vond het ook een leuke avond . werd aardig wat af gebabbeld . zie dat mijn lange lijf op de foto staat 2x zelfs . heb alleen geen idee wat ik op dat moment nou martin stond te vertellen .
vond het ook een leuke avond . werd aardig wat af gebabbeld . zie dat mijn lange lijf op de foto staat 2x zelfs . heb alleen geen idee wat ik op dat moment nou martin stond te vertellen .
Ik wel..., maar het was onzin, Frans.. Iets over een tent voor de hele familie, hahahaha
zie dat mijn lange lijf op de foto staat 2x zelfs . heb alleen geen idee wat ik op dat moment nou martin stond te vertellen .
En je praat ook met je armen, daarom bleef ik maar een beetje uit je buurt, voor je het weet wordt jij enthousiast, kom ik net aanlopen en heb ik een blauw oog .
Ja zeker een toppie avond in ieder opzicht!!! Toppie sfeer, goede uitleg enz. enz enz. Goede opkomst ( zoals Jos zei mannetje of 40 ) zal ""Het Team"" zeker goed gedaan hebben ook. Voor de heren van ""het Team"" dikke complimenten, ga zo door met jullie goede werk.
Wat betrefd die foto's van die spiegels....wat een PLAATJESSSS.......krijg je toch zowat een ................van
Keuze lijkt mij ( na uitlg Don. avond en deze foto's ) inderdaad niet moeilijk!!! Bestellennnnn die handel