Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagje maart bij "onze vissen".

Ga naar beneden 
+8
Dennis van Wel
Michel
Johan
Rene Zwaap
Hans de Jong
Jan Sturkenboom
Gaby
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 16:11

Zondag 27 maart orgeniseerd Onze Vissen.nl een dagwedstrijd aan de Lage Vaart, alle info hierover vind je hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 16:11

Overigens hoef je niet mee te doen om te winnen, ik vis die wedstrijd met Johan dus dat is al een bekeken zaak Cool Razz .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 16:24

Bij deze krijg je serieuze concurentie.... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 16:28

Ik vis met henri en volgens mij vangt Henri ALTIJD vis bij de wedstrijd en Johan niet lol! lol! lol! Tegen die tijd ga ik ff de keuken in met Henri en een winnende bol draaien
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 16:34

Henri??? Ons ADHD'tje??? Bereidt je maar voor op een onrustig dagje, zo zit je met hem te praten en zo gaat hij weer opnieuw ingooien Laughing Laughing Laughing . Dat wordt echt niks Jan Razz .
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 16:40

Jos Holla schreef:
Overigens hoef je niet mee te doen om te winnen, ik vis die wedstrijd met Johan dus dat is al een bekeken zaak Cool Razz .


DAT zullen we nog weleens zien !!!!!!!!!!!! lol! cheers lol! cheers lol! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 16:54

En ik vis de wedstrijd met een constante factor Marco dus we gaan zeker zien!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 17:10

En ik kom wel even buurten tegen die tijd Very Happy , hoop bekende inmiddels !
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 17:16

Rene Zwaap schreef:
En ik kom wel even buurten tegen die tijd Very Happy , hoop bekende inmiddels !
Weet niet of we daar tijd voor hebben, hoor. Al dat drillen ....................... Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 17:33

volgens mij hebben jan en henri vanaf sept maar 1 vis met ze 2en dus wat dat betreft maak ik me niet zo druk haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 17:37

Pffff, samen 1 vis????? hahahaha.

Gelukkig heb jij er een paar gevangen, hebben we er samen toch meer Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 18:19

das zeker jos haha we gaan ons best doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimema 17 jan 2011 - 20:10

vandaag alvast wezen voeren voor deze wedstryd dus de zege kan ons niet meer ontlopen jos hahahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 20:46

Ik zie dat de grootspraak al weer aanwezig is Wink

We hebben nog 4 plekjes over... We zijn er bijna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 20:52

hahah grootspraak ind genoeg mies hihi is goed voor de spanning he
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 21:06

Waarmaken is het volgende... We zullen zien Wink

Tweede was het toch de vorige keer, of niet Johan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 21:14

Ken je nagaan, deze keer vist hij met mij .............................. of dat goed nieuws voor de score is weet ik eigenlijk niet Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 21:17

Volgens mij in ieder geval goed voor de gezelligheid en het eten, ofniet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 21:18

Sowieso! Da's ook heel belangrijk, toch??
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 21:27

Ik zal weer een rondje langs de bekende velden gaan maken dan die dag.. krijg het druk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 21:29

Zeker, zeker net zo belangrijk. Ik vis niet, kan ik lekker blijven plakken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 21:34

Maar als je zelf mee wilt doen moet je dat gewoon doen! En als je dan ook nog wint vind ik het prima Wink .



(gebeurt natuurlijk niet, maar goed Laughing Laughing ).

Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 21:38

Ik ga dit keer bij iedereen buurten. Zo te lezen is iedereen van plan flink te vangen, dus zal het toch best druk krijgen Smile

Winnen dat kan ik niet... doet Justin wel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 21:39

Tja, ik vertrouw ook altijd op mijn vismaat alien

Ik keek net even, wil jij onze wedstrijden er bij jouw site nog even op zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 21:45

Dat ben ik al weken van plan Wink

Maar heb het u gedaan. Bij deze....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagje maart bij "onze vissen". Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagje maart bij "onze vissen".
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagje mei bij "Onze Vissen".
» Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Een dagje maart 2009.
» Een dagje maart 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: