Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Controle.

Ga naar beneden 
+6
Marco
Gaby
Henk Seyerlin
Marc Heerema
Ian Luschen
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Controle.   Controle. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 9:14

Gisteravond gecontroleerd met Martin en Chris rondom Almere en Lelystad. Het was redelijk druk, de meeste verguningen waren wel in orde, derde hengel blijft toch opspelen (nog even voor wie het niet weet: 200 euro!), her en der een kampvuurtje, en verder viel het allemaal wel mee. Nog even een kijkje genomen bij de netten bij het Blocq, tja ......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 11:49

We hebben je niet gezien Jos.

Groet,

Remco
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 18:09

We kunnen ook niet overal zijn natuurlijk, iedere controle kost veel tijd, en om 22:00 uur was het wel weer mooi geweest op onze vrije zaterdagavond Laughing .


Maar eventueel halen we het tijdens de Nacht van Almere wel in hoor, om 1.00 uur, en om 2.00 uur, en om ...........

lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 18:43

Jos, 1 tip controleer was meer, alleen maar goed, ben nog 0,0 keer gecontroleerd in Almere!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 19:31

is het niet eens tijd om die 3e hengel voor het hele seizoen toe te staan op de wateren van 036?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 2 aug 2010 - 9:18

Danny, dat is op een aantal plaatsen al het geval clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 2 aug 2010 - 9:20

iano schreef:
Jos, 1 tip controleer was meer, alleen maar goed, ben nog 0,0 keer gecontroleerd in Almere!

Ik zie daar een mooie taak voor jou weggelegd, jij gaat de trein rijden en Jos kan dan wat meer controleren Laughing
Het is geen betaalde baan of zo he!
Wat doe jij voor een ander voor niets?
Hoeveel tijd kost dat?

Ff nadenken voor je wat brult manneke Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 2 aug 2010 - 11:45

Marc Heerema schreef:
Danny, dat is op een aantal plaatsen al het geval clown

Dat weet ik maar wat ik bedoelde is dat het net als "op een aantal plaatsen" ook het hele jaar is toegestaan op de plassen Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 2 aug 2010 - 11:52

Er zijn genoeg VRIJWILLIGE controleurs die bijna elke dag controleren, bij Tienhoven, Maarsen.
Ik vind het niet erg dat er weinig word gecontroleerd kan ik lekker met 3 hengels vissen ( ik zeg maar wat Wink ).
Marc, jij kan ook elke dag als jij bijv naar de Plus toegaat ff met de auto of fiets de cultuurwatertjes langs rijden.
Vat het niet serieus op. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 2 aug 2010 - 12:55

Danny schreef:
is het niet eens tijd om die 3e hengel voor het hele seizoen toe te staan op de wateren van 036?
De Federatie heeft vorig jaar na heeeeeeeeeel veel energie van mij ingestemd met de derde hengel op de 3 zones, maar dan wilden ze het niet in juni, juli en augustus. Ik vond dat vreemd, maar goed, iedere stap is er een. Om onduidelijkheid tegen te gaan heb ik toen besloten om het bij ons hetzelfde te doen, dus niet in juni, juli en augustus.

Vervolgens heb ik de vergunning gemaakt, en ik was verrast toen ik de vergunning van de Federatie in de bus kreeg, en de derde hengel toch wél het hele jaar op de zones ingezet mocht worden. Per ongeluk, expres??? Geen idee, maar niet over lullen natuurlijk Laughing .

Zelf had ik er geen trek in om alles weer opnieuw te gaan doen, dus heb ik het gelaten zoals het is.

7 september gaan we de zones evalueren met gemeente en politie, even kijken wat er dan gebeurt. Er vanuit gaande dat alles blijft zoals het is ga ik volgend jaar de derde hengel er gewoon voor het gehele jaar inzetten, net als de Federatie.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 2 aug 2010 - 12:55

iano schreef:
Er zijn genoeg VRIJWILLIGE controleurs die bijna elke dag controleren, bij Tienhoven, Maarsen.
Ik vind het niet erg dat er weinig word gecontroleerd kan ik lekker met 3 hengels vissen ( ik zeg maar wat Wink ).
Marc, jij kan ook elke dag als jij bijv naar de Plus toegaat ff met de auto of fiets de cultuurwatertjes langs rijden.
Vat het niet serieus op. Wink

Je moest een weten hoe vaak ik ff langs tuf op weg naar huis en dergelijke, ik zie alleen die ouwe spanjaard en heel zo nu en dan een ander.
Maar jou hou ik extra in de gaten met je 3 hengels nu natuurlijk he Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 2 aug 2010 - 12:57

Die zul je toch nooit vinden. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 2 aug 2010 - 12:58

Oh ja Iano, ik zal je de volgende keer als ik je zie ff om je vergunning vragen, ik heb je al minstens 20x gezien en zelfs samen met je gevist maar ik dacht....die controleer ik niet, dat zit wel goed.
Ik zal nu die teller bij jou ff van de 0,00 halen tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 2 aug 2010 - 13:00

Zit standaard in mijn vistas! Met het boekje landelijke lijst van viswateren erbij! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Controle nachtvisserij Flevoland   Controle. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 10:08

Afgelopen nacht heeft er in Flevoland een grootscheepse controle nachtvisserij plaatsgevonden, waaraan ook hengelsportcontroleurs hebben deelgenomen. Totaal zijn er 49 controles uitgevoerd, en is er 37 keer een bon uitgeschreven. Persoonlijk zat ik in het topteam, wij waren goed voor 8 bonnen, we hebben bij de Noorderplassen een hoop chagerijnige Duitsers achtergelaten.

Een hoogtepuntje: Bij het tellen van hengels van onze Duitse vrienden zag ik in het water een breekstaafje gloeien, en toen ik wat verder keek bleek er nog een hengel aan vast te zitten. De Duitser die er zat had geen idee van wie die hengel was, dus hebben we hem maar meegenomen.

In het verleden heb ik iemand wel eens vooraf ingeseind, die vertelde het vervolgens bij Raven, en toen ging het hard. Dat doe ik dus niet meer. In de nabrieving zijn natuurlijk de Duitsers wél ter sprake gekomen, ik heb gevraagd of de Noorderplassen (het eiland) misschien de komende weken een speerpunt kon worden, het staat genoteerd. Of het lukt weet ik niet, maar niet geschoten ……

Aankomende dinsdag evalueren we de nachtviszones, dan spreek ik hem weer en komt het zeker weer ter sprake.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 10:53

Heerlijk, pak ze maar aan die Duitsers clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 11:31

Ik heb hem nog niet op marktplaats gezien die hengel.

lol!
Waar worden de meeste bekeuringen voor uitgeschreven.?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 11:57

Op nr 1: nachtvissen
Op nr 2: geen vergunning

En dan nog 1 voor het niet hebben van een legitimatie (een Duitser). Derde hengel heb ik niks over gehoord, net als wildkamperen.


Oh ja, en nog een paar voor het hebben van een Feyenoord sticker op de auto Laughing Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 12:01

Wat trouwens ook opviel is dat het grasveld op het eiland van de Noorderplassen volledig aan gort is gereden. Zou me niks verbazen als daar binnenkort ook greppels verschijnen zodat je er niet meer op kan rijden. Die zaten er ooit al, maar zijn weer dichtgeslipt. Misschien dat die greppels ook wel goed zijn om die Duitsers daar weg te houden.

Ik zit ook te denken om als ontmoedigingsbeleid op de Noorderplassen, Weerwater en Leeghwaterplas een verbod in te voeren om vis in je bezit te hebben. Maar alles valt en staat met handhaving, en dáár zit toch wel een probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 12:11

Jos Holla schreef:
Misschien dat die greppels ook wel goed zijn om die Duitsers daar weg te houden.

Ik zit ook te denken om als ontmoedigingsbeleid op de Noorderplassen, Weerwater en Leeghwaterplas een verbod in te voeren om vis in je bezit te hebben. Maar alles valt en staat met handhaving, en dáár zit toch wel een probleem.

Dan gaan ze wel weer ergens anders zitten met de nodige gevolgen....... affraid No No
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 12:16

Als het maar niet op onze nachtviszones is Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 6 sep 2010 - 11:11

goed bezig jos!! aanpakken die witte nummerborden........
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 6 sep 2010 - 16:15

wat is er mis met zo n sticker????? cheers Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 6 sep 2010 - 16:25

Marco schreef:
wat is er mis met zo n sticker????? cheers Very Happy Very Happy


wil je het echt weten Laughing
sommige mensen hebben een afwijking kunnen ze niks aan doen hoor heelt vanzelf wel weer (zeggen ze Laughing Laughing ).
gelukkig kan ik je als karpervisser Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitimema 6 sep 2010 - 16:57

dat heelt niet Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Controle. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controle.   Controle. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Controle.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hengelsport controle / meldingen bij de BCWA.
» Welke papieren moet je bij controle kunnen tonen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: