Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een dagje maart 2009.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Een dagje maart 2009.   Een dagje maart 2009. Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 16:10

Op zondag 29 maart organiseren wij: "Een dagje maart 2009".


Locatie: Lage Vaart, gedeelte tussen de Vaartplas en de Blauwe brug.

Aanvang/einde: deze wedstrijd begint om 7:00 uur, en is om 17:00 uur afgelopen.

Tijdstip loting: de loting is om 6:15 aan het begin van het parcours (direct ná de Vaartplas).

Wie kan er meedoen: iedereen met een geldige VISpas.

Reglement: voor deze wedstrijd geldt het “standaard reglement”.

Sponsor: deze wedstrijd wordt gesponsord door “Raven Fishing & Outdoor”.

Inschrijfgeld: 30 euro per koppel.

routebeschrijving: die sturen we je op verzoek graag toe.


.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje maart 2009.   Een dagje maart 2009. Icon_minitimedo 5 feb 2009 - 16:46

We hebben nog een paar plekken vrij voor deze wedstrijd, dus als je interesse hebt, schrijf dan snel in.

Ik hoop dat we deze dag een beetje fatsoenlijk weer hebben, en dat er weer lekker veel vis wordt gevangen. In 2007 werden er ondanks (of dankzij) het slechte weer, met veel wind, regen en hagel maar liefst 42 vissen gevangen. In 2008 waren dat er 13. Oorzaak?

Ben benieuwd wat het dit jaar wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje maart 2009.   Een dagje maart 2009. Icon_minitimedi 24 feb 2009 - 21:35

Deze wedstrijd zit vol, we schrijven voor deze wedstrijd niet meer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
johan
Gast




Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: lekker dagje   Een dagje maart 2009. Icon_minitimezo 29 maa 2009 - 21:40

heeey jos nogmaals bedankt voor het goed regelen van de wedstryd was voor ons de eerste keer en is goed bevallen en dan ook nog 6e worden wij hebben erg genoten nogmaals toppie en tot snel bij een volgende wedtryd groetjes johan en henri
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje maart 2009.   Een dagje maart 2009. Icon_minitimezo 29 maa 2009 - 21:48

Ha Johan, ben blij dat je het leuk vond. Heb zelf ook een heerlijke dag gehad, alles liep weer goed, redelijk weer, ondanks de lage watertemperatuur toch nog aardig gevangen, en volgens mij hele mooie prijzen.

Helaas toch nog 3 dingen vergeten:
Rob: bedankt voor het maken van de flyers;
Mark: bedankt voor het kopieerwerk;
Wilco: bedankt voor de hulp bij het uitzetten.

Wel lekker dat er een paar vrijwilligers voor het wegen waren, erg prettig. Verslag komt waarschijnlijk dinsdag (of uiterlijk woensdag) op de KCA site.
Terug naar boven Ga naar beneden
mark.v.d
Gast




Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje maart 2009.   Een dagje maart 2009. Icon_minitimezo 29 maa 2009 - 22:50

He Jos,

ik heb het enorm naar mn zin gehad... was weer de eerste keer karperen dit jaar maar heb weer flink de kriebels gekregen.
Rody en ik hebben dan wel niets gevangen maar de bezoekers die we vandaag gehad hebben en het zonnetje hebben alles toch weer tot een topdag gemaakt. Enne die mooi ingepakte spod komt goed van pas aangezien mn zwager die van mij vandaag wist te slopen in de bosjes aan de overkant Sad

Bedankt weer voor het regelen van een leuke wedstrijd! en tot de volgende keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje maart 2009.   Een dagje maart 2009. Icon_minitimema 30 maa 2009 - 8:30

Was weer als van ouds , en we kijken er iedere keer naar uit zo een wedstrijd , echter jammer dat er niet geweldig gevangen werdt. Had op een gegeven momment , last van zware oogen en ik hoorde van zware onderlip ook want mn mond stondt open??? Very Happy

wederom een geslaagde dag in de buitenlucht.........

bedankje aan de organisatie

gr.
Rene en jacqueline
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje maart 2009.   Een dagje maart 2009. Icon_minitimema 30 maa 2009 - 9:33

Je mond stond inderdaad open, was vanaf de weg goed te zien lol! lol! lol! lol! . Erg koddig ...........
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiep
Gast




Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: tnx   Een dagje maart 2009. Icon_minitimema 30 maa 2009 - 17:38

hi Jos bedankt voor het regelen van de fijne en vooral geslaagde dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje maart 2009.   Een dagje maart 2009. Icon_minitimedi 31 maa 2009 - 11:05

Een geslaagde dag, ja, dat begrijp ik Laughing Laughing Laughing . Goed gedaan hoor, het is je gegund.


Het verslag van de wedstrijd staat op de KCA site, veel leesplezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiep
Gast




Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: re   Een dagje maart 2009. Icon_minitimedi 31 maa 2009 - 17:44

geweldig verhaal.
de glimlach is nog steeds niet van mn gezicht Very Happy
nog ff over je karpersoep, hij was wat aangepast maar over 2 en halve week mag je het recept wel hebben Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Willie
Gast




Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Wat een dag!   Een dagje maart 2009. Icon_minitimedi 31 maa 2009 - 20:34

Jos,
Een wereld verhaal! Hou ik wel! Toppie man!
Je heb gelijk, begonnen met een penhengeltje en een glasstok.
Molentjes waren de duurste investering. Wat je zegt, waar eindigd dit!

12 april sla jij je slag en ik geniet mee!

Groet,
Wilco
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een dagje maart 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje maart 2009.   Een dagje maart 2009. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een dagje maart 2009.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een dagje maart 2010.
» Dagje maart bij "onze vissen".
» Dagje mei bij "Onze Vissen".
» Een dagje oktober 2014.
» Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: