
- schoonmaakdag.

Actieve deelname aan één van deze evenementen levert 5 bonuspunten op die je gewoon bij je vier hoogste scores
mag optellen, actieve deelname aan twee evenementen levert zelfs 10 extra bonuspunten op!

De spiegeltjes komen eraan (hopelijk een beetje snel), de overige evenementen duren nog even, maar ook in 2013
gaan we er weer stevig tegenaan! En hopelijk doen jullie weer gezellig mee!

De Heerema Schaal: óók in 2013! 14uxblt


Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 15:52

Is de schaal alleen niet prijs genoeg Very Happy het is toch een ere prijs Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 15:06

Aankomende zaterdag dus de eerste puntjes te verdienen. Helaas nog geen echte duidelijkheid over de prijs voor de winnaar van "de Heerema Schaal", maar ach, het gaat zoals gezegd vooral om de eer, en die prijs komt echt wel goed, maak je daar maar geen zorgen over Wink

Ennnnn ............ het wordt vast en zeker een leuke middag!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 15:27

Jos Holla schreef:
Aankomende zaterdag dus de eerste puntjes te verdienen. Helaas nog geen echte duidelijkheid over de prijs voor de winnaar van "de Heerema Schaal", maar ach, het gaat zoals gezegd vooral om de eer, en die prijs komt echt wel goed, maak je daar maar geen zorgen over Wink

Ennnnn ............ het wordt vast en zeker een leuke middag!!!

En goed weer... cheers Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 0:38

Ik hoop dat ik er op tijd kan zijn, want ik moet eerst met de kinderen op pad
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 20:21

Kees Degenhart schreef:
Ik hoop dat ik er op tijd kan zijn, want ik moet eerst met de kinderen op pad

dat is jammer kees Sad Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 20:22

Kees Degenhart schreef:
Ik hoop dat ik er op tijd kan zijn, want ik moet eerst met de kinderen op pad

Beter laat dan helemaal niet Kees... Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 8:52

ik hoop dat ze me weer binnen laten, want mijn visum is net verlopen Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimema 26 nov 2012 - 10:50

Goed, ik denk dat ik iedereen op de puntenlijst heb, maar mocht je jouw naam niet tegenkomen en je was er wel? Dan graag even een berichtje:

De Heerema Schaal: óók in 2013! 2dhbnk2
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimema 26 nov 2012 - 11:08

De eerste 5 puntjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimema 26 nov 2012 - 11:25

De eerste die ik gemist heb: Marco Boer Embarassed Embarassed Embarassed

Staat er bij mij inmiddels bij .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimema 26 nov 2012 - 21:17

hoi jos kom mijn naam ook niet tegen in je lijst
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimema 26 nov 2012 - 21:36

Ik schaam me dood Harry, je staat er nu wel bij Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 20:32

En we hebben weer afspraken kunnen maken over de hoofdprijs:

met 2 personen een weekend vissen op de Ronde Bleek!! Aangeboden door SKV karpertrips

De Heerema Schaal: óók in 2013! 34reow7


Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 21:08

cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 16:27

Ik heb de scores weer bijgewerkt op de website ( www.hsvog.nl/kca ), mocht er iets niet kloppen of iets niet duidelijk zijn dan hoor ik dat graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 15:25

De nieuwe 'Heerema Schaal' is in huis, een formulier met de tussenstand ligt klaar. De grote vraag is: gaat hij er volgend weekend uit? Winnen Rody Calis en Mark Van de Laar een weekend vissen op De Ronde Bleek, aangeboden door SKV Karpertrips? Of moeten ze nog even in de wachtkamer? We zullen zien ........

De Heerema Schaal: óók in 2013! 15i4u2r

Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 17:40

ik wilde toch proberen om ze in elk geval komende wedstrijd die schaal niet te laten winnen Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 17:42

Mijn hoop is ook op jouw gevestigd om de spanning erin te houden ............ We zullen zien, de loting zal wel weer lachen worden vrees ik Laughing Laughing Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 17:55

ik vind dat loten ook altijd wel spannend . hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 18:56

ach jos als jou hoop op mij is gevestigd dan moeten we maar afspreken dat als jij goed loot en ik niet we dan maar moeten ruilen van stek .......toch Very Happy Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 18:56

Ook ik ga m`n best doen om ze dwars te zitten...geek lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 19:34

De strijd om de Heerema Schaal is beslist: Mark en Rody hebben hem gewonnen, top heren!!! Marc zou het jullie zeer zeker gegund hebben!

De Heerema Schaal: óók in 2013! Zwn7zm

Wat rest is de strijd om de tweede en derde plek over 2 weken .....

Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 19:38

Van harte Rody en Mark met deze prestatie! Volkomen verdiend!!!cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 20:57

Netjes heren!
Wordt een leuk weekend op De Ronde Bleek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Heerema Schaal: óók in 2013! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heerema Schaal: óók in 2013!   De Heerema Schaal: óók in 2013! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Heerema Schaal: óók in 2013!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» NIEUW: De Heerema Schaal.
» "De Heerema Schaal" in 2014
» Wedstrijdkalender 2013.
» Wedstrijdoverzicht 2013.
» De marathon van 2013.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: