Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Knoopavond woensdag 24 november??

Ga naar beneden 
+12
Dennis van Wel
Harry
Marco
Ian Luschen
Jan Sturkenboom
Gaby
Henk Seyerlin
Tim Lomans
Johan
Marc Heerema
Rene Zwaap
Jos Holla
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Hans de Jong

Hans de Jong

Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 17:38

Da's zonde Jan.....Hoop dat er nog iets wijzigd in jouw voordeel.......Zoniet opperen we het idee van webcams in de zaal.

Gr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 19:03

Hmmmm Jan, via een webcam is veel mogelijk, maar hoe dat te regelen is????
Jammer maar werken is een zegen en een straf tegelijk m8, je wilt niet zonder maar soms ook niet met clown
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 19:26

Marc Heerema schreef:
Hmmmm Jan, via een webcam is veel mogelijk, maar hoe dat te regelen is????
Jammer maar werken is een zegen en een straf tegelijk m8, je wilt niet zonder maar soms ook niet met clown

IP Camera is een Optie Exclamation
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 19:38

@ Rene, ik mag ook eigenlijk niet klagen na 15 maanden WW, maar het komt soms wel rot uit Crying or Very sad
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 20:23

zal proberen mijn overwerk te ontlopen.
lukt dat dan kom ik wel langs.
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 21:57

Doe je best Frans, zou leuk zijn als je erbij bent.

Jammer Jan, had je er graag bij gehad. Volgende keer beter! Ik zal in ieder geval zorgen voor een verslag.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 11:38

Hans de Jong schreef:
Jos Holla schreef:
Het schiet op, nog 2 nachtjes,ik heb er zin in. Ennnnn .........

Ik trap die avond zelf af met een klein primeurtje, goed nieuws heet van de naald over een tweetal zaken die ons al enige tijd bezighouden:

Nachtvissen en derde hengel.

Breaking news dus woensdagavond, zorg dat je het niet mist Laughing Laughing Laughing

En je hebt er ook HEEEEELEMAAL geen lol in ons allen zo nieuwsgierig te maken en in spanning te houden he.....Ik kan die grijns helemaal hier zien zowat lol. cheers lol! cheers lol! cheers lol!

Ben benieuwd Woensdag Sad SmileSmileSmile

ik heb net de AIVD ingeschakeld en die komen asap met een rapport!

Very Happy
Hans de Jong

Hans de Jong

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 13:34

Manfred schreef:
Hans de Jong schreef:
Jos Holla schreef:
Het schiet op, nog 2 nachtjes,ik heb er zin in. Ennnnn .........

Ik trap die avond zelf af met een klein primeurtje, goed nieuws heet van de naald over een tweetal zaken die ons al enige tijd bezighouden:

Nachtvissen en derde hengel.

Breaking news dus woensdagavond, zorg dat je het niet mist Laughing Laughing Laughing

En je hebt er ook HEEEEELEMAAL geen lol in ons allen zo nieuwsgierig te maken en in spanning te houden he.....Ik kan die grijns helemaal hier zien zowat lol. cheers lol! cheers lol! cheers lol!

Ben benieuwd Woensdag Sad SmileSmileSmile

ik heb net de AIVD ingeschakeld en die komen asap met een rapport!

Very Happy

Hahahaha, dat zal hem leren Manfred......Stark Wark lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 13:42

Pffff, je weet hoe ik ben, ik kan altijd alles heel goed voor me houden Shocked Laughing
Hans de Jong

Hans de Jong

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 15:42

Jos Holla schreef:
Pffff, je weet hoe ik ben, ik kan altijd alles heel goed voor me houden Shocked Laughing

Bijna morgen gelukkig lol.........Mag jij eindelijk praten........en wordt mijn ( onze ) nieuwsgierigheid beeindigd en hopelijk beloond lol.
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 15:53

spannend hoor........ Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 16:28

verdorie ik had echt graag langsgekomen, helaas werd ik vorige week een beetje misselijk en heb ik die n8 al mijn voedsel weer via de ingang de wc ingegooid
volgende dag overal spierpijn en hoge koorts. volgende dag was de koorts 40 graden lekker hoor, vellen vielen van me handen af, nu is dat weer weg maar ik
heb er gelukkig nog wel een keel en oor ontsteking aan over gehouden en me stem is bijna weg, mocht ik toch een opleving krijgen dan kom ik zeker langs.
helaas heb ik morgen een klusje waar ik absoluut niet onderuit kan dus moet ik weer beginnen met werken en ik denk dat ik aan het eind van de dag blij ben als ik weer thuis
Hans de Jong

Hans de Jong

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 16:49

Rene Zwaap schreef:

Héélllllllllllllllll spannend cheers lol! cheers lol!

Laatst aangepast door Hans de Jong op di 23 nov 2010 - 16:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gaby
Moderator
Gaby

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 16:55

Hans de Jong schreef:
Rene Zwaap schreef:

Of we houden het spannend / doen alsof het spannend is...( het blijft vissen, en dat blijf ik toch wel doen ).....Dat jij het misschien al wel weet vind ik stuk minder boeiend in ieder geval en totaal onbelangrijk Wink cheers lol! cheers lol!

lichtelijk last van frustratie Hans.... Very Happy lol! Very Happy lol!
Hans de Jong

Hans de Jong

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 16:57

Huh???? Nee niet echt lol......kwam het zo onaardig over??? Zo was het nie bedoeld nie lol.....zal het weg halen.. Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 17:02

Tot morgen avond allen cheers
Gaby
Moderator
Gaby

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 18:43

Zo bedoelde ik het niet Hans lol!
Hans de Jong

Hans de Jong

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 nov 2010 - 18:49

Gaby schreef:
Zo bedoelde ik het niet Hans lol!

Ik las het terug na jouw opmerking, en het stond er inderdaad wat ongelukkig / men kon het op twee manieren lezen/opvatten, dus toch maar even weggehaald .

NP verder Gaby....En we blijven lekker nieuwsgierig naar morgen ok lol.

Groetjes, en zie je morgen neem ik aan!!! cheers lol!
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 9:48

karpermarc schreef:
verdorie ik had echt graag langsgekomen, , mocht ik toch een opleving krijgen dan kom ik zeker langs.
Misschien valt het mee Marc, nieuwe dag, nieuwe kansen Laughing .
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 16:21

ziet ernaar uit dat ik pas vandaag.....andere zaken gaan eventjes voor!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 23:13

geweest, erg leuk verhaal!
ik herkende wel veel dingen, bijv. over het onbekende en het avontuur

Wink
Marco

Marco

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 23:34

Het was leuk Laughing

Zeker de uitleg over het gaatje in de leadclip vond/vind ik wel wat

Toch eens mee aan het vogelen gaan
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 0:05

Zeker een mooie avond gehad, en natuurlijk niet te vergeten we mogen straks met 3 stokken vissen, bedankt jos.
Vrezelijke uit gescheurde mond van de karper die piet toonde laat ons toch weer duidelijk maken hoe voorzichtig we moeten zijn met onze montages.
Mooie presentatie over de lot, ik heb genoten piet.
Hans de Jong

Hans de Jong

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 0:11

Toppie en zeer interessante avond.

Zéér gezellige avond.

Toppie berichten over de 3de hengel en eventueel nachtvergunning. Super bedankt weer Jos voor al je werk, grandioos.

Piet, mocht je dit lezen, ....je lezing en alles was helemaal TOP dus......ook jij bedankt!!! kijk uit naar het vervolg cheers
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 6:33

Da's wel het mooie gevolg dat de avond anders werd dan gedacht, we hebben er nu nog eentje tegoed Laughing Laughing Laughing .

Ik vond het echt super, ik geniet als ik zie hoeveel mensen hierop af komen, en ik geniet als ik zie hoe gezellig het dan is. Snel maar eens kijken wanneer we het vervolg gaan plannen. Ik heb overigens ook erg mooi materiaal gezien, zou mooi zijn als het snel op de markt komt.

Maar allemaal bedankt voor jullie komst, top!!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Knoopavond woensdag 24 november??   Knoopavond woensdag 24 november?? - Pagina 3 Icon_minitime

Knoopavond woensdag 24 november??
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Knoopavond dinsdag 22 maart 2011.
» SKP Almere: 14 november 2010!!
» Karperwedstrijd Abbey Lakes (Heron) op 2, 3 en 4 november.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: