Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Overlast karpervissers in Almere.

Ga naar beneden 
+2
Rene Zwaap
Jos Holla
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 2:07

Ik heb geen klachten meer gehad over karpervissen in Almere Buiten, maar nu is 'Tussen de Vaarten' aan de beurt. Ik heb een klacht van een bewoner over het feit dat karpervissers veel rommel achterlaten, hij wordt gek van die piepers en het gebral tegenover zijn huis, en ze lopen zelfs heel brutaal over zijn terras om onderlijnen los te maken die aan zijn schoeiing vast zitten.

Dit gaat niet goed zo, als degelijke klachten bij de gemeente binnenkomen zal dat (alweer) een negatieve klank aan het begrip karpervissen geven, en al helemaal aan het begrip 'nachtvissen'. Ik zal proberen het in de gaten te houden, maar als het een probleem blijft dan zullen we er toch iets aan moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 2:19

Ik zal morgen de fotoos plaatsen van gemaakte visstekken , hele rietkragen zijn weggekapt afgelopen weekend , per toeval
sprak ik vandaag een van de bewoonsters daar , mwah zei ze ff rustig op me terasje ontbijten of zitten is er niet meer bij voor het gezin.....!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 7:27

Die stekken zijn machinaal gemaakt , dus tsja gemeente zal wel opdracht gegeven hebben , werdt een beetje druk op de bruggen (rembrandlaan,franshallaan) rijdt een zooi verkeer ook af en aan daar.

Overlast karpervissers in Almere. 2isjrc3

je moet natuurlijk niet aan balkonnetjes gaan hangen , das vragen om rottigheid lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 10:15

Ik snap niet dat je daar gaat zitten nachtvissen.
Ik wil juist genieten van uitzicht en de rust in de natuur en laten we wel zijn, daar hebben we toch meeeeer dan voldoende plekken voor in NL.
Als ik daar zou wonen en er was overlast zou ik regelmatig in de nacht een dreg door het water halen.[b]
Eerst even een keer vragen of het rustiger kan natuurlijk.

Waarom zijn er altijd een paar van die asoos die het voor een heleboel mensen verpesten.

Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 11:33

Meestal vissen daar veel Polen, toch Jannic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 13:11

Henk Seyerlin schreef:
.

Waarom zijn er altijd een paar van die asoos die het voor een heleboel mensen verpesten.

Evil or Very Mad
Merendeels is het daar opgroeiende jeugd hier uit de buurt , maar zoals altijd als er gevangen wordt gaat dat als een vuurtje
en zitten er ineens heel veel mensen , en de meeste overlast is op de stoeppen , die mevr met dr kinderwagen,scootmobiel,hondje etc.... moet ineens de weg op om verder te kunnen lopen omdat de stoep bezaaid is met fietsen hengelspullen etc....
Tsja dan krijg je waarschijnlijk ook onvrede , bij de buurtbewoners en is er misschien al geklaagd met als gevolg dat er visstekken zijn gemaakt , niet realiserend dat er dan weer andere vorm van overlast komt , met zeven of acht van de brede stekken in twee vijfers .
Uiteraard zitten er wel wat volwassen mensen bij , vanmorgen vroeg nog oud dametje met een witvis hengel , maar die klimd niet over balkonnetjes omdat haar haakje vast zit.......!

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 13:57

Die open plekken worden gemaakt met het oog op de flora en faunawet, eenden, zwanen ganzen ed moeten natuurlijk ook ergens het water uit kunnen lopen.

Dat er gevist wordt in die watertjes is geen probleem lijkt mij, maar als grotere groepen campinggedrag gaan vertonen gaat het natuurlijk mis, en dat heeft helemaal niks met nachtvissen te maken. Overigens hebben we met de gemeente afspraken gemaakt waar vistentjes toegestaan zijn, en dat betekend dat het op andere plekken (zoals de plek waar het om gaat) verboden is.

Als het inderdaad uit de hand gaat lopen zal ik dat kenbaar maken bij de politie en vragen om er deze zomer een speerpunt van te maken, dan wordt er onverbiddelijk geschreven en is het snel over. Maar hopelijk hoeft het niet zover te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 14:32

Henk Seyerlin schreef:
Ik snap niet dat je daar gaat zitten nachtvissen.
Ik zou dat ook nooit doen, maar er zit daar veel karper, en voor dergelijke vissers is dat blijkbaar belangrijker dan rust om je heen. Maar ondertussen is dit al het tweede incident.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 14:56

Kijk aan!! dat zijn de stekken van die *****!!!!! POLEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 14:58

zit indd veel karpers! daar is mijn karpervisserij begonnen 6 jaar geleden.
alleen het karper bestand of laten we zeggen het hele bestand gaat naar de klote, die polen nemen alles mee in witte emmertjes.
laatst ging ik ff kijken ik vroeg aan een POOL wat gevangen? en ik keek in die emmer 3 karpers 3 brasems dood bloed alles..

Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 15:30

Jannic Brinkman schreef:
zit indd veel karpers! daar is mijn karpervisserij begonnen 6 jaar geleden.
alleen het karper bestand of laten we zeggen het hele bestand gaat naar de klote, die polen nemen alles mee in witte emmertjes.
laatst ging ik ff kijken ik vroeg aan een POOL wat gevangen? en ik keek in die emmer 3 karpers 3 brasems dood bloed alles..

En geen politie gebeld?
Oprotten met die gasten! Gewoon alles netjes terugzetten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 16:31

Brasem mogen ze legaal meenemen, karper niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 17:15

Ik snap dat ook niet, hoor. Je kan gewoon de politie bellen, heb ik al vaker gemeld.

De overlast was trouwens afkomstig van jeugd met tentjes, en niet van Polen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 17:52

Ik heb denk ik al een gek idee wie het zijn geweest!
En nee niet Jannic en Andy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 18:36

hey dat water ken ik , maar khoef t niet meer te kennen bestand is naar de klote !

Ik en jannic vissen er alleen nog af en toe in de winter, nu vissen er vooral heel veel kinderen , toen ik er gister langsfietste zag ik wel een vuilniszak hangen .
en er lag amper troep op de plek dus miss zijn ze al bezig ?
en een oplossing voor pieper is miss de pieper zachter zetten.
maar als ik eerlijk ben, er wonen daar ook wel mensen die nergens tegen kunnen, toen ik er een keer ging vissen zonder overlast werd er gelijk politie gebeld ?

Ltrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 19:03

Andy Smit schreef:
hey dat water ken ik , maar khoef t niet meer te kennen bestand is naar de klote !

Ik en jannic vissen er alleen nog af en toe in de winter

Ltrr

onderstaande fotoos komen heel erg overeen vooral die stoeprand met put , grasveld met beton erachter .......


Overlast karpervissers in Almere. Rhax

Overlast karpervissers in Almere. Xely5d







Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 22:28

en snachts.... hoeso?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 22:28

en ook ik weet wie het zijn met die tentjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 22:50

Jannic denk jij precies dezelfde personen als mij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 7:37

Jannic Brinkman schreef:
en snachts.... hoeso?

kan ook savonds laat zijn , of smorgens voor half 5 maar ontken niet dat jullie daar zitten. Evil or Very Mad


Overlast karpervissers in Almere. Vn1fd4

Overlast karpervissers in Almere. Xely5d


en de bewuste vuilniszak hangd er nog steeds , echter is ie nu vol!

Overlast karpervissers in Almere. O0wl7s
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 11:31

Ik ontken niets.. en het was half 3 snachts.!
Goed he die vuilniszak Very Happy
@ Ian wie denk jij dan? ze zitten daar bijna altijd met zijn 4 of 5en met ongeveer 5 hengels op een rij.?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 11:35

Zeker op de rodpod's altijd? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 11:37

jup en af en toe een tentje
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 11:41

Die jongen die achter mijn huis woont? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 12:46

Jannic Brinkman schreef:
Ik ontken niets.. en het was half 3 snachts.!
Goed he die vuilniszak Very Happy
?

Andy Smit schreef:
hey dat water ken ik , maar khoef t niet meer te kennen bestand is naar de klote !

Ik en jannic vissen er alleen nog af en toe in de winter

Ltrr

Ik ben er nu klaar mee , echter of je daar nu wel of niet zit te vissen hou het netjes en wees een voorbeeld voor andere jeugdige vissertjes . En het is absoluut geen schande als je iemand op zn fouten wijst daar!! denk dat veel dingen onbewust gebeuren zoasl troep van je af gooien etc........

Voor de rest goede vangsten daar , er zit een leuk karper bestand (echter niet van die hele grote) en dr is in zomer 2007 veel dood gegaan rietkragen lagen vol dode karpers .

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Overlast karpervissers in Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlast karpervissers in Almere.   Overlast karpervissers in Almere. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Overlast karpervissers in Almere.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: