Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.

Ga naar beneden 
+10
Eddy Pieters
Dennis van Wel
Marc Dronten
Marc Heerema
Jan Sturkenboom
Ruud Hinse
Johan
Rene Zwaap
Gaby
Jos Holla
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 15:54

Je mag alleen op de drie plassen weerwater leegwater noorderplas met drie hengels en op de vaarten met driehengels vissen volgens mij.
En alles wat onder de lijst valt van de federatie.


Laatst aangepast door Ruud Hinse op di 11 jan 2011 - 16:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 16:16

Je mag overal in Flevoland met 3 hengels vissen maakt niet uit waar. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 16:50

iano schreef:
Je mag overal in Flevoland met 3 hengels vissen maakt niet uit waar. Wink

Ik geloof dat hier een misverstand over is.
volgens mij zo als ik het begrijp is in het sierwater van almere op de drie plassen na,het vissen met drie hengels verboden.
Maar ik kan het mis hebben.
Alleen in federatie water + De drie plassen (Weer Leeg Noorderplas) mag je met driehengels vissen .
Volgens mij.
Ik hoor het graag als ik het mis heb.


Laatst aangepast door Ruud Hinse op di 11 jan 2011 - 17:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 17:07

scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 17:14

Ruud Hinse schreef:
iano schreef:
Je mag overal in Flevoland met 3 hengels vissen maakt niet uit waar. Wink

Ik geloof dat hier een misverstand over is.
volgens mij zo als ik het begrijp is in het sierwater van almere op de drie plassen na,het vissen met drie hengels verboden.
Maar ik kan het mis hebben.
Alleen in federatie water + De drie plassen (Weer Leeg Noorderplas) mag je met driehengels vissen .
Volgens mij.
Ik hoor het graag als ik het mis heb.

In dit geval moet ik Ruud gelijk geven..... Very Happy
Alle Federatie wateren en de 3 plassen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 17:29

dus kort samengevat vallen de sierwateren niet onder de Federatie wateren , wat ik op zich vreemd vind .
maar goed , het ging mij erom dat ik nou wel of niet met de winterwedstrijd met drie hengels kan zitten.
zo als ik het nu eruit opmaak is het dus twee en niet drie ?wat hier aan gegeven word , heb er geen zin in dat als er een wedstrijdcontrole komt , van he frans je legt eruit je zit met drie hengels.

daarom deze vraag van mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 17:38

Volgens mij zijn de sierwateren verenigings wateren van de HSVOG en die vallen dan niet onder Federatie water... Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 17:48

Frans Eijsbouts schreef:
dus kort samengevat vallen de sierwateren niet onder de Federatie wateren , wat ik op zich vreemd vind .
maar goed , het ging mij erom dat ik nou wel of niet met de winterwedstrijd met drie hengels kan zitten.
zo als ik het nu eruit opmaak is het dus twee en niet drie ?wat hier aan gegeven word , heb er geen zin in dat als er een wedstrijdcontrole komt , van he frans je legt eruit je zit met drie hengels.

daarom deze vraag van mij.
Het licht er maar net aan waar je gaat zitten,als het federatie water is kun je gewoon met driehengels zitten.
Dus als je met driehengels wilt vissen moet je gewoon een stek op federatiewater of de drie plassen nemen.
Lijkt mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 19:15

Yes.... hier is nu ook alles binnen wat ik hebben wilde aan visvergunningen.. Begint net de belasting te worden hahahaha leuker kunnen we het niet maken ;-)

Maar als ik het goed heb is de 3e hengel vergunning geldig op de 3 GEHELE plassen en de federatie wateren:

Het gebruik van een derde hengel in 2011:

In 2011 kunt u bij de Federatie Gooi & Eemland een vergunning kopen om het gehele jaar met 3 hengels te kunnen vissen op karper op alle wateren van de Federatie (oa Hoge en Lage Vaart) én op de 3 plassen in Almere: Noorderplassen, Weerwater en Leeghwaterplas.

Dus...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 19:48

Voor de sierwateren heeft onze vereniging het visrecht, en zoals gemeld geldt de 3e hengel alleen op water waar de Federatie het visrecht heeft, én op de 3 plassen. Op sierwater is die derde hengel dus niet geldig.

De derde hengelvergunning die ik uitgeeft (coulance regeling, allen bij verlengingen) geldt uitsluitend op de 3 plassen.

Twijfel je? Stuur dan even een berichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 19:56

Pff, vis ik wel met 2 hengels op de vaart, voor die 25 euro ken ik ook een zakie haken kopen.. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimema 24 jan 2011 - 7:11

#54 Very Happy

Nu nog wat beter weer, and we`re in business sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 1:34

iano schreef:
Pff, vis ik wel met 2 hengels op de vaart, voor die 25 euro ken ik ook een zakie haken kopen.. Laughing

gelijk heb je !!

ik ga wel de nachtvis vergunning aanvragen nog , maar de derde hengelvergunning laat ik voor wat het is !
(soms druk zat met twee hengels ) sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Captein

Tim Captein



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 20:28

heb ook beide vergunningen binnen, dus straks met 3 hengels vissen in het donker buiten het seizoen Cool heerlijk!
staat bij mij ook nr 54 op beide vergunningen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 20:37

ik heb ze ook binnen nummer 50


het word druk in het donker Sleep Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 20:42

Marc Dronten schreef:
ik heb ze ook binnen nummer 50


het word druk in het donker Sleep Sleep

Was het maar alvast Maart!!!!!!!!!!! scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 20:48

Martin schreef:
Marc Dronten schreef:
ik heb ze ook binnen nummer 50


het word druk in het donker Sleep Sleep

Was het maar alvast Maart!!!!!!!!!!! scratch

Idd!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 21:17

Jeroen Rosier schreef:
Martin schreef:
Marc Dronten schreef:
ik heb ze ook binnen nummer 50


het word druk in het donker Sleep Sleep

Was het maar alvast Maart!!!!!!!!!!! scratch

Idd!! Very Happy

ik mis iets denk ik
met de vergunningen mag je nu toch al nachtvissen?
waarom wachten tot maart?????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 21:34

Marc Dronten schreef:
Jeroen Rosier schreef:
Martin schreef:
Marc Dronten schreef:
ik heb ze ook binnen nummer 50


het word druk in het donker Sleep Sleep

Was het maar alvast Maart!!!!!!!!!!! scratch

Idd!! Very Happy

ik mis iets denk ik
met de vergunningen mag je nu toch al nachtvissen?
waarom wachten tot maart?????????

BRRRRRRRRRRRR, heb ik het koud...., Hahahah
Vooruitzichten zeggen vorst, alleen over de lengte van de periode verschillen ze nog van mening!

En of jij iets mist???
Ja, zeker..., het meerendeel, maar dat nemen we je niet kwalijk, hahahah Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 21:37

ik heb een hele goede slaapzak

bedankt Martin voor de uitleg ik snap het bijna lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 21:42

Marc Dronten schreef:
ik heb een hele goede slaapzak

bedankt Martin voor de uitleg ik snap het bijna lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


Een slaapzak?? Ja, met een 010 aanhanger moet je maar afwachten wat ie dan bedoeld?? lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 22:20

Martin schreef:
Marc Dronten schreef:
ik heb een hele goede slaapzak

bedankt Martin voor de uitleg ik snap het bijna lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


Een slaapzak?? Ja, met een 010 aanhanger moet je maar afwachten wat ie dan bedoeld?? lol! lol!

he koekebakker ga toch weer on topic heeft niks met vergunningen te maken lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimewo 26 jan 2011 - 1:11

Net de nachtvispas betaald en zo de brief op de bus doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 13:14

Rene Zwaap schreef:
Net de nachtvispas betaald en zo de brief op de bus doen Very Happy

de pas is binnen dat ging wel heel erg rap Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 13:22

Rene Zwaap schreef:
Rene Zwaap schreef:
Net de nachtvispas betaald en zo de brief op de bus doen Very Happy

de pas is binnen dat ging wel heel erg rap Very Happy

Ik heb afgelopen zondag gepost en dinsdag betaald..
Nog niets binnen..., hoezo Rap??
Niets rap..., hang aan de brievenbus...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.   Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gebruik van de derde hengel op de nachtviszones van de Federatie.
» Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.
» Alles over nachtvissen, vistentjes en derde hengel nu op de website van de BCWA.
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: